Články od autora:
-
Co je PPC reklama a jaké typy kampaní v Google Ads známe?
PPC reklama je jedním z nejpoužívanějších nástrojů online marketingu. Z anglického překladu “pay per click” vyplývá, že za ni inzerent platí... -
SEO audit odhaluje slabá místa: Jak na kvalitní SEO analýzu?
SEO audit je komplexní dokument, který prověří, jak na tom webová stránka z pohledu optimalizace pro vyhledávače stojí. Sestavení takového auditu... -
Neperformuje vám webová stránka? Jen vytvořit web nestačí.
Webová stránka je základem pro fungování v online prostoru. V případě elektronického obchodu zastupuje kamennou prodejnu. Je zároveň skvělým... -
Úspěšná PPC strategie pro zvýšení prodeje
E-shop na míru na BUXUSu byl jen prvním krokem naší spolupráce s Ahooy na PPC kampaních, které jsme spustili na konci roku 2021. -
Jak na kvalitní a efektivní linkbuilding?
K dobrému SEO (optimalizaci pro vyhledávače) nepochybně patří i kvalitní linkbuilding a aktivity s ním spojené pro posílení organických pozic... -
Co je to online a digitální marketing? Poznejte jeho výhody a nástroje
Online marketing zahrnuje aktivity, které vyvinete na propagaci společnosti, osoby, značky, zboží nebo služeb prostřednictvím internetu. Může... -
Co je analýza klíčových slov a proč je důležitá?
Analýza klíčových slov je základním kamenem pro SEO, ale také pro placené PPC reklamy. Tedy, aby se váš web objevoval ve výsledcích vyhledávání... -
Cookie lišta po roce. Jak nakládáte s daty?
O novinkách v oblasti cookies a cookie lišty jsme psali v našem loňském blogu. Směrnice Evropské unie ePrivacy jasně definovala, jak by měla...