Jsme experti na uživatelský zážitek a specializujeme se na

zlepšují spokojenost uživatelů. zvyšují konverzi. pomáhají našim klientům růst.
  • Zákazník a Uživatelský zážitek

    jsou úzce související koncepty, ale jejich zaměření a rozsah se liší. 
    Customer Experience je soubor aktivit a touchpointů napříč celým byznysem (nejen na webové stránce nebo e-shopu), během kterých s vámi zákazník přichází do kontaktu. Od prvního banneru nebo spotu, až po zákaznickou podporu a řešení reklamací. 
    User Experience je ta část celého systému, která se týká přímo webové stránky, použitelnosti, intuitivnosti a zahrnuje i User Interface (UI) a design.

    Domluvit konzultaci

    Customer journey představuje mapu nebo vizualizaci celého procesu, kterým zákazník prochází při interakci se značkou, produktem nebo službou. Zaměřuje se na jednotlivé kontaktní body (touchpoints), kde zákazník přichází do kontaktu se společností, od prvního momentu zájmu až po následnou péči po nákupu.

    V designu se customer journey využívá k optimalizaci těchto kontaktních bodů, aby se zákazníkům zajistila plynulá, příjemná a efektivní zkušenost. Tady je, co zahrnuje:

    Awareness (Povědomí)

    Consideration (Zvažování)

    Decision (Rozhodování)

    Purchase (Nákup)

    Post-purchase (Po nákupu)

    Loyalty (Loajalita)

    Cíl customer journey designu:

    Cílem je vytvořit plynulou, bezproblémovou a pozitivní zkušenost, která zákazníka provází celou jeho cestou a vede k větší spokojenosti, loajalitě a opakovaným nákupům.

    UX výzkum slouží k porozumění motivacím, očekáváním a překážkám skutečných uživatelů. Je důležité správně vybrat konkrétní výzkumnou metodu v závislosti na řešeném problému.

    Testování použitelnosti

    Již 5 respondentů má schopnost odhalit až 80 % problémů s použitelností. Tato metoda spočívá ve sledování skutečných uživatelů, kteří plní úkoly podle předem definovaného scénáře. Testování lze provést buď v naší UX laboratoři nebo na dálku.

    UX audit

    Analýza slabých míst a potenciálních vylepšení na základě UX standardů a ustálených konvencí. Audit může být proveden také za účelem hodnocení dostupnosti webových stránek.

    Co je UX writing?

    UX writing zajišťuje, aby uživatelé rychle a bez problémů porozuměli, jak produkt funguje, a jak ho efektivně používat. Dobrý UX writing minimalizuje odborný žargon, vytváří srozumitelné popisky a složité témata překládá do lidské řeči. Nemusí se zaměřovat pouze na dlouhé texty, ale je důležité uplatňovat jeho principy na všechny texty, i pro tzv. mikrocopy (např. texty tlačítek, odkazů apod.)

    Kdy se hodí konzultace?

    V případě, že narazíte na limity vlastního týmu nebo podobnou roli v týmu nemáte, můžete využít poradenství našich specialistů. CX a UX konzultace může být jednorázová, krátkodobá nebo i dlouhodobá, ve formě personálního leasingu.

    Design

    Tvoríme funkční a atraktivní design přizpůsobený potřebám vašich zákazníků. Kvalitní uživatelská zkušenost přímo ovlivňuje úspěch vašeho produktu.

    Kromě finálního UI designu jsme schopni připravit wireframy pro základní zobrazení nápadu nebo klikací prototypy, které se používají k testování použitelnosti.

    Co je CX/ UX workshop?

    Workshop může mít různé cíle a záměry. Jedním z nich je společné setkání designérů, stakeholderů, případně i uživatelů s cílem vytvářet nápady, řešit problémy a zlepšovat uživatelskou zkušenost produktu nebo služby.

    Pro koho jsou CX/ UX workshopy užitečné?

    • Lidé, kteří se chtějí naučit více o UX designu
    • UX designéři, kteří chtějí zlepšit své dovednosti
    • Podnikatelé a manažeři, kteří chtějí zlepšit UX svých produktů nebo služeb
    • Customer Care pro zvýšení spokojenosti zákazníků
    • Prodejci a další skupiny, které mají vliv na cestu zákazníka

    Co je UX školení?

    Poskytujeme komplexní UX trénink, který váš tým vyškolí v uživatelsky orientovaném designu. Naše školení pokrývá základní principy uživatelské zkušenosti, dovednost práce s předními designérskými nástroji, jako je Figma, a aplikaci praktických metod, jako je Design Thinking.

    Školení je přizpůsobeno specifickým potřebám vašeho týmu, čímž zaručuje, že získáte dovednosti a znalosti potřebné k vytváření vynikajících uživatelských zkušeností, které podporují úspěch produktů.

  • Customer journey představuje mapu nebo vizualizaci celého procesu, kterým zákazník prochází při interakci se značkou, produktem nebo službou. Zaměřuje se na jednotlivé kontaktní body (touchpoints), kde zákazník přichází do kontaktu se společností, od prvního momentu zájmu až po následnou péči po nákupu.

    V designu se customer journey využívá k optimalizaci těchto kontaktních bodů, aby se zákazníkům zajistila plynulá, příjemná a efektivní zkušenost. Tady je, co zahrnuje:

    Awareness (Povědomí)

    Consideration (Zvažování)

    Decision (Rozhodování)

    Purchase (Nákup)

    Post-purchase (Po nákupu)

    Loyalty (Loajalita)

    Cíl customer journey designu:

    Cílem je vytvořit plynulou, bezproblémovou a pozitivní zkušenost, která zákazníka provází celou jeho cestou a vede k větší spokojenosti, loajalitě a opakovaným nákupům.

    UX výzkum slouží k porozumění motivacím, očekáváním a překážkám skutečných uživatelů. Je důležité správně vybrat konkrétní výzkumnou metodu v závislosti na řešeném problému.

    Testování použitelnosti

    Již 5 respondentů má schopnost odhalit až 80 % problémů s použitelností. Tato metoda spočívá ve sledování skutečných uživatelů, kteří plní úkoly podle předem definovaného scénáře. Testování lze provést buď v naší UX laboratoři nebo na dálku.

    UX audit

    Analýza slabých míst a potenciálních vylepšení na základě UX standardů a ustálených konvencí. Audit může být proveden také za účelem hodnocení dostupnosti webových stránek.

    Proč je UX důležité?

    Co je UX writing?

    UX writing zajišťuje, aby uživatelé rychle a bez problémů porozuměli, jak produkt funguje, a jak ho efektivně používat. Dobrý UX writing minimalizuje odborný žargon, vytváří srozumitelné popisky a složité témata překládá do lidské řeči. Nemusí se zaměřovat pouze na dlouhé texty, ale je důležité uplatňovat jeho principy na všechny texty, i pro tzv. mikrocopy (např. texty tlačítek, odkazů apod.)

    Kdy se hodí konzultace?

    V případě, že narazíte na limity vlastního týmu nebo podobnou roli v týmu nemáte, můžete využít poradenství našich specialistů. CX a UX konzultace může být jednorázová, krátkodobá nebo i dlouhodobá, ve formě personálního leasingu.

    Design

    Tvoríme funkční a atraktivní design přizpůsobený potřebám vašich zákazníků. Kvalitní uživatelská zkušenost přímo ovlivňuje úspěch vašeho produktu.

    Kromě finálního UI designu jsme schopni připravit wireframy pro základní zobrazení nápadu nebo klikací prototypy, které se používají k testování použitelnosti.

    Víc info

    Co je CX/ UX workshop?

    Workshop může mít různé cíle a záměry. Jedním z nich je společné setkání designérů, stakeholderů, případně i uživatelů s cílem vytvářet nápady, řešit problémy a zlepšovat uživatelskou zkušenost produktu nebo služby.

    Pro koho jsou CX/ UX workshopy užitečné?

    • Lidé, kteří se chtějí naučit více o UX designu
    • UX designéři, kteří chtějí zlepšit své dovednosti
    • Podnikatelé a manažeři, kteří chtějí zlepšit UX svých produktů nebo služeb
    • Customer Care pro zvýšení spokojenosti zákazníků
    • Prodejci a další skupiny, které mají vliv na cestu zákazníka

    Co je UX školení?

    Poskytujeme komplexní UX trénink, který váš tým vyškolí v uživatelsky orientovaném designu. Naše školení pokrývá základní principy uživatelské zkušenosti, dovednost práce s předními designérskými nástroji, jako je Figma, a aplikaci praktických metod, jako je Design Thinking.

    Školení je přizpůsobeno specifickým potřebám vašeho týmu, čímž zaručuje, že získáte dovednosti a znalosti potřebné k vytváření vynikajících uživatelských zkušeností, které podporují úspěch produktů.

Jak se dělá design pro lidi?

observation ideation prototyping testing

Vylepšujeme produkty a služby

  • Sygic

    Redesign pro zlepšení uživatelské přívětivosti B2B sekce na webové stránce pro americký, anglický a německý trh na základě uživatelského výzkumu a návrhu informační architektury.

  • Asseco

    Asseco

    Vytvoření designového systému pro rozhraní B2B aplikací a tržiště klienta. Důraz byl kladen na různorodost koncových uživatelů designového systému (například třetí strany vývojáři) a univerzálnost použití pro aplikace různého zaměření (CRM, finance, lidské zdroje a podobně).

Jak to funguje v UX Laboratoři?

Pozrieť video

  • <p><span>úspěšných projektů</span></p>

    250 +

    úspěšných projektů

  • <p>testování</p>

    1000 +

    testování

  • Chcete zlepšit UX vašeho webu?

    Naša agentúra sa riadi pravidlami a princípmi Férového tendra.
    Děkujeme za odběr!
    Brzy dostanete náš newsletter.
    Ups! Tento email už je registrován
    Email už máme v databázi, zkontrolujte si schránku nebo použijte jiný mail
    Ups! Tento email je nesprávný
    Email nemá správný formát
    Ups! Neznámá chyba
    Prosím, zkuste to později

    Konzultace zdarma

    S čím byste potřebovali pomoci?

    Vyberte všechny možnosti, které se vás týkají

    Potřebujete ještě s něčím pomoci?

    Vyberte si další oblast

    Zanechajte nám na vás kontakt

    Formulář byl úspěšně odeslán.