Články na téma:
-
SEO audit odhaluje slabá místa: Jak na kvalitní SEO analýzu?
SEO audit je komplexní dokument, který prověří, jak na tom webová stránka z pohledu optimalizace pro vyhledávače stojí. Sestavení takového auditu... -
5 Základů pro správné škálování vašeho e-commerce podnikání
Úspěšné škálování vašeho e-commerce podnikání si vyžaduje více než jen zvyšování investic. Implementací těchto šesti základních strategií se... -
470 % nárůst návštěvnosti díky performance marketingové strategii
Inspirujte se příběhem úspěšného byznysu Vaší Lékarny, která se s naší pomocí dostala mezi TOP 3 online lékárny na Slovensku. -
Proč je responzivní design jedním z nejdůležitějších prvků na webu? 1. část
Google miluje responzivní design. A vy byste ho měli také! Responzivní design není jen o hezkém vzhledu. Zlepšuje SEO a pomáhá vaší stránce ... -
Neperformuje vám webová stránka? Jen vytvořit web nestačí.
Webová stránka je základem pro fungování v online prostoru. V případě elektronického obchodu zastupuje kamennou prodejnu. Je zároveň skvělým... -
Jak přeměnit zvědavost na konverze? 25 magnetických strategií na generování leadů
V době digitálního rozmachu, kde trend nulové pozornosti roste rychleji než inflace, je přilákání nových zákazníků doslova vědeckou disciplínou... -
Case Study Holokolo
O tom, jak Holokolo hledalo partnera, který pod jednou střechou pokryje dvě značky, dva weby i několik trhů. A tak jsme přišli na řadu my. -
Jak na linkbuilding v roce 2024
K dobrému SEO (optimalizaci pro vyhledávače) nepochybně patří i kvalitní linkbuilding a aktivity s ním spojené pro posílení organických pozic... -
Porovnání Google Analytics a Matomo. Jaký je mezi nimi rozdíl?
Google Analytics je nejrozšířenější nástroj, který se na webovou analytiku používá. Na základě údajů z webové stránky nebo aplikace dokáže zobrazit... -
Co je analýza klíčových slov a proč je důležitá?
Analýza klíčových slov je základním kamenem pro SEO, ale také pro placené PPC reklamy. Tedy, aby se váš web objevoval ve výsledcích vyhledávání...