Za 4 roky v ui42 jsem prošla od UX přes Sales, s delší zastávkou jako Key Account, ale s neustále rostoucí vášní pro marketing a komunikaci, díky čemuž jsem dnes CMO ui42. Mou úlohou a zároveň vizí je z ui42 udělat první volbu pro digitální služby a ekvivalent talentu, profesionalitu, inovace a lidskosti. Umístila jsem se v TOP 100 osobnostech na Linkedin, kde se snažím tvořit hodnotný obsah založený na spravedlnosti, slušnosti a CSR. Zároveň ambasadoruji správné a celospolečensky potřebné konference, Ligu proti rakovině a občas něco zmoderuji. Sama o sobě tvrdím, že se učím říkat “ne”, což mě naučila rakovina, ale většinou se do každé výzvy stejně pustím po hlavě. Když zavřu notebook, vymýšlím hry, vystřihuju, kreslím a lepím - za odborné pomoci mého školáka. Cestuji, navrhuji nábytek, sportuji, boxuji nebo se věnuji zahradě.