Zúčastnili jsme se konference Slovenské obchodní fórum 2019, která se konala 20.-21.11.2019 ve Vysokých Tatrách. Svaz obchodu SR společně s vydavatelstvím Mafra Slovakia zorganizovali toto podujatie s pestrým programem (např. Konec jednorázových plastů a zálohování, Předávání cen Merkurova řádu). No a my jsme se ocitli s naší UX tématem, kterou prezentoval Dušan Vereš, náš senior web analyst, v bloku IT a Marketing.
Takovou hlavní myšlenkou celého Dušanova vystoupení byla důležitost znát svého zákazníka (ať už B2C nebo B2B), znát jeho potřeby, chování, očekávání, atd. a na základě toho mu zjednodušit, zatraktivnit a zpřehlednit přístup k produktu nebo službě. Zní to až samozřejmě a mohl by si někdo říct, že vždyť "jasné jako facka".
V dnešní době však (v tomto případě POUZE) 55% firem realizuje nějaký typ zákaznického výzkumu/testování.
Věnovali jsme se tématu UX, které dnes rovněž není samozřejmou součástí byznysu mnoha subjektů. UX jsme představili od základů a i přes úsměvně-lopatičkové příklady. Ale řešili jsme i jeho dopad na zákaznickou spokojenost, přímo na byznys čísla, konverzní poměr (conversion rate, CR), bounce rate atd.
UX je zkušenost, kterou mají lidé s produktem, který používají v reálném světě.
Oblasti UX se v uičku věnujeme už mnoho let. Jsme spoluzakládajícím členem SUXA (Slovenské User Experience Asociace) a pro účely testování máme i vlastní laboratoř, ve které pro potřeby našich klientů testujeme jejich zákazníky, navrhujeme nové nápady a řešení, následně prototypujeme.
Pokud vás UX téma nebo oblast zákaznického výzkumu zaujala:
SPOJTE SE S NÁMI KVŮLI KONZULTACI
Protože pamatujte například na výrok Ralfa Spetha, CEO, Jaguar Land Rover:
Pokud si myslíte, že dobrý design je drahý, měli byste se podívat na náklady špatného designu.
Nejbližší nás můžete potkat už 26.11.2019 v Bratislavě ve Staré Tržnici na Digital Rulezz, kde budeme mít UX prezentaci a i svůj UX stánek s testovacími brýlemi. Zastavte se - rádi se s vámi setkáme.
Robo Háger, marketing