Proč se vyplatí spustit vyhledávací reklamy na brandové klíčová slova?

Mnoho firem se ptá, zda má smysl platit za reklamu na vlastní brandová (značková) klíčová slova. Vždyť pokud zákazníci už hledají vaši značku, najdou vás i přes organické výsledky, ne? Ačkoli to může znít logicky, spuštění vyhledávacích reklam na vlastní brandová slova vám dává klíčovou výhodu: kontrolu nad brand safety a maximalizaci konverzí.

Proč se vyplatí spustit vyhledávací reklamy na brandové klíčová slova?

Proč se vyplatí spustit vyhledávací reklamy na brandové klíčová slova?

Mnoho firem se ptá, zda má smysl platit za reklamu na vlastní brandová (značková) klíčová slova. Vždyť pokud zákazníci už hledají vaši značku, najdou vás i přes organické výsledky, ne? Ačkoli to může znít logicky, spuštění vyhledávacích reklam na vlastní brandová slova vám dává klíčovou výhodu: kontrolu nad brand safety a maximalizaci konverzí.

Proč se vyplatí spustit vyhledávací reklamy na brandové klíčová slova?

Ovládněte prostor ve vyhledávači (SERP)

Jednou z největších výhod je, že si zajistíte dominantní postavení ve výsledcích vyhledávání. I když se vaše stránka organicky zobrazuje na prvním místě, konkurence může cílit na vaše brandové klíčové slova a umístit svou reklamu nad váš organický odkaz. Placená reklama na vaše brandové klíčové slovo bude mít vždy přednost a vaše konkurence vás nikdy nepředběhne, což vám umožní udržet si nejvyšší viditelnost a zabránit konkurenci v kradení vaší návštěvnosti. Použitím rozšíření dokážete prodloužit a využít maximální nabízený prostor.

Kontrola nad správou a personalizací

Nad organickými výsledky nemáte pevnou kontrolu, protože i když budete na webstránce mít obsah strukturovaný, Google si texty v title a description může přizpůsobit. S brandovými reklamami však můžete přizpůsobit své poselství aktuálními promo akcemi, klíčovými benefity a výzvami k akci (CTA), které zvýší zapojení uživatelů. Vaše texty se budou zobrazovat tak, jak je zadáte. Reklama vás také nasměruje na konkrétní landing pages, které si vy vyberete.

Vyšší míra prokliků (CTR) a nižší náklady na klik (CPC)

Brandová klíčová slova mají vyšší míru prokliků (CTR) a nižší cenu za kliknutí (CPC) než obecná nebo konkurenční klíčová slova. Důvod? Uživatelé, kteří vyhledávají váš brand, vás již znají a mají vysoký zájem o nákup. To znamená nižší náklady na reklamu a vyšší efektivitu kampaně. Navíc v případě, že budete v aukci na vaše brandové klíčové slovo s vaší konkurencí, vysoce pravděpodobně ho budete mít násobně levnější, než konkurence.

Ochrana před konkurencí

Pokud konkurenti cílí na váš brand, jejich reklamy mohou ve vyhledávači předběhnout váš organický výsledek a odvést potenciální zákazníky k sobě. Spuštěním vlastních brandových reklam zatlačíte konkurenty níže a zajistíte, že zákazníci skončí na vašem webu, ne u konkurence.

Malá investice s velkým přínosem

Investování do vyhledávacích reklam na brandová klíčová slova není jen o viditelnosti – jde o kontrolu nad tím, jak vaše značka působí ve vyhledávači, zvýšení konverzí a ochranu před konkurencí. V konkurenčním online prostředí je vlastní brandová reklama nutností, ne jen doplňkem.

Spouštíte reklamy na svá brandová klíčová slova? Pokud ne, co vám v tom brání?

Jsou vám některé výrazy nejasné? Podívejte se na uičkovskou abecedu

Přečtěte si také

 

Děkujeme za odběr!
Čeká vás ještě jeden krok. Klikněte na potvrzovací odkaz, který máte v e-mailu.
Ups! Tento email už je registrován
Email už máme v databázi, zkontrolujte si schránku nebo použijte jiný mail
Ups! Tento email je nesprávný
Email nemá správný formát
Ups! Neznámá chyba
Prosím, zkuste to později

Potřebujete poradit?

S čím byste potřebovali pomoci?

Vyberte všechny možnosti, které se vás týkají

Potřebujete ještě s něčím pomoci?

Vyberte si další oblast

Zanechajte nám na vás kontakt

Formulář byl úspěšně odeslán.