Jsme experti na uživatelský zážitek a specializujeme se na

zlepšují spokojenost uživatelů. zvyšují konverzi. pomáhají našim klientům růst.
  • Zákazník a Uživatelský zážitek

    jsou úzce související koncepty, ale jejich zaměření a rozsah se liší. 
    Customer Experience je soubor aktivit a touchpointů napříč celým byznysem (nejen na webové stránce nebo e-shopu), během kterých s vámi zákazník přichází do kontaktu. Od prvního banneru nebo spotu, až po zákaznickou podporu a řešení reklamací. 
    User Experience je ta část celého systému, která se týká přímo webové stránky, použitelnosti, intuitivnosti a zahrnuje i User Interface (UI) a design.

    Domluvit konzultaci

    Customer journey představuje mapu nebo vizualizaci celého procesu, kterým zákazník prochází při interakci se značkou, produktem nebo službou. Zaměřuje se na jednotlivé dotykové body (touchpoints), kde zákazník přichází do kontaktu se společností, od prvního momentu zájmu až po následnou péči po nákupu.

    V designu se customer journey využívá k optimalizaci těchto dotykových bodů, aby se zákazníkům zajistila plynulá, příjemná a efektivní zkušenost. Nejčastěji zahrnuje:

    • Awareness (Povědomí)
    • Consideration (Zvažování)
    • Decision (Rozhodování)
    • Purchase (Nákup)
    • Post-purchase (Po nákupu)
    • Loyalty (Lojalita)

    Díky výzkumu je možné porozumět motivacím, očekáváním nebo překážkám reálných uživatelů. Konkrétní metodu výzkumu je důležité správně zvolit na základě řešené problematiky. Nejčastěji pro naše klienty využíváme:

    Kdy se hodí CX/ UX konzultace?

    V případě, že narazíte na limity vlastního týmu nebo podobnou roli v týmu nemáte, můžete využít poradenství našich specialistů. CX a UX konzultace může být jednorázová, krátkodobá nebo i dlouhodobá, ve formě personálního leasingu.

    UX Design

    Vytváříme funkční a poutavý UX design šitý na míru potřebám vašich zákazníků. S kvalitní uživatelskou zkušeností přímo úměrně roste i úspěšnost vašeho produktu.

    Kromě finálního UI designu, umíme připravit wireframy, pro základní zobrazení ideje, nebo klikatelné prototypy, které jsou používány pro testování použitelnosti.

    Čo je CRO?

    CRO (Conversion Rate Optimization) je proces, ktorým zvyšujeme percento návštevníkov vašej webstránky, ktorí vykonajú želanú akciu – napríklad nákup, vyplnenie formulára alebo prihlásenie sa na odber noviniek. Kým customer journey mapuje celú cestu zákazníka, CRO sa zameriava na optimalizáciu kľúčových momentov, aby sa z návštevníka stal reálny zákazník.

    Vyšší počet konverzií vďaka CRO

    Našou úlohou je identifikovať prekážky na vašej stránke a optimalizovať každý dotykový bod, aby vaši návštevníci dosiahli cieľ, ktorý je pre vás dôležitý. Pomocou dát a testovania (napr. A/B testov) vylepšujeme texty, grafiku, rozloženie stránky a celkovú používateľskú skúsenosť.

    Výsledkom je vyšší počet konverzií bez potreby zvyšovať návštevnosť, čo znamená viac predajov a lepší zisk pre vaše podnikanie.

    Co je UX školení?

    Poskytujeme komplexní UX trénink, který váš tým vyškolí v uživatelsky orientovaném designu. Naše školení pokrývá základní principy uživatelské zkušenosti, dovednost práce s předními designérskými nástroji, jako je Figma, a aplikaci praktických metod, jako je Design Thinking.

    Školení je přizpůsobeno specifickým potřebám vašeho týmu, čímž zaručuje, že získáte dovednosti a znalosti potřebné k vytváření vynikajících uživatelských zkušeností, které podporují úspěch produktů.

    Čo je CX/ UX workshop?

    CX / UX Workshop môže mať rôzne ciele a zámery. Jedným z nich je spoločné stretnutie dizajnérov, stakeholderov, prípadne aj používateľov so zámerom vytvárať nápady, riešiť problémy a zlepšovať používateľskú skúsenosť produktu alebo služby.

    Pre koho sú CX/ UX workshopy užitočné?

    • Ľudia, ktorí sa chcú naučiť viac o UX dizajne
    • UX dizajnéri, ktorí chcú zlepšiť svoje zručnosti
    • Podnikatelia a manažéri, ktorí chcú zlepšiť UX svojich produktov alebo služieb
    • Customer Care pre zvýšenie spokojnosti zákazníkov
    • Predajcovia a ďalšie skupiny, ktoré majú vplyv na cestu zákazníka
  • Customer journey představuje mapu nebo vizualizaci celého procesu, kterým zákazník prochází při interakci se značkou, produktem nebo službou. Zaměřuje se na jednotlivé dotykové body (touchpoints), kde zákazník přichází do kontaktu se společností, od prvního momentu zájmu až po následnou péči po nákupu.

    V designu se customer journey využívá k optimalizaci těchto dotykových bodů, aby se zákazníkům zajistila plynulá, příjemná a efektivní zkušenost. Nejčastěji zahrnuje:

    • Awareness (Povědomí)
    • Consideration (Zvažování)
    • Decision (Rozhodování)
    • Purchase (Nákup)
    • Post-purchase (Po nákupu)
    • Loyalty (Lojalita)

    VÍCE INFO

    Díky výzkumu je možné porozumět motivacím, očekáváním nebo překážkám reálných uživatelů. Konkrétní metodu výzkumu je důležité správně zvolit na základě řešené problematiky. Nejčastěji pro naše klienty využíváme:

    Proč je UX důležité?

    Kdy se hodí CX/ UX konzultace?

    V případě, že narazíte na limity vlastního týmu nebo podobnou roli v týmu nemáte, můžete využít poradenství našich specialistů. CX a UX konzultace může být jednorázová, krátkodobá nebo i dlouhodobá, ve formě personálního leasingu.

    Více info

    UX Design

    Vytváříme funkční a poutavý UX design šitý na míru potřebám vašich zákazníků. S kvalitní uživatelskou zkušeností přímo úměrně roste i úspěšnost vašeho produktu.

    Kromě finálního UI designu, umíme připravit wireframy, pro základní zobrazení ideje, nebo klikatelné prototypy, které jsou používány pro testování použitelnosti.

    Víc info

    Čo je CRO?

    CRO (Conversion Rate Optimization) je proces, ktorým zvyšujeme percento návštevníkov vašej webstránky, ktorí vykonajú želanú akciu – napríklad nákup, vyplnenie formulára alebo prihlásenie sa na odber noviniek. Kým customer journey mapuje celú cestu zákazníka, CRO sa zameriava na optimalizáciu kľúčových momentov, aby sa z návštevníka stal reálny zákazník.

    Vyšší počet konverzií vďaka CRO

    Našou úlohou je identifikovať prekážky na vašej stránke a optimalizovať každý dotykový bod, aby vaši návštevníci dosiahli cieľ, ktorý je pre vás dôležitý. Pomocou dát a testovania (napr. A/B testov) vylepšujeme texty, grafiku, rozloženie stránky a celkovú používateľskú skúsenosť.

    Výsledkom je vyšší počet konverzií bez potreby zvyšovať návštevnosť, čo znamená viac predajov a lepší zisk pre vaše podnikanie.

    Co je UX školení?

    Poskytujeme komplexní UX trénink, který váš tým vyškolí v uživatelsky orientovaném designu. Naše školení pokrývá základní principy uživatelské zkušenosti, dovednost práce s předními designérskými nástroji, jako je Figma, a aplikaci praktických metod, jako je Design Thinking.

    Školení je přizpůsobeno specifickým potřebám vašeho týmu, čímž zaručuje, že získáte dovednosti a znalosti potřebné k vytváření vynikajících uživatelských zkušeností, které podporují úspěch produktů.

    Čo je CX/ UX workshop?

    CX / UX Workshop môže mať rôzne ciele a zámery. Jedným z nich je spoločné stretnutie dizajnérov, stakeholderov, prípadne aj používateľov so zámerom vytvárať nápady, riešiť problémy a zlepšovať používateľskú skúsenosť produktu alebo služby.

    Pre koho sú CX/ UX workshopy užitočné?

    • Ľudia, ktorí sa chcú naučiť viac o UX dizajne
    • UX dizajnéri, ktorí chcú zlepšiť svoje zručnosti
    • Podnikatelia a manažéri, ktorí chcú zlepšiť UX svojich produktov alebo služieb
    • Customer Care pre zvýšenie spokojnosti zákazníkov
    • Predajcovia a ďalšie skupiny, ktoré majú vplyv na cestu zákazníka

Jak se dělá design pro lidi?

Jak se dělá design pro lidi? Pozorování  Tvorba nápadů Prototypování Testování

Vylepšujeme produkty a služby

  • Sygic

    Redesign pro zlepšení uživatelské přívětivosti B2B sekce na webové stránce pro americký, anglický a německý trh na základě uživatelského výzkumu a návrhu informační architektury.

  • Asseco

    Asseco

    Vytvoření designového systému pro rozhraní B2B aplikací a tržiště klienta. Důraz byl kladen na různorodost koncových uživatelů designového systému (například třetí strany vývojáři) a univerzálnost použití pro aplikace různého zaměření (CRM, finance, lidské zdroje a podobně).

Jak to funguje v UX Laboratoři?

Pozrieť video

  • úspěšných projektů

    250 +

    úspěšných projektů

  • testování

    1000 +

    testování

UX design & UI design je dvojice zkratek, které často zaznívají ve vzájemné souvislosti. Díky UX i UI designu dokáže web udržet návštěvníky na svých stránkách. Zatímco UX řeší dojmy uživatele, zkoumá jeho potřeby a identifikuje problémy, které na stránkách má, UI se zaměřuje na to, jak sestavit vizuálně a funkčně web tak, aby k nim nedocházelo. Jinak řečeno – UX ladí celkový uživatelský zážitek (použitelnost, přívětivost a potřeby návštěvníka stránky) a UI to, jak stránka vypadá a funguje. 

Chcete zlepšit UX vašeho webu?

Naša agentúra sa riadi pravidlami a princípmi Férového tendra.

 

Děkujeme za odběr!
Čeká vás ještě jeden krok. Klikněte na potvrzovací odkaz, který máte v e-mailu.
Ups! Tento email už je registrován
Email už máme v databázi, zkontrolujte si schránku nebo použijte jiný mail
Ups! Tento email je nesprávný
Email nemá správný formát
Ups! Neznámá chyba
Prosím, zkuste to později