ui42 bylo i tento rok generálním partnerem World Usability Day 2024. Jaké přednášky a workshopy jste mohli zažít na téma “Design pro lepší svět”?
Články od autora:
-
Pokud vám někdo tvrdí, že Black Friday nefunguje, něco nedělá správně.
U klientů, kterým v ui42 spravujeme jen technickou infrastrukturu, vzrostl YoY obrat o 16,9 %, zatímco těm klientům, kterým spravujeme i marketing... -
ui42 a Dedoles: Proč přechod z custom-made na Shopify dává smysl?
Po více než devíti letech úspěšné spolupráce mezi ui42 a Dedolesem se naše cesty rozcházejí. Dedoles, jedna z historicky nejrychleji rostoucích... -
Upterdam 2024 – Konference, která ukázala sílu slovenského a českého e-commerce
Pokud vám náhodou uniklo, že se minulý týden v Senci konala největší e-commerce akce na Slovensku – konference Upterdam, tak jste přišli o pořádnou... -
Jak ovládnout světové trhy: Inspirace a poznatky z Paris Retail Week
Rozhovor s CEO ui42 Andrejem Kajanem, který se zúčastnil prestižní konference Paris Retail Week, odhaluje klíčové inovace, které hýbou světem... -
10 tipů, jak uspět na vrcholu sezóny 2023
Hlavní sezóna v online přichází pro většinu e-commerce projektů společně s podzimem. Majitelé eshopů i marketéři vědí, že Vánoce a nárazový ... -
ui42 je partnerem konference Upterdam 2024
V ui42 navrhujeme uživatelskou zkušenost – UX jako jedna z prvních agentur na Slovensku. Za více než 15 let jsme v našem UX labu zrealizovali... -
Kolik z marketingového rozpočtu dávat na značku?
Častá otázka nejen našich klientů. Ale abychom se dopracovali k odpovědi, pojďme si shrnout, co je to vlastně brand a co jsou “ty ostatní kampaně... -
Od tradičního k digitálnímu: Cesta k úspěchu v online
Komplexní marketingová strategie Najšport, která potvrdila jedinečnost ui42 jako one-stop shop agentury. -
Modernizace webu s cílem lepšího zákaznického zážitku
Úplný restart značky PSS v podání komplexního projektu nové webové stránky od vstupní analýzy až po automatizované a seleniové testy. -
LinkedIn reklama: Využijte její potenciál pro B2B
Reklama na LinkedIn je nástroj, který v rámci performance marketingu využívá stále málo firem. Její efektivita je však při správném nastavení...