Jsme experti na uživatelský zážitek a specializujeme se na
zlepšují spokojenost uživatelů. zvyšují konverzi. pomáhají našim klientům růst.-
Zákazník a Uživatelský zážitek
jsou úzce související koncepty, ale jejich zaměření a rozsah se liší.
Domluvit konzultaci
Customer Experience je soubor aktivit a touchpointů napříč celým byznysem (nejen na webové stránce nebo e-shopu), během kterých s vámi zákazník přichází do kontaktu. Od prvního banneru nebo spotu, až po zákaznickou podporu a řešení reklamací.
User Experience je ta část celého systému, která se týká přímo webové stránky, použitelnosti, intuitivnosti a zahrnuje i User Interface (UI) a design. -
-
Customer journey představuje mapu nebo vizualizaci celého procesu, kterým zákazník prochází při interakci se značkou, produktem nebo službou. Zaměřuje se na jednotlivé kontaktní body (touchpoints), kde zákazník přichází do kontaktu se společností, od prvního momentu zájmu až po následnou péči po nákupu.
V designu se customer journey využívá k optimalizaci těchto kontaktních bodů, aby se zákazníkům zajistila plynulá, příjemná a efektivní zkušenost. Tady je, co zahrnuje:
Awareness (Povědomí)
Consideration (Zvažování)
Decision (Rozhodování)
Purchase (Nákup)
Post-purchase (Po nákupu)
Loyalty (Loajalita)
Cíl customer journey designu:
Cílem je vytvořit plynulou, bezproblémovou a pozitivní zkušenost, která zákazníka provází celou jeho cestou a vede k větší spokojenosti, loajalitě a opakovaným nákupům.
UX výzkum slouží k porozumění motivacím, očekáváním a překážkám skutečných uživatelů. Je důležité správně vybrat konkrétní výzkumnou metodu v závislosti na řešeném problému.
Testování použitelnosti
Již 5 respondentů má schopnost odhalit až 80 % problémů s použitelností. Tato metoda spočívá ve sledování skutečných uživatelů, kteří plní úkoly podle předem definovaného scénáře. Testování lze provést buď v naší UX laboratoři nebo na dálku.
UX audit
Analýza slabých míst a potenciálních vylepšení na základě UX standardů a ustálených konvencí. Audit může být proveden také za účelem hodnocení dostupnosti webových stránek.
Proč je UX důležité?UX writing je proces zajišťující, aby uživatelé rychle a bez problémů porozuměli, jak produkt funguje a jak jej efektivně používat. Kvalitní UX psaní minimalizuje odborný jazyk, vytváří srozumitelné popisky a převádí složité téma do srozumitelné řeči. Nemusí se vztahovat pouze na dlouhé texty, je důležité uplatňovat jeho principy na všechny texty, včetně takzvaných mikrotextů (například texty na tlačítkách, odkazech atd.).
Kdy se hodí konzultace?
V případě, že narazíte na limity vlastního týmu nebo podobnou roli v týmu nemáte, můžete využít poradenství našich specialistů. CX a UX konzultace může být jednorázová, krátkodobá nebo i dlouhodobá, ve formě personálního leasingu.
Design
Tvoríme funkční a atraktivní design přizpůsobený potřebám vašich zákazníků. Kvalitní uživatelská zkušenost přímo ovlivňuje úspěch vašeho produktu.
Kromě finálního UI designu jsme schopni připravit wireframy pro základní zobrazení nápadu nebo klikací prototypy, které se používají k testování použitelnosti.
Víc infoCo je CX/ UX workshop?
Workshop může mít různé cíle a záměry. Jedním z nich je společné setkání designérů, stakeholderů, případně i uživatelů s úmyslem vytvářet nápady, řešit problémy a zlepšovat uživatelskou zkušenost produktu nebo služby.
CX/ UX workshopy mohou být užitečné pro následující skupiny lidí:
- Lidé, kteří se chtějí naučit více o UX designu
- UX designéři, kteří chtějí zlepšit své dovednosti
- Podnikatelé a manažeři, kteří chtějí zlepšit UX svých produktů nebo služeb
- Customer Care pro zvýšení spokojenosti zákazníků
- Prodejci a další skupiny, které mají vliv na cestu zákazníka
Poskytujeme školenia v oblasti uživatelského zážitku, používání designových nástrojů (například Figma) a metodik (například Design Thinking). Naše školení jsou vždy přizpůsobena potřebám vašeho týmu.
Jak se dělá design pro lidi?
Výzkumníci využívají kvantitativní a kvalitativní výzkumné metody, vedou rozhovory, analyzují dotazníky a testují použitelnost existujících řešení. Cílem této fáze je pochopení pozadí, cílů, motivací a výzev, s nimiž se uživatelé setkávají.
Přinášíme inovativní a uživatelsky zaměřené koncepty ve spolupráci s klientem. Designéři vytvářejí a zkoumají širokou škálu nápadů a potenciálních řešení z poznatků získaných z pozorování.
Prototypy navrhovaných řešení umožňují designérům jednoduše a rychle ověřit srozumitelnost a použitelnost konceptů, a odhalit potenciální designové problémy už na začátku a tak předejít zbytečnému navyšování nákladů.
Výzkumníci testují řešení podle připraveného scénáře s reálnými lidmi. Cílem této fáze je identifikovat nedostatky a poskytnout informace o možných vylepšeních, které ve finále zajistí lepší uživatelskou zkušenost.
Vylepšujeme produkty a služby
-
Slovenská spořitelna
Kontinuální výzkum, opakované testování použitelnosti internetového bankovnictví pro firmy - Business24. Navrhování vylepšení a tvorba prototypů s cílem následného ověření použitelnosti uživateli.
-
První stavební spořitelna
Redesign postavený na kontinuálním a specifickém UX výzkumu. Testování původní verze webu, ověřování navržených koncepcí, workshop s klientem za účelem vytvoření specifické landing page pro klíčový produkt, návrh webu a opakované testování použitelnosti po spuštění, to vše přispělo k úspěšnému redesignu webu PSS.
První UX laboratoř na Slovensku
V ui42 máme vlastní laboratoř určenou k provádění uživatelských testů a studií použitelnosti. Tento prostor poskytuje optimální prostředí pro pozorování chování uživatelů bez vnějších vlivů, které by mohly jakkoli ovlivnit výsledky studie. Velkou výhodou je pozorovací místnost oddělená jednosměrným zrcadlem. Díky ní mohou všechny zúčastněné osoby sledovat průběh testování a lépe porozumět, jak je produkt nebo služba testována a s jakými výzvami se uživatelé běžně setkávají.
Jak to funguje v UX Laboratoři?
Pozrieť video
250 +
úspěšných projektů
1000 +
testování
Další služby
Případové studie
UX Novinky
Chcete zlepšit UX vašeho webu?
Kontaktujte nás
-
Andrej Kajan
CEO
-
Samuel Štassel
Sales & Marketing Specialist