Články na téma:
-
Jak AI chatbot rozvázal ruce zákaznické podpoře
Nonstop zvonící telefon, plná schránka a stále dokola ty samé otázky? Pokud hádáte, že je to podpora oddělení, tipujete správně. -
Případová studie AI Doporučovač
AI Recommender využívá sílu umělé inteligence k výraznému zvýšení prodeje, zlepšení zákaznické zkušenosti a optimalizaci nákladů v e-shopech... -
Jak doporučovací systémy transformují přijímání informací: Personalizace, FOMO a informační bubliny
Evoluce způsobu přijímání zpráv byla skutečně revoluční a rychlá. Roky, kdy papírové noviny a večerní zpravodajství byly našimi hlavními zdroji... -
Jak nechat vyletět váš e-shop na vrchol díky umělé inteligenci?
Konkurence je v e-commerce čím dál tím tvrdší a tradiční metody nestačí na to, abyste se dostali nebo udrželi na vrcholu. Naštěstí, existuje... -
Jak lépe pracovat se zákaznickými recenzemi s pomocí AI?
Žijeme v době digitálu, kde zákaznické recenze doslova hýbou světem. Jsou klíčovým hráčem v náročné hře formování reputace značky a ovlivňování... -
Vyšší výkonnost e-shopu pomocí umělé inteligence
Doporučovací nástroj na bázi umělé inteligence, který doporučí ten správný produkt a zvýší tak výkonnost e-shopu nebo webové stránky. -
Jak přeměnit zvědavost na konverze? 25 magnetických strategií na generování leadů
V době digitálního rozmachu, kde trend nulové pozornosti roste rychleji než inflace, je přilákání nových zákazníků doslova vědeckou disciplínou... -
Vztahová terapie Customer Service: Nedůvěra mezi zákazníkem a umělou inteligencí
Ve rychle se vyvíjející sféře zákaznického servisu a zákaznického angažmá, umělá inteligence působí jako hnací síla formující interakce mezi... -
AI Marketing: Jak využít umělou inteligenci pro efektivnější marketing
V dnešním dynamickém světě, kde se technologie neustále vyvíjejí, je důležité nejen držet krok, ale také postupovat vpřed a využívat nejnovější... -
Optimalizace PPC kampaní na marži, jak dosáhnout maximálního zisku?
Optimalizace PPC kampaní na marži je důležitou součástí každého e-shopu, který chce dosáhnout zisku z reklamy. Cílem této strategie je nastavit...