Mapa stránek
Čo to znamená
Sitemap je soubor, který obsahuje seznam všech stránek na webové stránce, které by měly být indexovány vyhledávači. Je to důležitý nástroj pro SEO, tedy optimalizaci pro vyhledávače, protože umožňuje vyhledávačům snadněji najít a indexovat všechny relevantní stránky na webové stránce.
Viac info
Existujú dva druhy súborov sitemap. Prvým druhom je XML sitemap, ktorý poskytuje zoznam všetkých stránok na webovej stránke a informácie o ich dôležitosti a aktualizovaní. XML sitemapy sú najčastejšie používané pre veľké webové stránky s veľkým množstvom stránok. Druhým druhom súborov sitemap je HTML sitemap, ktorý poskytuje užívateľom prehľad o všetkých stránkach na webovej stránke. HTML sitemapy sú zvyčajne používané pre menšie webové stránky, ktoré majú menej stránok a sú prehľadnejšie pre užívateľa. Po vytvorení súboru sitemap je potrebné ho zaregistrovať v Google Search Console, aby ho mohol Google vyhľadávač ľahšie nájsť a indexovať všetky relevantné stránky.
Nejnovější blogové články
Jak nastavit Facebook Conversion API
-
08.09.2025
-
2 min čtení
CRO: Jak škálovat výkon vašeho eshopu?
-
08.09.2025
-
12 min čtení
GEO je tady: podíl návštěvnosti e-shopů z AI asistentů vzrostl od začátku roku 8násobně
-
05.09.2025
-
2 min čtení
10 tipů, jak nezklamat na vrcholu e-commerce sezóny 2025
-
02.09.2025
-
16 min čtení
Jak prodávat přes marketplace?
-
26.08.2025
-
15 min čtení
I malý asistent dokáže udělat velké divadlo: návštěvnost z AI je kvalitnější, než si myslíte
-
21.08.2025
-
2 min čtení
Optimalizace webových stránek pro AI: Jak upravit obsah a technickou stránku vašeho webu?
-
07.08.2025
-
15 min čtení
Jak efektivně prodávat přes Allegro?
-
29.07.2025
-
11 min čtení
Google i Bing začínají indexovat příspěvky z Instagramu: Co to znamená pro značky a SEO?
-
25.07.2025
-
6 min čtení
Optimalizace webových stránek pro AI: Jak být viditelný a citovaný AI nástroji?
-
23.07.2025
-
10 min čtení
Kontaktujte nás
Potřebujete poradit?
Potřebujete poradit?
Nenechte si ujít novinky ze světa UX, programování, analytiky a marketingu.

Děkujeme za odběr!





