Jsme experti na uživatelský zážitek a specializujeme se na

zlepšují spokojenost uživatelů. zvyšují konverzi. pomáhají našim klientům růst.
  • Zákazník a Uživatelský zážitek

    jsou úzce související koncepty, ale jejich zaměření a rozsah se liší. 
    Customer Experience je soubor aktivit a touchpointů napříč celým byznysem (nejen na webové stránce nebo e-shopu), během kterých s vámi zákazník přichází do kontaktu. Od prvního banneru nebo spotu, až po zákaznickou podporu a řešení reklamací. 
    User Experience je ta část celého systému, která se týká přímo webové stránky, použitelnosti, intuitivnosti a zahrnuje i User Interface (UI) a design.

    Domluvit konzultaci

    Customer journey představuje mapu nebo vizualizaci celého procesu, kterým zákazník prochází při interakci se značkou, produktem nebo službou. Zaměřuje se na jednotlivé dotykové body (touchpoints), kde zákazník přichází do kontaktu se společností, od prvního momentu zájmu až po následnou péči po nákupu.

    V designu se customer journey využívá k optimalizaci těchto dotykových bodů, aby se zákazníkům zajistila plynulá, příjemná a efektivní zkušenost. Nejčastěji zahrnuje:

    • Awareness (Povědomí)
    • Consideration (Zvažování)
    • Decision (Rozhodování)
    • Purchase (Nákup)
    • Post-purchase (Po nákupu)
    • Loyalty (Lojalita)

    Díky výzkumu je možné porozumět motivacím, očekáváním nebo překážkám reálných uživatelů. Konkrétní metodu výzkumu je důležité správně zvolit na základě řešené problematiky. Nejčastěji pro naše klienty využíváme:

    • Discovery research
    • Customer Journey Mapping
    • Výzkum se zákazníky
    • Focus Groupy
    • Testování použitelnosti
    • UX audit


    Kdy se hodí CX/ UX konzultace?

    V případě, že narazíte na limity vlastního týmu nebo podobnou roli v týmu nemáte, můžete využít poradenství našich specialistů. CX a UX konzultace může být jednorázová, krátkodobá nebo i dlouhodobá, ve formě personálního leasingu.

    UX Design

    Vytváříme funkční a poutavý UX design šitý na míru potřebám vašich zákazníků. S kvalitní uživatelskou zkušeností přímo úměrně roste i úspěšnost vašeho produktu.

    Kromě finálního UI designu, umíme připravit wireframy, pro základní zobrazení ideje, nebo klikatelné prototypy, které jsou používány pro testování použitelnosti.

    Co je CRO?

    CRO (Conversion Rate Optimization) je proces, kterým zvyšujeme procento návštěvníků vaší webové stránky, kteří provedou požadovanou akci – například nákup, vyplnění formuláře nebo přihlášení k odběru novinek. Zatímco customer journey mapuje celou cestu zákazníka, CRO se zaměřuje na optimalizaci klíčových momentů, aby se z návštěvníka stal reálný zákazník.

    Vyšší počet konverzí díky CRO

    Naším úkolem je identifikovat překážky na vaší stránce a optimalizovat každý dotykový bod, aby vaši návštěvníci dosáhli cíle, který je pro vás důležitý. Pomocí dat a testování (např. A/B testů) vylepšujeme texty, grafiku, rozložení stránky a celkovou uživatelskou zkušenost.

    Výsledkem je vyšší počet konverzí bez potřeby zvyšovat návštěvnost, což znamená více prodejů a lepší zisk pro vaše podnikání.

    Co je UX školení?

    Poskytujeme komplexní UX trénink, který váš tým vyškolí v uživatelsky orientovaném designu. Naše školení pokrývá základní principy uživatelské zkušenosti, dovednost práce s předními designérskými nástroji, jako je Figma, a aplikaci praktických metod, jako je Design Thinking.

    Školení je přizpůsobeno specifickým potřebám vašeho týmu, čímž zaručuje, že získáte dovednosti a znalosti potřebné k vytváření vynikajících uživatelských zkušeností, které podporují úspěch produktů.

    Co je CX/ UX workshop?

    Workshop může mít různé cíle a záměry. Jedním z nich je společné setkání designérů, stakeholderů, případně i uživatelů s cílem vytvářet nápady, řešit problémy a zlepšovat uživatelskou zkušenost produktu nebo služby.

    Pro koho jsou CX/ UX workshopy užitečné?

    • Lidé, kteří se chtějí naučit více o UX designu
    • UX designéři, kteří chtějí zlepšit své dovednosti
    • Podnikatelé a manažeři, kteří chtějí zlepšit UX svých produktů nebo služeb
    • Customer Care pro zvýšení spokojenosti zákazníků
    • Prodejci a další skupiny, které mají vliv na cestu zákazníka
  • Customer journey představuje mapu nebo vizualizaci celého procesu, kterým zákazník prochází při interakci se značkou, produktem nebo službou. Zaměřuje se na jednotlivé dotykové body (touchpoints), kde zákazník přichází do kontaktu se společností, od prvního momentu zájmu až po následnou péči po nákupu.

    V designu se customer journey využívá k optimalizaci těchto dotykových bodů, aby se zákazníkům zajistila plynulá, příjemná a efektivní zkušenost. Nejčastěji zahrnuje:

    • Awareness (Povědomí)
    • Consideration (Zvažování)
    • Decision (Rozhodování)
    • Purchase (Nákup)
    • Post-purchase (Po nákupu)
    • Loyalty (Lojalita)

    Díky výzkumu je možné porozumět motivacím, očekáváním nebo překážkám reálných uživatelů. Konkrétní metodu výzkumu je důležité správně zvolit na základě řešené problematiky. Nejčastěji pro naše klienty využíváme:

    • Discovery research
    • Customer Journey Mapping
    • Výzkum se zákazníky
    • Focus Groupy
    • Testování použitelnosti
    • UX audit


    Proč je UX důležité?

    Kdy se hodí CX/ UX konzultace?

    V případě, že narazíte na limity vlastního týmu nebo podobnou roli v týmu nemáte, můžete využít poradenství našich specialistů. CX a UX konzultace může být jednorázová, krátkodobá nebo i dlouhodobá, ve formě personálního leasingu.

    UX Design

    Vytváříme funkční a poutavý UX design šitý na míru potřebám vašich zákazníků. S kvalitní uživatelskou zkušeností přímo úměrně roste i úspěšnost vašeho produktu.

    Kromě finálního UI designu, umíme připravit wireframy, pro základní zobrazení ideje, nebo klikatelné prototypy, které jsou používány pro testování použitelnosti.

    Víc info

    Co je CRO?

    CRO (Conversion Rate Optimization) je proces, kterým zvyšujeme procento návštěvníků vaší webové stránky, kteří provedou požadovanou akci – například nákup, vyplnění formuláře nebo přihlášení k odběru novinek. Zatímco customer journey mapuje celou cestu zákazníka, CRO se zaměřuje na optimalizaci klíčových momentů, aby se z návštěvníka stal reálný zákazník.

    Vyšší počet konverzí díky CRO

    Naším úkolem je identifikovat překážky na vaší stránce a optimalizovat každý dotykový bod, aby vaši návštěvníci dosáhli cíle, který je pro vás důležitý. Pomocí dat a testování (např. A/B testů) vylepšujeme texty, grafiku, rozložení stránky a celkovou uživatelskou zkušenost.

    Výsledkem je vyšší počet konverzí bez potřeby zvyšovat návštěvnost, což znamená více prodejů a lepší zisk pro vaše podnikání.

    Co je UX školení?

    Poskytujeme komplexní UX trénink, který váš tým vyškolí v uživatelsky orientovaném designu. Naše školení pokrývá základní principy uživatelské zkušenosti, dovednost práce s předními designérskými nástroji, jako je Figma, a aplikaci praktických metod, jako je Design Thinking.

    Školení je přizpůsobeno specifickým potřebám vašeho týmu, čímž zaručuje, že získáte dovednosti a znalosti potřebné k vytváření vynikajících uživatelských zkušeností, které podporují úspěch produktů.

    Co je CX/ UX workshop?

    Workshop může mít různé cíle a záměry. Jedním z nich je společné setkání designérů, stakeholderů, případně i uživatelů s cílem vytvářet nápady, řešit problémy a zlepšovat uživatelskou zkušenost produktu nebo služby.

    Pro koho jsou CX/ UX workshopy užitečné?

    • Lidé, kteří se chtějí naučit více o UX designu
    • UX designéři, kteří chtějí zlepšit své dovednosti
    • Podnikatelé a manažeři, kteří chtějí zlepšit UX svých produktů nebo služeb
    • Customer Care pro zvýšení spokojenosti zákazníků
    • Prodejci a další skupiny, které mají vliv na cestu zákazníka

Jak se dělá design pro lidi?

Jak se dělá design pro lidi? Pozorování  Tvorba nápadů Prototypování Testování

Vylepšujeme produkty a služby

  • Sygic

    Redesign pro zlepšení uživatelské přívětivosti B2B sekce na webové stránce pro americký, anglický a německý trh na základě uživatelského výzkumu a návrhu informační architektury.

  • Asseco

    Asseco

    Vytvoření designového systému pro rozhraní B2B aplikací a tržiště klienta. Důraz byl kladen na různorodost koncových uživatelů designového systému (například třetí strany vývojáři) a univerzálnost použití pro aplikace různého zaměření (CRM, finance, lidské zdroje a podobně).

Jak to funguje v UX Laboratoři?

Pozrieť video

  • úspěšných projektů

    250 +

    úspěšných projektů

  • testování

    1000 +

    testování

UX design & UI design je dvojice zkratek, které často zaznívají ve vzájemné souvislosti. Díky UX i UI designu dokáže web udržet návštěvníky na svých stránkách. Zatímco UX řeší dojmy uživatele, zkoumá jeho potřeby a identifikuje problémy, které na stránkách má, UI se zaměřuje na to, jak sestavit vizuálně a funkčně web tak, aby k nim nedocházelo. Jinak řečeno – UX ladí celkový uživatelský zážitek (použitelnost, přívětivost a potřeby návštěvníka stránky) a UI to, jak stránka vypadá a funguje. 

Chcete zlepšit UX vašeho webu?

Naša agentúra sa riadi pravidlami a princípmi Férového tendra.

 

Děkujeme za odběr!
Čeká vás ještě jeden krok. Klikněte na potvrzovací odkaz, který máte v e-mailu.
Ups! Tento email už je registrován
Email už máme v databázi, zkontrolujte si schránku nebo použijte jiný mail
Ups! Tento email je nesprávný
Email nemá správný formát
Ups! Neznámá chyba
Prosím, zkuste to později