Jak jsme v ui42 navrhli nový internet banking pro VÚB banku

VÚB případová studie: Jak jsme v ui42 navrhli nový internet banking pro VÚB banku

Spolupráce ui42 a VÚB banky

Začátkem roku 2017 jsme v ui42 navrhli nový internet banking a mobilní banking pro VÚB banku. Kromě moderního vzhledu je internetový a mobilní banking snadný pro používání, přičemž porináší mnoho rozšířené funkcionality.

Náš UX tým postupoval podle ověřeného UCD (User Centred Design) postupu, včetně informační architektury, grafického designu, uživatelského testování, user interface design manuálu a konzultací během implementace. Použitelnost byla prioritou, ale nové produkty splňují i požadavky na přístupnost.

Rozsah spolupráce

  • Informační architektura mobilního bankingu
  • UX testování
  • Návrh nového uživatelského rozhraní (UI)
  • Audit přístupnosti

Výzvy, které jsme úspěšně zvládli

  • Přesvědčit management o potřebnosti UX
  • Omezení ze strany IT
  • Spolupráci s byznys oddělením
  • Prosadit navržený koncept

Výsledky spolupráce a čísla

+ 45 %

aktivních operací v Nonstop Banking (Y2Y)

+ 270 %

aktivních operací v internet bankingu (Y2Y)

- 54 %

aktivních operací v klientském centru (Y2Y)

+ 48 %

pasivních operací v Nonstop Banking (Y2Y)

Kontaktujte nás

Naša agentúra sa riadi pravidlami a princípmi Férového tendra.

Konzultace zdarma

S čím byste potřebovali pomoci?

Vyberte všechny možnosti, které se vás týkají

Potřebujete ještě s něčím pomoci?

Vyberte si další oblast

Zanechajte nám na vás kontakt

Formulář byl úspěšně odeslán.