Benedictus Případová studie
Kdo je Benedictus?
"Svoje pacienty chci vyléčit, nejen léčit," říká úspěšná lékařka a spoluzakladatelka značky Benedictus, MUDr. Renáta Téglássy, která spolu s MUDr. Gustávem Kalauzem stojí za vznikem slovenské značky výživových doplňků na přírodní bázi.
V příběhu značky Benedictus se najde mnoho podnikatelů, kteří při spuštění online projektu hledali způsob, jak nenáročně a co nejrychleji spustit e-shop. Samozřejmě sáhli po krabicovém řešení, což je později dohonilo s rostoucími plány a požadavky na vlastní podnikání.
- benedictus.sk
Co přivedlo společnost Benedictus k nám?
- krabicový CMS Shoptet byl prakticky nepružný, nebylo možné uplatnit vlastní požadavky
- neuměl se rozšiřovat na zahraniční trhy/multijazyčnost e-shopu
- nemohl být propojen s ERP systémem OMEGA
- práce v administrativním rozhraní současného CMS systému byla komplikovaná
Rozsah spolupráce
- Grafická úprava preddefinovanej BUXUS šablóny
- CMS Buxus
- Prepojenie na ERP OMEGA
- B2B e-shop
- Zahraničný e-shop
Výsledky spolupráce
+32 %
Nárůst konverzního poměru
+59 %
Nárůst tržeb
+24 %
Nárůst hodnoty objednávky
+53 %
Nárůst návštěvnosti z organického vyhledávání
Spolupráce s námi prebiehá nasledovne
Majitelé nás požádali o pomoc a zároveň nám vysvětlili finanční situaci, která neumožňovala velké nárazové investice, které by si tento projekt rozhodně zasloužil. Proto jsme společně dospěli k řešení, díky kterému jsme začali postupně budovat novou webovou stránku www.benedictus.sk pečlivě a s nohama pevně na zemi. Bez dodatečných a moderních speciálních funkcí, s nezbytným minimem funkcí, které podle našich odhadů měly pomoci vyřešit všechny zmíněné problémy. Chtěli jsme klientovi pomoci rozjet podnikání, expandovat do zahraničí, usnadnit práci v CMS a to vše bez ohrožení cash flow společnosti.
Spolupráce je nastavena na postupné dosahování malých cílů, které se nám daří splňovat, a proto je vzájemně úspěšná.
Co jsme udělali
V první řadě jsme začali budovat nový e-shop pomocí modulárního CMS Buxus, který jsme díky našim 20letým zkušenostem z e-commerce trhu neustále rozvíjeli. Přechod z původního řešení na Buxus nám pomohl vyřešit několik problémů:
- Optimalizace rychlosti webu
- Velmi snadné optimalizování e-shopu pro vyhledávače
- Prakticky v několika kliknutích vytvořit další jazykovou mutaci a tím umožnit nenáročnou zahraniční expanzi
- Propojení s Omegou
Zaměřili jsme se na analýzu a problematické části staré webové stránky. Díky tomu jsme bez nutnosti dlouhých UX výzkumů postavili nový Benedictus.sk na novém moderním a částečně vlastním šablonovém systému, který zvládne obsloužit každého návštěvníka, bez ohledu na zařízení, rozlišení nebo problém, který se snaží vyřešit. Kromě toho jsme pro klienta připravili jednoduchou b2b zónu a propojili nové přepravce, což okamžitě otevřelo nové možnosti pro růst projektu.
Naše spolupráce se po celou dobu zaměřuje na funkční řešení, která efektivně vyřeší problém a zároveň zbytečně nezatěžují rozpočet klienta. Stejný přístup jsme zvolili i při vytváření nové b2B zóny, která umožňuje jednoduché řízení prodejců a jejich velkoodběratelů, vypočítává provizní odměny prodejců na základě provedených objednávek a umožňuje objednávání produktů ve větším množství se speciálními slevami.
Jak vnímá klient spolupráci?
V našem týmu jsme spolupracovali s ui42 a byli jsme maximálně spokojeni. Setkali jsme se s vysokou profesionalitou, ochotou konzultovat každý detail a velmi proaktivním přístupem. Rádi bychom také ocenili vynikající práci při samotném vývoji webové stránky, bezproblémový e-shop a zajímavý design. Spokojenost se také projevuje u našich zákazníků, kteří považují naši webovou stránku za jednoduchou a přehlednou, což je pro nás nejdůležitější.
Potřebujete i vy e-shop na míru?
Ozvěte se nám. Dohodneme si nezávaznou konzultaci a setkáme se osobně nebo se spojíme online.
-
Andrej Kajan
CEO
-
Samuel Štassel
Sales & Marketing Specialist