Website Story
Jedinečná online e-commerce konference, která vznikla ze spolupráce ui42 a Slovenské spořitelny. Její cílem je inspirovat a motivovat podnikatele přes úspěšné příběhy webů.
Jedinečná online e-commerce konference, která vznikla ze spolupráce ui42 a Slovenské spořitelny. Její cílem je inspirovat a motivovat podnikatele přes úspěšné příběhy webů.
Program Website Story je nabit zajímavými analýzami a prognózami, které hýbou (nejen) e-commerce světem, skvělými radami a tipy či informacemi o umělé inteligenci, user experience (uživatelská zkušenost), vývoji webů a e-shopů a v neposlední řadě i online marketingu.
V rámci platformy #akonato proběhla na jaře 2021 první online konference s názvem Website Story, která byla volným pokračováním oblíbené akce MastersGate. Do online prostoru jsme se spolu s partnerem Slovenská spořitelna přesunuli z důvodu pandemie koronaviru. A i když jsme takový typ akce chystali poprvé, dnes můžeme s hrdostí říci, že to celé vypálilo opravdu skvěle.
V pořadí druhá Website Story se nesla nejen v duchu TOP sezóny v e-commerce, ale také UX či expanze do zahraničí. Přestože všichni víme, že Vánoce začínají v internetových obchodech už na jaře, nikdy není pozdě načerpat inspiraci a vyslechnout si dobré rady od představitelů několika úspěšných e-commerce projektů.
Po roce úspěšné spolupráce v rámci projektu jsme se rozhodli, že i nadále chceme inspirovat zástupce e-shopů a online marketéry. Po uplynulých vydáních, kterými rezonovala zejména situace související s koronakrizí a Black Friday šílenstvím, jsme přinesli více ze stále častěji skloňované umělé inteligence a oblasti uživatelské zkušenosti – UX.
I na podzim 2022 jsme se rozhodli přinést e-shoperům rady a tipy jak zvládnout nejen nadcházející hlavní e-commerce sezónu, ale také makroekonomickou situaci. Kromě budování brandu či o trendech v době nejistoty jste se mohli také dozvědět o tom, jak budovat eko-friendly byznys či jak na spolupráci s influencerem.
I na podzim 2022 jsme se rozhodli přinést e-shoperům rady a tipy jak zvládnout nejen nadcházející hlavní e-commerce sezónu, ale také makroekonomickou situaci. Kromě budování brandu či o trendech v době nejistoty jste se mohli také dozvědět o tom, jak budovat eko-friendly byznys či jak na spolupráci s influencerem.
Kontaktujte nás
Chcete, aby byl i váš web úspěšný?
Andrej Kajan
CEO
Samuel Štassel
Sales & Marketing Specialist
Nenechte si ujít novinky ze světa UX, programování, analytiky a marketingu.
Vyberte si další oblast