UPC Case Study
Kdo je UPC?
Značku UPC není třeba představovat. Jeden z největších hráčů na poli internetových a televizních operátorů se na nás obrátil s projektem, ve kterém připravoval změny ve svém objednávkovém systému na pozadí i na front-endu. Vzhledem k tomu, že trend přesunu zákazníků na internet je stále silnější (a v budoucnu bude jen narůstat), potřebovala společnost UPC poskytnout svým potenciálním zákazníkům uživatelsky přívětivé a srozumitelné prostředí pro objednávání služeb.
Vzhledem k povaze služeb, které společnost UPC poskytuje, jsme se setkali s několika problémy:
- Ověření dostupnosti ?
- Kombinace služeb ?
- Více služeb pro digitální televizi ?
- Volba doby závazku ?
- Komunikace televizních stanic v balíčcích ?
- Možnost nákupu dalšího vybavení ?
- Samozřejmě také na mobilních zařízeních ?
Jak jsme postupovali
Abychom získali co nejlepší vhled do problematiky, začali jsme samozřejmě workshopem s klientem, kde jsme podrobně prošli požadavky i stávající problémy, které UPC zaregistrovala.
Následovaly interní brainstormingy, příprava wireframe nebo dokonce jednoduché skicování, což je někdy nejrychlejší způsob, jak sdělit své nápady tak, aby se z nich později stal krásný design.
Znovu jsme s klientem prošli navrhovaná základní řešení a získali zpětnou vazbu - co lze a nelze udělat. Kde jsou omezení. Co můžeme zlepšit. Celkem jsme s klientem iterovali design a funkce na třech workshopech, abychom si byli naprosto jisti, že finální produkt bude splňovat klientovu vizi a zároveň přispěje k user experience.
Skvělou zprávou pro našeho designéra bylo, že při tvorbě grafiky jsme mohli přistoupit ke kompletnímu "faceliftu" webu, vytvoření nových prvků uživatelského rozhraní, mírně upravené barevné palety nebo dokonce výběru nového písma, které by bylo čitelnější a vizuálně poutavější. Ne každý klient je ochoten podstoupit takové změny, a proto si vážíme důvěry, kterou nám společnost UPC projevila, když se změnami souhlasila.
Výsledkem spolupráce mezi společnostmi UPC a ui42 byl návrh uživatelského rozhraní pro landing page a checkout proces v přehledné a vizuálně přitažlivé podobě (viz snímky obrazovky v této případové studii) s důrazem na porozumění zákazníkům.
Jak jste byli spokojeni se spoluprací?
Při výběru poskytovatele služeb UX/UI jsme provedli výběrové řízení. Z několika firem jsme si vybrali ui42 díky jejich komplexní nabídce, možnostem doplňkových služeb a kvalitním referencím z jejich dlouholeté profesionální práce v oboru. Za více než 20 let práce v online byznysu mohu s jistotou říci, že služby společnosti ui42 a jejích zaměstnanců jsou na velmi vysoké profesionální úrovni, a to i v celosvětovém měřítku.
Potřebujete také uživatelsky přívětivé a srozumitelné online prostředí?
Kontaktujte nás. Domluvíme si nezávaznou konzultaci a setkáme se osobně nebo se spojíme online.
-
Andrej Kajan
CEO
-
Samuel Štassel
Sales & Marketing Specialist