Cenové srovnávače jsou efektivním nástrojem na zlepšení prodeje zboží. Jejich přínosem pro kupujícího je schopnost porovnat cenu zboží u různých prodejců. To eliminuje nutnost složitého vyhledávání a umožňuje porovnat nabídky na jednom místě.
Pokud je vaše nabídka pro zákazníka atraktivní, je velká šance, že ve vašem internetovém obchodě nakoupí. Nejefektivnějšími srovnávači cen jsou například Heureka nebo Glami.
7 důvodů, proč jít na cenové srovnávače
Kontaktujte násCenové srovnávače jsou důležitým nástrojem pro online podniky, které chtějí zvýšit prodej. Poskytují potenciálním zákazníkům možnost srovnat ceny a produkty od různých prodejců na jednom místě. To může vést ke zvýšení povědomí o značce a k generování nových zákazníků.
Cenové srovnávače si prohlížejí i zákazníci, kteří váš web nikdy předtím ještě nenavštívili. Lidé, kteří se ocitnou na platformě srovnávače cen jsou už ve fázi "DO" a tak pokud se nacházíte na prvních příčkách (například na Heurece či Glami) a máte nejlepší podmínky, je velká šance, že nakoupí právě u vás.
Cenové srovnávače poskytují poznatky o cenových strategiích konkurentů, což umožňuje podnikům dělat informovaná rozhodnutí o vlastních cenových strukturách. Analýzou cenových trendů a nabídek konkurentů mohou podniky optimalizovat své ceny, aby zůstaly konkurenceschopné, přilákaly více zákazníků a maximalizovaly ziskové marže.
Kontaktujte nás
Potřebujete poradit?
Andrej Kajan
CEO
Samuel Štassel
Sales & Marketing Specialist
Nenechte si ujít novinky ze světa UX, programování, analytiky a marketingu.
Vyberte si další oblast