Články na téma:
-
Dvojitý úspěch na Digital Pie: ui42 získalo stříbro a bronz v kategorii Performance
Tento rok jsme dokázali, že výkon, strategie a důvěra našich klientů tvoří kombinaci, která přináší nejen výsledky v digitálním světě, ale také... -
UGC videa v marketingu: Obsah od lidí, který prodává
Nacházíme se v době, kdy důvěra rozhoduje o nákupním chování uživatelů a autenticita vítězí nad dokonale upraveným obsahem. Právě proto se obsah... -
Svatý grál pro Demänová Rezort
Když jezero zákazníků vyschne, řešením je najít nové. Pro Demänová Rezort jsme expandovali bez snižování cen a navyšování marketingového... -
Jaké jsou hlavní výhody Facebook Lead Ads?
V prostředí, kde je pozornost uživatele otázkou několika sekund, hraje jednoduchost obrovskou roli. Digitální marketing je dnes o rychlosti, ... -
Co je PPC reklama a jaké typy kampaní v Google Ads známe?
PPC reklama je jedním z nejpoužívanějších nástrojů online marketingu. Z anglického překladu “pay per click” vyplývá, že za ni inzerent platí... -
Terapie blíže k lidem. Lidé blíže k sobě.
Duševní zdraví je na Slovensku stále tabu a mnozí netuší, jak dostupné může být odborné poradenství. Spolu s mental health platformou ksebe ... -
AI automatizace v marketingu: Které nástroje jsou nejlepší?
Automatizace se dostává do každého jednoho odvětví, a výjimkou není ani marketing. Dnes už nestačí jen dělat reklamu – musíte ji dělat inteligentně... -
Nová pravidla hry
Black Friday už dávno není jen o jednom dni. Spolu s Be Lenka jsme změnili pravidla hry a vytvořili měsíční maraton neodolatelných nabídek. ... -
Když Black Friday zemře a byznys ožije
Kompletní optimalizace marketingu, odvážná Black Friday kampaň bez slev a strategické SEO – to vše vedlo k 31% nárůstu obratu, 15% úspoře marketingových... -
Proč se vyplatí spustit vyhledávací reklamy na brandové klíčová slova?
Mnoho firem se ptá, zda má smysl platit za reklamu na vlastní brandová (značková) klíčová slova. Vždyť pokud zákazníci už hledají vaši značku...