![Jak jsme optimalizovali PPC reklamu](/buxus/images/image_25646393424f60e.jpeg)
Najšport Case Study Jak jsme optimalizovali PPC reklamu
PPC reklama (Pay Per Click) je jedním z nejčastěji používaných nástrojů v online marketingu. Poskytuje okamžité výsledky a lze ji využít ve různých formátech a na různých platformách (jako například Google Ads, Facebook a další). Nicméně i PPC kampaně lze optimalizovat a nastavit tak, aby dosáhly stejných výsledků s nižšími reklamními náklady. Stejně jako jsme udělali pro nejznámější slovenskou cestovní agenturu Satur.
![](/buxus/images/cache/layouts.video_player_940x528/Satur_video_thumbnail.png)
Zadání a cíle spolupráce
Hlavní požadavkou ze strany klienta bylo nastavení a optimalizace výkonových marketingových kampaní. Součástí spolupráce bylo rovněž předání know-how internímu týmu marketingového oddělení a sdílení tipů pro řízení marketingových kampaní tak, aby dosahovaly očekávané cíle. Aby vše probíhalo správně, zajišťovali jsme také dohled nad splněním stanovených KPI (klíčové ukazatele výkonnosti).
![](/buxus/images/Satur_Case_Study_obrazok_1.png)
Nová marketingová strategie pro Nejsport zahrnovala správu placených kampaní na Google a sociálních sítích, správu porovnávačů, optimalizaci pro vyhledávače, mediální nákup a strategii pro influencer marketing. Všechny tyto dílčí úkoly jsme řešili s důrazem na zlepšení uživatelské zkušenosti – UX (user experience).
Výsledky spolupráce a čísla
Q1/2022 vs. Q1/2023
+ 62 %
konverzí
+ 180 %
celková hodnota konverze
+ 66 %
kliknutí
- 36 %
PNO
Cíle spolupráce
![](/buxus/images/Satur_Case_Study_hlavne_oblasti_spoluprace.png)
Klíčové milníky spolupráce
![](/buxus/images/Satur_Case_Study_obrazok_2.png)
Vstupní Google Ads audit
Provedli jsme vstupní analýzu nastavení Google platforem a stávajících kampaní. Pomohlo nám to získat přehled o efektivitě a výkonnosti reklamních kampaní, identifikovat oblasti pro zlepšení a navrhnout opatření k optimalizaci.
Navrhli jsme XML feedy
Na začátek jsme vytvořili osm typů XML feedů, které klient promptně zapracoval do spuštění kampaní. Díky velkorysé datové podpoře a efektivní spolupráci jsme zvládli i nastavení kampaní, pro které je charakteristická častá změna – například. vyprodané či na druhé straně slabě prodávané termíny a celá ubytovací zařízení.
Efektivní automatizace PPC reklamy
Abychom zefektivnili celý proces nastavení a správy PPC kampaní, vsadili jsme na částečnou automatizaci – tool PPC Bee, který nám ušetřil hodiny mravenčí práce. Postupně se nám podařilo zapracovat zautomatizované vytváření množství typů kampaní, které uměly reagovat na zmíněné změny v reálném čase.
Kontaktujte nás
Chcete i vy jedinečnou marketingovou strategii?
-
Andrej Kajan
CEO
-
Petra Klemová
Sales Manager
-
Radka Páleš
Helpdesk