Články na téma:
-
Když Black Friday zemře a byznys ožije
Kompletní optimalizace marketingu, odvážná Black Friday kampaň bez slev a strategické SEO – to vše vedlo k 31% nárůstu obratu, 15% úspoře marketingových... -
Proč se vyplatí spustit vyhledávací reklamy na brandové klíčová slova?
Mnoho firem se ptá, zda má smysl platit za reklamu na vlastní brandová (značková) klíčová slova. Vždyť pokud zákazníci už hledají vaši značku... -
Průvodce metrikami: Klíčové KPI v performance marketingu
Pokud se věnujete performance marketingu, určitě jste se již setkali s pojmem Key Performance Indicators. Pokud chcete svůj online byznys hodnotit... -
Pokud vám někdo tvrdí, že Black Friday nefunguje, něco nedělá správně.
U klientů, kterým v ui42 spravujeme jen technickou infrastrukturu, vzrostl YoY obrat o 16,9 %, zatímco těm klientům, kterým spravujeme i marketing... -
TikTok Ads - je to hype nebo nutnost v marketingovém mixu?
Připravili jsme pro vás praktické tipy, jak z TikTok Ads a 1,3 mil. slovenského publika na TikToku vytěžit maximum. -
Jak ovládnout světové trhy: Inspirace a poznatky z Paris Retail Week
Rozhovor s CEO ui42 Andrejem Kajanem, který se zúčastnil prestižní konference Paris Retail Week, odhaluje klíčové inovace, které hýbou světem... -
Důležité termíny v marketingu do konce roku 2024, které byste neměli propásnout
Plánování marketingových kampaní je klíčové pro úspěch každého byznysu. V průběhu roku existují určité data, která přímo nabízejí skvělé příležitosti... -
Z interního týmu do agentury? Jak jsme přeplnili plán a snížili PNO už v první měsíc
Posílení pozice CK Daka na trhu s dosažením vyššího obratu prostřednictvím optimalizovaných marketingových aktivit. -
Jak podnítit k vyšší interakci na webu nebo v aplikaci? Vyzkoušejte gamifikaci.
Gamifikace je jednou z mnoha strategií, jak získat a udržet zájem uživatele na webové stránce. Evokuje ve vás tento pojem hru? Ve skutečnosti... -
Reklama na Facebooku – jak ji nastavit, jak funguje a jaká je její cena?
Reklama na Facebooku přináší skvělé výsledky v případě, že je správně nastavena. Vedle ostatních performance marketingových strategií patří ...