Holokolo Case study
Kdo je Holokolo?
Stručně řečeno, jedná se o e-shop zaměřený na prodej cyklistického oblečení (cyklistické soupravy, dresy, kalhoty, bundy a cyklistické doplňky). Zahrnuje široké portfolio světových cyklistických značek (např. Castelli, Santini, Monton, Alé, Bianchi atd.).
Kromě Slovenska působí v dalších pěti zemích - v České republice, Polsku, Maďarsku, Rumunsku a Slovinsku. Společně se značkou cyklodresy.sk (která je také na CMS BUXUS powered by ui42) tvoří silný tandem kvalitního oblečení pro cyklistické nadšence - ať už ty náročnější, nebo ty méně.
V roce 2019 potřebovali pomoc. Najít partnera, který by pod jednou střechou pokryl dvě značky, dva weby, více trhů a jak marketing nebo SEO, tak vývoj a služby UX. A právě to jsme se rozhodli udělat.
Náš cíl byl jasný
Diverzifikace podnikání, spuštění nových webových stránek pro novou značku Holokolo. Zaměření na novou cílovou skupinu se záměrem zvýšit příjmy z prodeje cyklistického oblečení a doplňků.
Zajistěte spolupráci, nastavte procesy, rozpočty, zavádějte marketing, stanovte výkonnostní marketing, cíle PNO, vyvíjejte kvalitní, nové a moderní webové stránky na míru, zaměřte se na kvalitní informační architekturu, UX a grafický design stejně tak na míru.
2020 - Rozvoj dalších trhů. Očekávaný meziroční nárůst výnosů o +100 % při stanoveném PNO (cyklistika + holokolo). Průběžný vývoj webu a péče o klienty, což se nám podařilo díky skvělé spolupráci s týmem Holokolo.
Dosáhli jsme úžasných výsledků.
+123 %
Výnosy na slovenském trhu
+270 %
Výnosy na českém trhu
+47 %
Transakce na maďarském trhu
+75 %
Výnosy na maďarském trhu
Podrobnější výsledky
SK ?
04/2020 Y2Y výnosy
holokolo.sk + cyklodresy.sk
Z dodatečných výnosů
se skládalo v 04/2020 holokolo.sk:
CZ ?
04/2020 Y2Y výnosy
holokolo.cz + proficyklodresy.cz
Z dodatečných výnosů
se skládalo v 04/2020 holokolo.cz:
HU ?
Transakce
Výnosy
Průměrná doba načtení stránky
Průměrná doba odezvy serveru
Klíčové termíny
- Duben 2019
- zahájení spolupráce - spuštění nových značek a webových stránek v systému BUXUS CMS:
www.holokolo.sk
www.holokolo.cz
www.holokolo.pl - Duben 2019
- online marketing - Google, sociální sítě, ostatní
- Leden 2020
- migrace ROM, SLO a HUN cyklodresů na novou značku Holokolo a platformu BUXUS
Přidané funkce
- Obchodní poradenství a rozvoj
- Google a Facebook kampane
- Výkonnostní marketing
- Srovnávače
- SEO rozvoj
- Web hosting
- Vývoj webových stránek na zakázku, průběžný vývoj
- Informační architektura, audit UX, design, testování UX
- Webová analytika (GA)
Jak se vám líbila spolupráce?
Společnost Holokolo vznikla jako reakce na úspěšný rozvoj podnikání a poptávku po rozmanitosti. Proto jsme hledali partnera, který by zastřešil více e-shopů pod jednou střechou a pod jedním back-endem, což se nám s ui42 podařilo. Využíváme všech synergií jedné platformy, a přesto ui42 nezapomíná na individuální řešení, která oba e-shopy vyžadují, a to vždy profesionálně a proklientsky.