VÚB případová studie: Jak jsme v ui42 navrhli nový internet banking pro VÚB banku
Spolupráce ui42 a VÚB banky
Začátkem roku 2017 jsme v ui42 navrhli nový internet banking a mobilní banking pro VÚB banku. Kromě moderního vzhledu je internetový a mobilní banking snadný pro používání, přičemž porináší mnoho rozšířené funkcionality.
Náš UX tým postupoval podle ověřeného UCD (User Centred Design) postupu, včetně informační architektury, grafického designu, uživatelského testování, user interface design manuálu a konzultací během implementace. Použitelnost byla prioritou, ale nové produkty splňují i požadavky na přístupnost.
Rozsah spolupráce
- Informační architektura mobilního bankingu
- UX testování
- Návrh nového uživatelského rozhraní (UI)
- Audit přístupnosti
Výzvy, které jsme úspěšně zvládli
- Přesvědčit management o potřebnosti UX
- Omezení ze strany IT
- Spolupráci s byznys oddělením
- Prosadit navržený koncept
Výsledky spolupráce a čísla
+ 45 %
aktivních operací v Nonstop Banking (Y2Y)
+ 270 %
aktivních operací v internet bankingu (Y2Y)
- 54 %
aktivních operací v klientském centru (Y2Y)
+ 48 %
pasivních operací v Nonstop Banking (Y2Y)
Kontaktujte nás
Chcete mít i vy user-friendly web?
-
Andrej Kajan
CEO
-
Samuel Štassel
Sales & Marketing Specialist