Všichni depešáci - klid. Nejdeme řešit žádného D. Gahana a spol. To jen při pohledu na Black Friday čísla nám napadla tato hudební asociace.
Na příkladu našich vybraných obchodních e-partnerů GymBeam, Dedoles, Pilulka24, Klar, Fam, eStar a Eyerim můžeme konstatovat, že Black Friday byl skutečně důvodem k oslavě.
Obratová čísla za samotný pátek dosáhla v mnoha případech nárůstů až do více než +1.000%. Celkové obraty jsme počítali ve stovkách tisíc! Takto výrazně dokázali naši vybraní partneři znásobit své obraty vs. standardní čísla za průměrný pátek. Ba co víc - “Black Saturday” to ještě vygradovat a v porovnání s běžnou sobotou dosáhl navýšení v průměru o dalších 10 procentních bodů. Conversion rate během výprodeje také dramaticky narostl z průměrných 1,6% až na úctyhodných 2,6% (průměr všech zmíněných e-shopů).
Upřímně se těšíme, že náš tým mohl svou troškou přispět k tomuto úspěchu - ať už našimi online marketingovými nebo UX aktivitami (použitelnost webů). Velká čísla, mnoho položek, znásobený nápor zákazníků klade zároveň obrovské nároky na web samotný, jako i na rychlost načítání a redakční systém. Všemi větry ošlehaný redakční systém Buxus z dílny ui42 tento nápor zvládl na příkladu Dedolesu bez nejmenšího váhání.
Není to nic převratného, když řekneme, že úspěch našeho obchodního partnera je zároveň naším úspěchem. Věříme a děláme vše pro to, aby na konci této řetěze úspěchu byl i spokojený konečný zákazník. Nejenže nás to těší, ale hlavně zavazuje k další kvalitně odvedené práci. A proto se těšíme na další ala Black Friday výzvy.
Tým ui42