Jsme UX/UI studio poskytující digitální zážitky, které
se lidem líbí. zlepšují spokojenost uživatelů. zvyšují konverzi. pomáhají našim klientům růst.-
Naše UX služby
V ui42 již více než 15 let navrhujeme řešení pro lidi. Komplexní porozumění chování uživatelů je jádrem všeho, co děláme. Zaměřujeme se na data, která přinášejí skutečné výsledky.
Domluvit konzultaci -
-
UX výzkum slouží k porozumění motivacím, očekáváním a překážkám skutečných uživatelů. Je důležité správně vybrat konkrétní výzkumnou metodu v závislosti na řešeném problému.
Testování použitelnosti
Již 5 respondentů má schopnost odhalit až 80 % problémů s použitelností. Tato metoda spočívá ve sledování skutečných uživatelů, kteří plní úkoly podle předem definovaného scénáře. Testování lze provést buď v naší UX laboratoři nebo na dálku.
UX audit
Analýza slabých míst a potenciálních vylepšení na základě UX standardů a ustálených konvencí. Audit může být proveden také za účelem hodnocení dostupnosti webových stránek.
UX writing je proces zajišťující, aby uživatelé rychle a bez problémů porozuměli, jak produkt funguje a jak jej efektivně používat. Kvalitní UX psaní minimalizuje odborný jazyk, vytváří srozumitelné popisky a převádí složité téma do srozumitelné řeči. Nemusí se vztahovat pouze na dlouhé texty, je důležité uplatňovat jeho principy na všechny texty, včetně takzvaných mikrotextů (například texty na tlačítkách, odkazech atd.).
Kdy je vhodné použít UX konzultaci?
Pokud narazíte na omezení ve svém týmu nebo nemáte UX specialisty ve svém týmu, můžete využít konzultace od našich odborníků. Konzultace může být jednorázová, krátkodobá nebo dokonce dlouhodobá a může být poskytována formou personálního pronájmu.
Design
Tvoríme funkční a atraktivní design přizpůsobený potřebám vašich zákazníků. Kvalitní uživatelská zkušenost přímo ovlivňuje úspěch vašeho produktu.
Kromě finálního UI designu jsme schopni připravit wireframy pro základní zobrazení nápadu nebo klikací prototypy, které se používají k testování použitelnosti.
Víc infoUX workshop je akce zaměřená na tvorbu nápadů, řešení problémů a zlepšení uživatelského zážitku produktu nebo služby, která zahrnuje společné setkání designérů, zainteresovaných stran a možná i uživatelů. Tato událost může mít různé cíle a záměry.
Poskytujeme školenia v oblasti uživatelského zážitku, používání designových nástrojů (například Figma) a metodik (například Design Thinking). Naše školení jsou vždy přizpůsobena potřebám vašeho týmu.
Vylepšujeme produkty a služby
-
Slovenská spořitelna
Kontinuální výzkum, opakované testování použitelnosti internetového bankovnictví pro firmy - Business24. Navrhování vylepšení a tvorba prototypů s cílem následného ověření použitelnosti uživateli.
-
První stavební spořitelna
Redesign postavený na kontinuálním a specifickém UX výzkumu. Testování původní verze webu, ověřování navržených koncepcí, workshop s klientem za účelem vytvoření specifické landing page pro klíčový produkt, návrh webu a opakované testování použitelnosti po spuštění, to vše přispělo k úspěšnému redesignu webu PSS.
Přinášíme vyladěný zážitek z pohledu UX
Fáze pozorování je klíčovým krokem v procesu designu zaměřeném na uživatele. Během této fáze výzkumníci využívají kvantitativní a kvalitativní výzkumné metody, vedou rozhovory, analyzují dotazníky a testují použitelnost existujících řešení. Cílem této fáze je porozumět pozadí, cílům, motivacím a výzvám, se kterými se uživatelé setkávají.
Cílem této fáze je přijít s inovativními a uživatelsky zaměřenými koncepty ve spolupráci s klientem. Designéři vytvářejí a zkoumají širokou škálu nápadů a potenciálních řešení k uspokojení potřeb a poznatků získaných z pozorování a uživatelského výzkumu.
Prototypy navrhovaných řešení umožňují designérům jednoduše a rychle ověřit srozumitelnost a použitelnost konceptů. Díky prototypům je možné odhalit potenciální designové problémy již na začátku a tak předejít zbytečnému navyšování nákladů na vývoj projektu.
Testování finálních prototypů nebo hotových řešení s reálnými uživateli slouží k hodnocení celkové použitelnosti designu. Výzkumníci testují řešení podle předem připraveného scénáře s cílovou skupinou uživatelů. Cílem této fáze je identifikovat nedostatky a poskytnout informace o možných vylepšeních, které nakonec zajistí lepší uživatelskou zkušenost.
První UX laboratoř na Slovensku
V ui42 máme vlastní laboratoř určenou k provádění uživatelských testů a studií použitelnosti. Tento prostor poskytuje optimální prostředí pro pozorování chování uživatelů bez vnějších vlivů, které by mohly jakkoli ovlivnit výsledky studie. Velkou výhodou je pozorovací místnost oddělená jednosměrným zrcadlem. Díky ní mohou všechny zúčastněné osoby sledovat průběh testování a lépe porozumět, jak je produkt nebo služba testována a s jakými výzvami se uživatelé běžně setkávají.
Jak to funguje v UX Laboratoři?
Pozrieť video
250 +
úspěšných projektů
1000 +
testování
Our team
Další služby
UX případové studie
UX Novinky
Chcete zlepšit UX vašeho webu?
Kontaktujte nás
-
Andrej Kajan
CEO
-
Petra Klemová
Specialista na prodej a marketing
-
Radka Páleš
Helpdesk