Online marketing je mojí vášní již od studentských let a zažil jsem jeho postupnou transformaci z původně manuální podoby do dnešní výrazně automatizované a integrované podoby. Na základě této prvotní zkušenosti se jako zastánce automatizace řídím filozofií, že ani automatizace by neměla jít na úkor inovativnosti a kvality realizovaných aktivit. Díky zkušenostem z různých pozic jak v rámci interních týmů, tak v agenturním prostředí se při projektovém managementu vždy snažím mít komplexní pohled na aktuální pozici klienta na trzích, na kterých působí, stejně jako na jeho cílové skupiny, produkty, služby a konkurenci, za účelem zvýšení efektivity marketingových kampaní. Od roku 2021 spolupracuji s ui42 jako technický garant pro oddělení online marketingu s důrazem na PPC a SEO, s rozšířením do dalších oblastí jako je UX, CRO a datová analýza. Navrhuji strategie a dohlížím na jejich úspěšnou implementaci u našich klientů po celou fázi jejich podnikání, jak na lokálních, tak mezinárodních trzích. Přispívám k profesnímu růstu a rozvoji jednotlivých členů týmu, interních procesů a standardů. Ve volném čase se věnuji cestování a pěší turistice, které mě vždy nabíjejí energií a novými kreativními nápady pro řešení komplexních problémů. Také si velmi vážím kvalitních knih a filmů, a hudba, která mě provází jak při práci, tak ve volném čase, má pro mě velký význam.