SERP
Čo to znamená
SERP je zkratka pro Search Engine Results Page, což označuje stránku s výsledky vyhledávání, kterou zobrazí vyhledávač po zadání klíčového slova nebo fráze. SERP zobrazuje seznam výsledků, které vyhledávač považuje za nejrelevantnější pro danou vyhledávací požadavek.
Viac info
Každý záznam na stránce s výsledky vyhledávání obsahuje název webové stránky, její URL adresu a krátký popis obsahu. Některé vyhledávače zobrazují také další prvky, jako jsou obrázky, mapy, recenze a jiné. Optimalizace pro vyhledávače, tedy SEO, se snaží zlepšit pozice na stránce s výsledky vyhledávání pro zadaná klíčová slova. Čím výše se stránka s výsledky vyhledávání zobrazuje pro dané klíčové slovo, tím vyšší je pravděpodobnost, že uživatelé kliknou na odkaz na webové stránce a přejdou přímo na danou stránku.
Nejnovější blogové články
Budování značky a výkon nemusí jít proti sobě, chtějte Brand Performance
-
22.10.2025
-
4 min čtení
Novinka: Seznamte se – toto jsou kreativci z ui42
-
21.10.2025
-
3 min čtení
Přípravy na Black Friday v plném proudu: Nezapomněli jste na nic?
-
15.10.2025
-
5 min čtení
Optimalizace dat v Ahrefs: Klíčem jsou MCP servery
-
13.10.2025
-
3 min čtení
Rychlost webů našich klientů jsme zlepšili o více než čtvrtinu
-
08.10.2025
-
3 min čtení
Red flagy ve spolupráci s agenturou
-
06.10.2025
-
4 min čtení
ChatGPT Shopping: co to je, kdo ho má dnes a jak se na něj připravit (i mimo USA)
-
30.09.2025
-
3 min čtení
Na co si dát pozor při přechodu na novou e-commerce platformu: 6 nejčastějších chyb z praxe
-
29.09.2025
-
5 min čtení
Upterdam 2025: e-shop pro e-shopy, i celou komunitu
-
26.09.2025
-
2 min čtení
Co je to server-side Google Tag Manager a proč by vás měl zajímat?
-
18.09.2025
-
4 min čtení
Kontaktujte nás
Potřebujete poradit?
Potřebujete poradit?
Nenechte si ujít novinky ze světa UX, programování, analytiky a marketingu.
Děkujeme za odběr!