Jsme experti na uživatelský zážitek a specializujeme se na
zlepšují spokojenost uživatelů. zvyšují konverzi. pomáhají našim klientům růst.-
Zákazník a Uživatelský zážitek
jsou úzce související koncepty, ale jejich zaměření a rozsah se liší.
Domluvit konzultaci
Customer Experience je soubor aktivit a touchpointů napříč celým byznysem (nejen na webové stránce nebo e-shopu), během kterých s vámi zákazník přichází do kontaktu. Od prvního banneru nebo spotu, až po zákaznickou podporu a řešení reklamací.
User Experience je ta část celého systému, která se týká přímo webové stránky, použitelnosti, intuitivnosti a zahrnuje i User Interface (UI) a design. -
-
Customer journey predstavuje mapu alebo vizualizáciu celého procesu, ktorým zákazník prechádza pri interakcii so značkou, produktom alebo službou. Zameriava sa na jednotlivé dotykové body (touchpoints), kde zákazník prichádza do kontaktu so spoločnosťou, od prvého momentu záujmu až po následnú starostlivosť po nákupe.
V dizajne sa customer journey využíva na optimalizáciu týchto dotykových bodov, aby sa zákazníkom zabezpečila plynulá, príjemná a efektívna skúsenosť. Najčastejšie zahŕňa:
- Awareness (Povedomie)
- Consideration (Zvažovanie)
- Decision (Rozhodovanie)
- Purchase (Nákup)
- Post-purchase (Po nákupe)
- Loyalty (Lojalita)
Vďaka výskumu je možné porozumieť motiváciám, očakávaniam alebo prekážkam reálnych používateľov. Konkrétnu metódu výskumu je dôležité správne zvoliť na základe riešenej problematiky. Najčastejšie pre našich klientov využívame:
- Discovery research
- Customer Journey Mapping
- Výskum so zákazníkmi
- Focus Groupy
- Testovanie použiteľnosti
- UX audit
Proč je UX důležité?
Co je UX writing?
UX writing zajišťuje, aby uživatelé rychle a bez problémů porozuměli, jak produkt funguje, a jak ho efektivně používat. Dobrý UX writing minimalizuje odborný žargon, vytváří srozumitelné popisky a složité témata překládá do lidské řeči. Nemusí se zaměřovat pouze na dlouhé texty, ale je důležité uplatňovat jeho principy na všechny texty, i pro tzv. mikrocopy (např. texty tlačítek, odkazů apod.)
Kdy se hodí konzultace?
V případě, že narazíte na limity vlastního týmu nebo podobnou roli v týmu nemáte, můžete využít poradenství našich specialistů. CX a UX konzultace může být jednorázová, krátkodobá nebo i dlouhodobá, ve formě personálního leasingu.
Design
Tvoríme funkční a atraktivní design přizpůsobený potřebám vašich zákazníků. Kvalitní uživatelská zkušenost přímo ovlivňuje úspěch vašeho produktu.
Kromě finálního UI designu jsme schopni připravit wireframy pro základní zobrazení nápadu nebo klikací prototypy, které se používají k testování použitelnosti.
Víc infoCo je CX/ UX workshop?
Workshop může mít různé cíle a záměry. Jedním z nich je společné setkání designérů, stakeholderů, případně i uživatelů s cílem vytvářet nápady, řešit problémy a zlepšovat uživatelskou zkušenost produktu nebo služby.
Pro koho jsou CX/ UX workshopy užitečné?
- Lidé, kteří se chtějí naučit více o UX designu
- UX designéři, kteří chtějí zlepšit své dovednosti
- Podnikatelé a manažeři, kteří chtějí zlepšit UX svých produktů nebo služeb
- Customer Care pro zvýšení spokojenosti zákazníků
- Prodejci a další skupiny, které mají vliv na cestu zákazníka
Co je UX školení?
Poskytujeme komplexní UX trénink, který váš tým vyškolí v uživatelsky orientovaném designu. Naše školení pokrývá základní principy uživatelské zkušenosti, dovednost práce s předními designérskými nástroji, jako je Figma, a aplikaci praktických metod, jako je Design Thinking.
Školení je přizpůsobeno specifickým potřebám vašeho týmu, čímž zaručuje, že získáte dovednosti a znalosti potřebné k vytváření vynikajících uživatelských zkušeností, které podporují úspěch produktů.
Jak se dělá design pro lidi?

Výzkumníci využívají kvantitativní a kvalitativní výzkumné metody, vedou rozhovory, analyzují dotazníky a testují použitelnost existujících řešení. Cílem této fáze je pochopení pozadí, cílů, motivací a výzev, s nimiž se uživatelé setkávají.
Přinášíme inovativní a uživatelsky zaměřené koncepty ve spolupráci s klientem. Designéři vytvářejí a zkoumají širokou škálu nápadů a potenciálních řešení z poznatků získaných z pozorování.
Prototypy navrhovaných řešení umožňují designérům jednoduše a rychle ověřit srozumitelnost a použitelnost konceptů, a odhalit potenciální designové problémy už na začátku a tak předejít zbytečnému navyšování nákladů.
Výzkumníci testují řešení podle připraveného scénáře s reálnými lidmi. Cílem této fáze je identifikovat nedostatky a poskytnout informace o možných vylepšeních, které ve finále zajistí lepší uživatelskou zkušenost.
Vylepšujeme produkty a služby
-
Sygic
Redesign pro zlepšení uživatelské přívětivosti B2B sekce na webové stránce pro americký, anglický a německý trh na základě uživatelského výzkumu a návrhu informační architektury.
-
Asseco
Vytvoření designového systému pro rozhraní B2B aplikací a tržiště klienta. Důraz byl kladen na různorodost koncových uživatelů designového systému (například třetí strany vývojáři) a univerzálnost použití pro aplikace různého zaměření (CRM, finance, lidské zdroje a podobně).
Jak to funguje v UX Laboratoři?
Pozrieť video
250 +
úspěšných projektů
1000 +
testování
Další služby
Případové studie
UX Novinky
Chcete zlepšit UX vašeho webu?
Kontaktujte nás
-
Boris Henezi
Sales Executive
-
Samuel Štassel
Sales Executive