Články na téma:
-
Jak jsme zrychlili lovecký a zahradnický web pro ještě zelenější čísla
Rychlost webové stránky je důležitý hodnotící faktor z pohledu SEO, a stejně tak i pro zákazníka e-shopu a jeho zákaznickou zkušenost. -
Tajemství úspěchu Kondela v e-commerce: one-stop shop řešení
Když e-commerce projekt narazí na limity bránící dalšímu růstu, komplexní řešení one-stop shop agentury dokážou překonat bariéry a vybudovat... -
Jak jsme sloučili tři dodavatele pod jeden vyladěný e-shop
BUXUS je ideální řešení na míru pro jedinečné online projekty s potenciálem růstu, které překračují limity šablonových e-shopů. -
SEO audit odhaluje slabá místa: Jak na kvalitní SEO analýzu?
SEO audit je komplexní dokument, který prověří, jak na tom webová stránka z pohledu optimalizace pro vyhledávače stojí. Sestavení takového auditu... -
5 Základů pro správné škálování vašeho e-commerce podnikání
Úspěšné škálování vašeho e-commerce podnikání si vyžaduje více než jen zvyšování investic. Implementací těchto šesti základních strategií se... -
470 % nárůst návštěvnosti díky performance marketingové strategii
Inspirujte se příběhem úspěšného byznysu Vaší Lékarny, která se s naší pomocí dostala mezi TOP 3 online lékárny na Slovensku. -
Budoucnost sportu je online: Nejsport ukazuje cestu k online dominanci ve sportovním segmentu
Najšport je partnerem pro sportovce všech úrovní. Uprostřed konkurenčního prostředí čelil v roce 2023 výzvě, jak posílit své jméno a efektivně... -
Proč je responzivní design jedním z nejdůležitějších prvků na webu? 1. část
Google miluje responzivní design. A vy byste ho měli také! Responzivní design není jen o hezkém vzhledu. Zlepšuje SEO a pomáhá vaší stránce ... -
Neperformuje vám webová stránka? Jen vytvořit web nestačí.
Webová stránka je základem pro fungování v online prostoru. V případě elektronického obchodu zastupuje kamennou prodejnu. Je zároveň skvělým... -
Jak přeměnit zvědavost na konverze? 25 magnetických strategií na generování leadů
V době digitálního rozmachu, kde trend nulové pozornosti roste rychleji než inflace, je přilákání nových zákazníků doslova vědeckou disciplínou...