Guidebook pro sociální média
Zabezpečuje konzistentnú komunikáciu ohľadu na to, kto obsah tvorí, značka znie rovnako sebavedomo a autenticky. Slúži ako základ a stratégia pre tvorbu content plánov – jasne definuje, čo, kde a ako komunikovať, aby mal obsah zmysel aj výsledky.
Usmerňuje tone of voice, formáty a storytelling – pomáha tímom rozprávať príbehy značky jednotným jazykom naprieč kanálmi.

Jak pracujeme?
Výkop & briefing
Vypracovaný výstup je jen tak dobrý, jak hluboko dokážeme vnímat a pochopit vaši značku, váš produkt, hodnoty a cíle. Právě k tomu slouží hloubkový rozhovor a celkový sběr podkladů.
Koncept
Navrhneme pro vás koncept, ve kterém vám představíme, jak jsme uchopili vaše zadání a jak navrhujeme pracovat dále s vaší značkou.
Zpětná vazba a iterace
Každý projekt je jedinečný a každý klient má vlastní vnímání, jak by chtěl uchopit svou značku. Proto vaše očekávání budeme poslouchat a iterovat s vámi, dokud nenajdeme ideální řešení, které kombinuje náš kreativní návrh s vaší DNA.
Finále a implementace do praxe
Prezentácia dokončeného guidebooku a následne pre vás zaškolíme váš tím pred samotnou implementáciou do zmien, ktoré sa ich týkajú tak, aby bol prechod plynulý a bezproblémový.
V guidebooku od ui42 získáte
Audit aktuálneho stavu sociálnych sietí,
Konkurenčnú analýzu,
Tone of Voice,
Komunikačné témy,
Formáty & typy obsahu,
Vizuálny štýl,
Platformy.
Best practices + tipy,
Záver a odporúčané ďalšie kroky.

Kontaktujte nás
-
Michaela Recht
Sales Executive
Specializuji se na:
- UX/CX
- Marketing
-
Samuel Štassel
Sales Executive
Specializuji se na:
- Development
- AI