Online konference Website Story II. opět přilákala stovky diváků. Co vám uniklo?

Online konference Website Story II. opět přilákala stovky diváků. Co vám uniklo?

Website Story je společný projekt agentury ui42 a Slovenské spořitelny, jehož cílem je vyprávět úspěšné příběhy webů, inspirovat a motivovat slovenské podnikatele. Jen pár dní zpátky jste měli možnost být součástí live online konference v pořadí druhé akce pod hlavičkou Website Story. Odpoledním programem nás provázela již sehraná dvojice Vera Wisterová a Martin Krupa z ui42.

Kamery sice už zhasly, avšak věříme, že unikátní rady i osobní zkušenosti, ať už začínajících, nebo rozběhnutých podnikatelů, které na druhém pokračování online konference Website Story zazněly, si budete ještě dlouho pamatovat. Nuže a pokud jste Website Story II. náhodou propásli, nech se líbí – krátký přehled těch nejvýznamnějších headlinerů a jejich prezentací.

Martin Horňák: Ekonomika bude v příštím roce růst na úrovni 4,8 %

Martin Horňák ze Slovenské spořitelny nás jako první přednášející provedl světem čísel. Avšak, pokud někdo čekal jen nudné grafy, zřejmě zůstal zklamaný. Martin nastavil laťku skutečně vysoko a svými slovy zaujal a rozhýbal naši mysl tím správným směrem. Zajímavými informacemi nabitá a poutavá prezentace odstartovala konferenci jak se patří.

Martina Zrníková: Až 39 % lidí se těší na budoucnost kvůli digitalizaci

Věděli jste, že digitalizace neznamená jen “trávit více času na sociálních sítích”? Digitalizace má i své světlé stránky a právě díky nim umožňuje zjednodušit podnikání, šetřit čas i finance, či dokonce usnadňuje nakupování spotřebitelům. To, jaké konkrétní možnosti nabízí podnikatelům v digitalizaci právě Slovenská spořitelna, nám představila ve druhé prezentaci Martina Zrníková, expert pro firemní produkty. 

Peter Velits, Isadore: Podnikat nebo závodit na kole? To byla otázka...

Pokud se ptáte, co je těžší, vězte, že přesně tuto diváckou otázku ze Slido musel zodpovědět i náš v pořadí třetí řečník Peter Velits, bývalý úspěšný cyklista a dnes již úspěšný manažer a spoluzakladatel značky produktů pro cyklisty Isadore. Spolu s Jurajem Pobjeckým, který má pod taktovkou marketing značky, nám přiblížili nejen jejich vznik, ale i množství skvělých rad a marketingových tipů z pohledu začínající značky s velkými plány přesahujícími lokální trh. Skvělý dojem podtrhli pánové z Isadore nakonec i populárním reklamním spotem, který velmi realisticky ukazuje život cyklisty se vším, co k tomu patří.

Peter Velits, Isadore:

Akce byla velmi příjemná, věcná a pevně věřím, že přínosná pro diváky. Navíc formát této akce není ovlivněn současnou pandemickou dobou.

Slavomíra Vígová, ze Solitea Slovensko a Marián Németh z Pískacie v panelové diskusi dešifrovali pojem ERP

Proč je důležitý správný výběr ERP systému, k čemu slouží a co všechno si s dobrým ERP systémem může podnikatel zjednodušit? O tom, jaký ERP systém si vybrala úspěšná slovenská značka Pískacie, a které procesy se jim podařilo pomocí ekonomického softwaru zefektivnit, jsme se dozvěděli během panelové diskuse se Slavomírou Vígovou ze společnosti Solitea Slovensko, která vyvíjí a provozuje ekonomický software Money, a Mariánem Némethom z Pískacie. Nakonec nejen celý backstage, ale dokonce i Veru před kamerami rozpískali unikátní trička od Pískacie, které manželé Némethovi s sebou přinesli. Děkujeme. :)

Marián Timoracký, Mark BBDO: 66 % slovenských spotřebitelů v souvislosti s koronavirem změnilo své nákupní chování

Marián Timoracký z Mark BBDO nás zasvětil do změn v nákupním chování zákazníků a přímých souvislostí, které zapříčinila právě situace kolem pandemie Covid-19. Co je dnes pro spotřebitele důležité? Jakou roli hraje v rozhodovacím procesu CX – Customer Experience?

Michal Meško, Martinus: E-shopy se neustále posouvají dopředu

Druhou část konference po krátké pauze odstartoval Michal Meško, spoluzakladatel a CEO knihkupectví Martinus. Hned poté, co moderátoři odprezentovali sáhodlouhý seznam jeho ocenění, nám přiblížil a ukázal, že ani lovebrand jako Martinus, nemá na růžích ustláno a každoročně investuje do marketingu více financí. V rozhovoru jsme se dozvěděli, proč je tomu tak a proč Michal nefandí nákupnímu svátku Black Friday.

Martin Meško, Martinus:

Vánoce jsou naše Oscary.

Katarína Špačková: Rozhodla jsem se pomoci značce prosadit se na trhu

„Své pacienty chci vyléčit, ne léčit“, říká úspěšná lékařka a spoluzakladatelka značky Benedictus, MUDr. Renáta Téglássy, která spolu s MUDr. Gustávem Kalauzem stojí za zrodem slovenské značky výživových doplňků na přírodní bázi. Na Website Story II. jste mohli slyšet Katarínu Špačkovou, která sama vyzkoušela účinky produktů Benedictus a později se rozhodla vstoupit do projektu a aktivně pomoci značce prosadit se na trhu. O tom, jaká byla jejich cesta od krabice po vlastní eshop šitý na míru, z dílny ui42, co je k tomu vedlo a na co všechno se museli připravit, vyprávěla v poutavé diskusi s Verou a Martinem.

Jozef Droppa, Demänová rezort: U nás to není jen o ubytování, ale o zážitcích které mohou získat

Snad nejvíce pandemií postiženým odvětvím je HORECA – segment sdružující hoteliéry a místa s přímou konzumací zboží a služeb. Jozef Droppa přicestoval na konferenci až z Liptova, aby se přišel podělit o své zkušenosti s provozováním mladého rezortu, který kromě běžného marketingu začínající značky, musel bojovat doslova o přežití. Jakou roli sehrály v tomto boji online možnosti, jaký podíl rezervací jim zprostředkovala webová stránka a kdo zhasl světlo za rezervačním portálem booking.com? 

Jozef Droppa, Demänová Rezort:

Účast ve Website Story byla velmi zajímavá a nová zkušenost. Je zajímavé poslouchat inspirativní příběhy, ale i aktuální pohledy odborníků a přitom se soustředit na čas vlastní prezentace. Zároveň bylo velmi příjemné osobně poznat osoby, které stojí za projekty, které mě v mnohém inspirovaly.

Nuže, za sebou máme skutečně zajímavé odpoledne, které se neslo v duchu úspěšných příběhů e-shopů a podnikatelů, z nichž každý sdílel svůj vlastní website story. Pokud jste ho propásli, nezoufejte. Stále si dobře míněné rady a unikátní tipy můžete poslechnout ze záznamu.

Za tým ui42 děkujeme řečníkům za podnětné a informacemi nabité odpoledne a také ochotu, podělit se o své příběhy. A nakonec i všem těm, kteří s námi prožili Website Story II. v přímém přenosu a oživili online konferenci svými otázkami.

Přečtěte si také

 

Děkujeme za odběr!
Čeká vás ještě jeden krok. Klikněte na potvrzovací odkaz, který máte v e-mailu.
Ups! Tento email už je registrován
Email už máme v databázi, zkontrolujte si schránku nebo použijte jiný mail
Ups! Tento email je nesprávný
Email nemá správný formát
Ups! Neznámá chyba
Prosím, zkuste to později

Potřebujete poradit?

S čím byste potřebovali pomoci?

Vyberte všechny možnosti, které se vás týkají

Potřebujete ještě s něčím pomoci?

Vyberte si další oblast

Zanechajte nám na vás kontakt

Formulář byl úspěšně odeslán.