Jsme experti na uživatelský zážitek a specializujeme se na
zlepšují spokojenost uživatelů. zvyšují konverzi. pomáhají našim klientům růst.-
Zákazník a Uživatelský zážitek
jsou úzce související koncepty, ale jejich zaměření a rozsah se liší.
Domluvit konzultaci
Customer Experience je soubor aktivit a touchpointů napříč celým byznysem (nejen na webové stránce nebo e-shopu), během kterých s vámi zákazník přichází do kontaktu. Od prvního banneru nebo spotu, až po zákaznickou podporu a řešení reklamací.
User Experience je ta část celého systému, která se týká přímo webové stránky, použitelnosti, intuitivnosti a zahrnuje i User Interface (UI) a design. -
-
Customer journey představuje mapu nebo vizualizaci celého procesu, kterým zákazník prochází při interakci se značkou, produktem nebo službou. Zaměřuje se na jednotlivé kontaktní body (touchpoints), kde zákazník přichází do kontaktu se společností, od prvního momentu zájmu až po následnou péči po nákupu.
V designu se customer journey využívá k optimalizaci těchto kontaktních bodů, aby se zákazníkům zajistila plynulá, příjemná a efektivní zkušenost. Tady je, co zahrnuje:
Awareness (Povědomí)
Consideration (Zvažování)
Decision (Rozhodování)
Purchase (Nákup)
Post-purchase (Po nákupu)
Loyalty (Loajalita)
Cíl customer journey designu:
Cílem je vytvořit plynulou, bezproblémovou a pozitivní zkušenost, která zákazníka provází celou jeho cestou a vede k větší spokojenosti, loajalitě a opakovaným nákupům.
UX výzkum slouží k porozumění motivacím, očekáváním a překážkám skutečných uživatelů. Je důležité správně vybrat konkrétní výzkumnou metodu v závislosti na řešeném problému.
Testování použitelnosti
Již 5 respondentů má schopnost odhalit až 80 % problémů s použitelností. Tato metoda spočívá ve sledování skutečných uživatelů, kteří plní úkoly podle předem definovaného scénáře. Testování lze provést buď v naší UX laboratoři nebo na dálku.
UX audit
Analýza slabých míst a potenciálních vylepšení na základě UX standardů a ustálených konvencí. Audit může být proveden také za účelem hodnocení dostupnosti webových stránek.
Proč je UX důležité?Co je UX writing?
UX writing zajišťuje, aby uživatelé rychle a bez problémů porozuměli, jak produkt funguje, a jak ho efektivně používat. Dobrý UX writing minimalizuje odborný žargon, vytváří srozumitelné popisky a složité témata překládá do lidské řeči. Nemusí se zaměřovat pouze na dlouhé texty, ale je důležité uplatňovat jeho principy na všechny texty, i pro tzv. mikrocopy (např. texty tlačítek, odkazů apod.)
Kdy se hodí konzultace?
V případě, že narazíte na limity vlastního týmu nebo podobnou roli v týmu nemáte, můžete využít poradenství našich specialistů. CX a UX konzultace může být jednorázová, krátkodobá nebo i dlouhodobá, ve formě personálního leasingu.
Design
Tvoríme funkční a atraktivní design přizpůsobený potřebám vašich zákazníků. Kvalitní uživatelská zkušenost přímo ovlivňuje úspěch vašeho produktu.
Kromě finálního UI designu jsme schopni připravit wireframy pro základní zobrazení nápadu nebo klikací prototypy, které se používají k testování použitelnosti.
Víc infoCo je CX/ UX workshop?
Workshop může mít různé cíle a záměry. Jedním z nich je společné setkání designérů, stakeholderů, případně i uživatelů s cílem vytvářet nápady, řešit problémy a zlepšovat uživatelskou zkušenost produktu nebo služby.
Pro koho jsou CX/ UX workshopy užitečné?
- Lidé, kteří se chtějí naučit více o UX designu
- UX designéři, kteří chtějí zlepšit své dovednosti
- Podnikatelé a manažeři, kteří chtějí zlepšit UX svých produktů nebo služeb
- Customer Care pro zvýšení spokojenosti zákazníků
- Prodejci a další skupiny, které mají vliv na cestu zákazníka
Co je UX školení?
Poskytujeme komplexní UX trénink, který váš tým vyškolí v uživatelsky orientovaném designu. Naše školení pokrývá základní principy uživatelské zkušenosti, dovednost práce s předními designérskými nástroji, jako je Figma, a aplikaci praktických metod, jako je Design Thinking.
Školení je přizpůsobeno specifickým potřebám vašeho týmu, čímž zaručuje, že získáte dovednosti a znalosti potřebné k vytváření vynikajících uživatelských zkušeností, které podporují úspěch produktů.
Jak se dělá design pro lidi?
Výzkumníci využívají kvantitativní a kvalitativní výzkumné metody, vedou rozhovory, analyzují dotazníky a testují použitelnost existujících řešení. Cílem této fáze je pochopení pozadí, cílů, motivací a výzev, s nimiž se uživatelé setkávají.
Přinášíme inovativní a uživatelsky zaměřené koncepty ve spolupráci s klientem. Designéři vytvářejí a zkoumají širokou škálu nápadů a potenciálních řešení z poznatků získaných z pozorování.
Prototypy navrhovaných řešení umožňují designérům jednoduše a rychle ověřit srozumitelnost a použitelnost konceptů, a odhalit potenciální designové problémy už na začátku a tak předejít zbytečnému navyšování nákladů.
Výzkumníci testují řešení podle připraveného scénáře s reálnými lidmi. Cílem této fáze je identifikovat nedostatky a poskytnout informace o možných vylepšeních, které ve finále zajistí lepší uživatelskou zkušenost.
Vylepšujeme produkty a služby
-
Sygic
Redesign pro zlepšení uživatelské přívětivosti B2B sekce na webové stránce pro americký, anglický a německý trh na základě uživatelského výzkumu a návrhu informační architektury.
-
Asseco
Vytvoření designového systému pro rozhraní B2B aplikací a tržiště klienta. Důraz byl kladen na různorodost koncových uživatelů designového systému (například třetí strany vývojáři) a univerzálnost použití pro aplikace různého zaměření (CRM, finance, lidské zdroje a podobně).
Jak to funguje v UX Laboratoři?
Pozrieť video
250 +
úspěšných projektů
1000 +
testování
Další služby
Případové studie
UX Novinky
Chcete zlepšit UX vašeho webu?
Kontaktujte nás
-
Samuel Štassel
Sales Executive
-
Boris Henezi
Sales Executive