Články na téma:
-
Google Analytics 4: Od chaosu k lepším datům
V digitálním světě je webová analytika nezbytným nástrojem pro každého, kdo chce porozumět svému publiku, optimalizovat web a přijímat lepší... -
Průvodce metrikami: Klíčové KPI v performance marketingu
Pokud se věnujete performance marketingu, určitě jste se již setkali s pojmem Key Performance Indicators. Pokud chcete svůj online byznys hodnotit... -
13 Tajných nástrojů pro optimalizaci kampaní Google Ads: Jak na online dominanci?
V džungli digitálního marketingu, kde se odehrává neúprosný boj o zákazníky, je Google Ads mocným nástrojem, který vám může pomoci dosáhnout... -
Co je použitelnost webu a proč je důležitá?
Použitelnost webu (Usability) mluví o tom, jak dokážou uživatelé webové stránky interagovat s jejím obsahem nebo jak dokážou web používat. Jinak... -
Google Consent Mode V2: Klíčová aktualizace pro svět digitálu
V souvislosti s přijetím nové regulace Digital Market Acts (DMA) a neustálým vývojem legislativy týkající se ochrany osobních údajů, jako je... -
Zvýšení míry konverze díky modernímu e-shopu
Feedo potřebovalo modernizovat svůj e-shop, aby zůstalo konkurenceschopné. S pomocí ui42 prošlo Feedo komplexní digitální transformací, jejímž...