Výsledky, které mluví za vše: Jak jsme formovali digitální svět v roce 2024

S klienty jako Be Lenka, Kondela, či Vaša Lekáreň jsme dokázali, že kombinace špičkových strategií, inovací a AI řešení přináší výsledky, které mluví samy za sebe. Získali jsme ocenění Zlatý Digital Pie, onboardovali desítky nových projektů, expandovali do zahraničí a jako noví členové IAB Slovakia pokračujeme v formování budoucnosti digitálního marketingu.
Zlatý Digital Pie, nebo jak jsme obuli svět do barefoot bot
Když se spojí talent s ambicí, vznikají vítězové. V dubnu 2024 jsme získali Zlatý Digital Pie 2024 v kategorii Performance díky našemu vymakanému performance marketingu pro Be Lenka.
Povědomí o barefoot obuvi jsme katapultovali do stratosféry a výsledky? 33 % meziroční nárůst obratu, 101 % více transakcí a expanze do čtyř nových zemí. Během Black Friday kampaně jsme pustili do světa více než 400 Google Ads setů a zvýšili obrat o neuvěřitelných 80%.
Získání Zlatého Digital Pie 2024 je důkazem, že správně nastavená marketingová strategie dokáže v dobrých rukou přinést výjimečné výsledky. Jsme hrdí na úspěch a děkujeme Be Lenka za důvěru, která nám umožnila obout svět do barefoot bot!
Kondela: One-stop shop, který válcuje trh
Pro nábytkářského giganta Kondela jsme připravili komplexní one-stop shop řešení, které začalo detailní UX analýzou, usability testováním a vytvořením technické specifikace jejich webu. Kombinací UX designu, prototypování a vývoje na míru jsme vybudovali intuitivní, stabilní a rychlý e-shop na našem vlastním CMS BUXUS.
Pět jazykových mutací, tisíce produktů a nula výpadků – a to vše jsme stihli dva měsíce před termínem. Výsledek? Investice se vrátila do měsíce a nárůst tržeb vystřelil do výšin.
Projekt Kondela jen potvrdil sílu úspěšné spolupráce více týmů ui42 pod jednou střechou.
470% nárůst návštěvnosti pro Vaša Lekáreň
Naším cílem bylo jedno: dostat Vaše Lékárna mezi elitu online lékáren na Slovensku.
Zaměřili jsme se proto na analýzu konkurence, umístění e-shopu ve vyhledávačích, PPC kampaně, inovativní biddingové strategie a vylepšení obsahu na e-shopu.
No a čísla mluví jasně: dosáhli jsme 470 % nárůst organické návštěvnosti, 34% nárůst obratu a snížili jsme PNO o 19%. No a klient Vaše Lékárna si užívá místo mezi TOP 3 online lékárnami na trhu.
Tyto výsledky jsou důkazem, že i v náročném konkurenčním prostředí se dá nejen růst, ale i formovat trh. Pokud chcete být součástí podobného úspěchu, neváhejte se na nás obrátit – jsme připraveni posunout váš byznys na novou úroveň.
CK DAKA: Snížili jsme náklady a zdvojnásobili obrat
CK DAKA před hlavní letní sezónou hledala spolehlivého partnera na správu performance marketingu. Jejich cílem bylo optimalizovat náklady a zvýšit obrat.
My jsme tuto výzvu přijali a už v úvodních týdnech spolupráce jsme CK DAKA ušetřili více než 2000 € na interních marketingových nákladech a snížili PNO z 10,57 % na 7,55 %. Od června jsme naplno převzali celou správu marketingu a rozběhli hlavní letní sezónu. Výsledkem bylo zvýšení meziročního obratu na 116 % oproti plánu, přičemž PNO jsme snížili o 40 %.
Co více dodat. Znovu jsme překonali očekávání klienta a upevnili naši pozici spolehlivého partnera. Děkujeme CK DAKA za důvěru.
Revoluce na Shoptetu: AI Recommender
Náš AI Recommender posouvá možnosti e-commerce na úplně novou úroveň. Tento inteligentní nástroj dokáže analyzovat chování zákazníků, přizpůsobit nabídku na míru a zvýšit konverze – a nyní už i na platformě Shoptet. Díky personalizovanému nákupnímu zážitku získávají e-shopy konkurenční výhodu, která jim pomáhá prosadit se mezi těmi největšími hráči.
Rozšíření AI Recommender na Shoptet je dalším krokem v naší misi přinášet e-shopům řešení, která skutečně fungují.
Naše první videoprodukce pro Ksebe
V roce 2024 jsme úspěšně vstoupili do světa videoprodukce a kreativního ideamakingu.
Naše cesta začala videoprodukcí a performance marketingovou kampaní pro klienta Ksebe při příležitosti Světového dne duševního zdraví. Tento projekt byl příkladem, jak dokážeme spojit emoce, kreativitu a silné poselství, které rezonuje ve společnosti. Jsme rádi, že jsme mohli spolupracovat na projektu, který má pozitivní dopad.
ui42 jako generální partner World Usability Day 2024
Jako generální partner největšího UX eventu na Slovensku, World Usability Day, jsme opět ukázali, že UX je naše parketa. Naši experti - Martin Krupa, spolu-zakladatel ui42 a Dušan Vereš, senior manažer pro UX a výzkum, posunuli laťku výše, od přednášek až po aktuální řešení na téma přístupnosti digitálních produktů.
ui42 jako partner na Upterdame
Na Upterdame, největším e-commerce eventu na Slovensku, přednášel náš senior CX konzultant Peter Angelov. Jeho téma „Run the CXtra mile“ učila firmy, jak vítězit v konkurenčním boji přes excelentní zákaznickou zkušenost. Třešničkou byly naše bezplatné konzultace, které rozběhly nové spolupráce. Něco na co jsme fakt hrdí!
Naše žluté ponožky ovládly Marketing Rulezz
A co se týče Marketing rulezz - největší marketingové konference na Slovensku, nemohli jsme chybět ani na ní. Na pódiu jste mohli vidět našeho CEO Andreje Kajana, který diskutoval na téma "Jak surfovat na vlnách digitálních změn?" Podělil se o praktické tipy, jak využít nejnovější technologie a trendy v digitálním marketingu a naopak, na jaké chyby si třeba dávat pozor.
Kromě toho, že se mluvilo o trendech, mluvilo se i o žlutých ponožkách ui42! Naše žluté ponožky si ukradly kus pozornosti a staly se neoficiálním symbolem celé konference. A co je ještě zajímavější, ponožky nám posloužily jako skvělý startovací bod na náš ponožkový průzkum. To jak průzkum dopadl, a co všechno jsme zjistili o marketérech si můžete přečíst v našem blogu.
Jsme členy IAB Slovakia
V roce 2024 jsme se připojili k sdružení IAB Slovakia, které udává směr digitální reklamě. Díky tomuto kroku máme přístup k nejnovějším trendům, inovacím a globálním standardům, které přetavujeme do efektivních a měřitelných kampaní pro naše klienty.
Expanze na Kypr – nový krok v globálním růstu ui42
Tento rok jsme v ui42 prolomili hranice a vykročili na globální scénu otevřením nové pobočky na Kypru. Expanze na Kypr není jen o geografii. Je to o příležitosti poskytnout klientům špičková řešení a průnik na mezinárodní trhy. Současný cíl? Být synonymem pro světový digitální marketing.
Máme nový podcast s deníkem SME - Biznislab
Ve spolupráci s deníkem SME jsme odstartovali nový podcast Biznislab o známých i méně známých jménech slovenského byznysu a o expertech ve svých oblastech.
Objevte inspirativní příběhy a lidi, kteří stojí za úspěchem značek a projektů - už nyní si můžete poslechnout první epizodu na všech podcastových platformách.
Rebrand ui42
Nejlepší na závěr? Značka ui42 prošla v roce 2024 velkými změnami, které jsou stále v procesu, ale výsledky naší už téměř 12 měsíční práce vidíme už dnes. Rok 2024 jsme odstartovali zhurta novým týmem, který přinesl nové pohledy, názory a nový vítr. Značka změnila vizualitu, brand kódy, citlivě faceliftovala web. Změnili jsme marketingovou strategii, klíčové iniciativy i KPI. Zaměřili jsme se na nové příležitosti, nové trhy, nový content, nový brand voice, organiku, vystupování na eventech, multichannel akvizici, nové kanály. Kompletně jsme vyměnili marketingové tooly, zapracovali AI a více tlačili na relevantní, odborný, trendový ale i zábavný obsah (v závislosti na publiku a kanálu).
Celá tato obrovská změna se postupně přetavovala do praxe a už v létě jsme zaznamenali více než 2násobné překonání výsledků oproti minulému roku ve všech KPI. Organika, direct ale co je nejdůležitější - i v poptávkách o naše služby.
Všechny výše zmíněné aktivity byly jen dílky v celkové marketingové skládačce, kterou jsme si takto před rokem vysypali na stůl s cílem, poskládat ji do konce roku.
A jdeme dál. :)
Děkujeme všem našim klientům a partnerům za důvěru a úspěšnou spolupráci v roce 2024. Tento rok byl plný výzev, inovací a skvělých výsledků, na které jsme nesmírně hrdí. Už se nemůžeme dočkat, co přinese rok 2025.