SERP
Čo to znamená
SERP je zkratka pro Search Engine Results Page, což označuje stránku s výsledky vyhledávání, kterou zobrazí vyhledávač po zadání klíčového slova nebo fráze. SERP zobrazuje seznam výsledků, které vyhledávač považuje za nejrelevantnější pro danou vyhledávací požadavek.
Viac info
Každý záznam na stránce s výsledky vyhledávání obsahuje název webové stránky, její URL adresu a krátký popis obsahu. Některé vyhledávače zobrazují také další prvky, jako jsou obrázky, mapy, recenze a jiné. Optimalizace pro vyhledávače, tedy SEO, se snaží zlepšit pozice na stránce s výsledky vyhledávání pro zadaná klíčová slova. Čím výše se stránka s výsledky vyhledávání zobrazuje pro dané klíčové slovo, tím vyšší je pravděpodobnost, že uživatelé kliknou na odkaz na webové stránce a přejdou přímo na danou stránku.
Nejnovější blogové články
Co je B2B a B2C a jaký je mezi nimi rozdíl?
-
24.04.2024
-
8 min čtení
13 Tajných nástrojů pro optimalizaci kampaní Google Ads: Jak na online dominanci?
-
17.04.2024
-
6 min čtení
Kolik z marketingového rozpočtu dávat na značku?
-
16.04.2024
-
6 min čtení
Co je PPC reklama a jaké typy kampaní v Google Ads známe?
-
15.04.2024
-
7 min čtení
SEO audit odhaluje slabá místa: Jak na kvalitní SEO analýzu?
-
15.04.2024
-
8 min čtení
Testování použitelnosti a jeho význam
-
15.04.2024
-
5 min čtení
13 zjištění, jak vylepšit formuláře na webových stránkách
-
08.04.2024
-
7 min čtení
5 Základů pro správné škálování vašeho e-commerce podnikání
-
02.04.2024
-
8 min čtení
Tento rok slavíme kromě jiného 27. výročí AI.
-
17.03.2024
-
6 min čtení
470 % nárůst návštěvnosti díky performance marketingové strategii
-
16.03.2024
-
1 min čtení
Nenechte si ujít novinky ze světa UX, programování, analytiky a marketingu.