Děkujeme všem, kteří chtěli přijít na 1. díl naší MastersGate Akademie, která měla být věnována tématům UX&CX.
Z preventivních důvodů jsme se spolu s partnery této akce rozhodli Akademii přesunout zatím na neurčito. O náhradním termínu vás budeme včas informovat. Ti, kteří si již na Akademii zakoupili lístky, budou kontaktováni emailem.
Ostatní Akademie pro vás zatím připravujeme beze změny. Situaci na Slovensku samozřejmě nadále pozorně sledujeme a vyhodnocujeme. O případných dalších aktualizacích dáme včas vědět.
Pevně věříme, že do 29.4. bude situace natolik příznivá, že se spolu uvidíme na původně plánovaném 2. dílu - Akademiích marketingu, SEO a vývoje.
Děkujeme za pochopení
Organizační tým MastersGate
Máme březen 2020. Zima postupně končí, jaro brzy přichází. A s ním i minimálně dvě významné události v našem kalendáři:
- První je naše výročí založení firmy, 17.3., tento rok 23. Jako Michael Jordan :-)
- Tou druhou je zahájení MastersGate Academy 2020. A o té dnes kousek více na následujících řádcích.
MastersGate
Tento e-commerce projekt z naší dílny je na trhu již 5 let. Vlastně má takové své první malé kulaté výročí. Mnozí ho možná i znáte, ať už jste se ho zúčastnili, nebo jste o něm zprostředkovaně slyšeli. A pokud ho ani neznáte, zkusím velmi stručnou rekapitulaci.
Jde o e-commerce vzdělávací a akcelerační projekt (nejen jednorázový event), zaměřený na rozvoj, vzdělávání a expanzi e-commerce subjektů na trhu. Jeho součástí jsou 3 základní pilíře:
- Soutěž pro e-shopy, probíhající ve 4 hlavních soutěžních kategoriích, ve kterých odborná porota vybírá finalisty a následně vítěze. Ti získávají tzv. akcelerační balíčky právě určené na další rozvoj a růst.
- Hlavní MastersGate event, se slavnostním vyhlášením výsledků soutěže, prezentacemi, zajímavými speakery, tématy, workshopy, atd.
- MastersGate Academy, seriál menších vzdělávacích akcí, které jdou detailněji do problematiky jednotlivých oblastí e-commerce.
Je důležité to takto nahlas shrnout. V roce 2018 jsme například absolvovali celý takovýto 3-boj.
V předchozím ročníku 2019 jsme se věnovali hlavně soutěži a velkému eventu. Akademie jsme na podzim vypustili. Neradi bychom je však přeskočili úplně, a proto na ročník 2019 volně navazuje MastersGate Academy 2020 jako logické pokračování a třetí pilíř celého MastersGate projektu.
MastersGate Academy - E-shoperi e-shoperům
Akademie 2020 chce být opět inspirativní. Ambicí je pomoci e-shoperům a marketérům na Slovensku poznat nejnovější trendy, vyslechnout si zajímavé případové studie přímo z úst reálných e-shoperů. Jejich reálné zkušenosti, pozitiva jako i případná negativa, se kterými se setkali při rozvoji svých e-shopů. Program bychom rádi obohatili například i o prezentace, které na první pohled s e-commerce zdánlivě nesouvisí, jako např. “Řízení e-shopu vs. efektivita - nech svůj mozek pracovat za tebe.”
Co vás tedy na tomto ročníku čeká:
- Kvalitní speakři hlavně ze Slovenska, ale i zahraničí, kteří mají co říci v oblasti e-commerce
- Inspirativní příběhy a zkušenosti zakladatelů a provozovatelů e-shopů
- Zajímavá témata a vzdělávací workshopy pro eshopy
- Jedinečná možnost budování kontaktů a networking
- Množství nových nápadů, obchodních příležitostí, případových studií a mnoho dalšího
Základní fakta k MastersGate Academy 2020
Kolik bude akcí?
- Celkem budou v rámci akademie 4 akce
Kdy a o čem budou jednotlivé akademie?
- 26.3.: UX, CX
- 29.4.: Výkonnostní marketing, SEO, development
- 27.5.: Brand, Finance, Logistika
- 4.6.: B2B
Kde se bude konat?
- v Bratislavě, na půdě KPMG a Slovenské spořitelny
Kde se dá koupit lístek a kolik stojí EUR?
- 42 € s DPH / akce
Jaké speakery budou a jaká témata?
Jednotlivé konkrétní speakery a jejich témata budeme postupně odkrývat a následně komunikovat. Z prvního termínu vybíráme:
- 26.3.2020
- případové studie UX testování
- Andrea Podstrelencová, CEO, holokolo.sk - "TOP 10 (nejen UX) priorit, na které byste při spouštění nového nebo redesignu staršího e-shopu neměli zapomenout"
- Adam Truhlář, sport developmental coach - "Řízení e-shopu vs. efektivita - nech svůj mozek pracovat za tebe."
- Martin Krupa, ui42 - UX workshop "Jak zlepšit konverze a poznat zákazníka e-shopu přes UX testování"
Těšíme se na Vás a pevně věříme, že si každý vzdělávání-chtivý e-shoper nebo marketér najde v našem programu e-commerce tém/spíkrů/case studies ty své favority. Uvidíme se na nejbližší akademii.