Zvýšení prodejů

Cenové srovnávače jsou důležitým nástrojem pro online podniky, které chtějí zvýšit prodej. Poskytují potenciálním zákazníkům možnost srovnat ceny a produkty od různých prodejců na jednom místě. To může vést ke zvýšení povědomí o značce a k generování nových zákazníků.

Zvýšení prodejů

Získání nových zákazníků

Cenové srovnávače si prohlížejí i zákazníci, kteří váš web nikdy předtím ještě nenavštívili. Lidé, kteří se ocitnou na platformě srovnávače cen jsou už ve fázi "DO" a tak pokud se nacházíte na prvních příčkách (například na Heurece či Glami) a máte nejlepší podmínky, je velká šance, že nakoupí právě u vás.

Získání nových zákazníků

Sledování konkurence

Cenové srovnávače poskytují  poznatky o cenových strategiích konkurentů, což umožňuje podnikům dělat informovaná rozhodnutí o vlastních cenových strukturách. Analýzou cenových trendů a nabídek konkurentů mohou podniky optimalizovat své ceny, aby zůstaly konkurenceschopné, přilákaly více zákazníků a maximalizovaly ziskové marže.

Sledování konkurence

Na jakých projektech jsme pracovali ?

Kontaktujte nás

Naša agentúra sa riadi pravidlami a princípmi Férového tendra.

Konzultace zdarma

S čím byste potřebovali pomoci?

Vyberte všechny možnosti, které se vás týkají

Potřebujete ještě s něčím pomoci?

Vyberte si další oblast

Zanechajte nám na vás kontakt

Formulář byl úspěšně odeslán.