Jak jsme za rekordně krátký čas vycouvali z vysokého PNO

Kalis | Case Study Jak jsme za rekordně krátký čas vycouvali z vysokého PNO

Stabilizovat podíl nákladů na obratu není jednoduché. A co teprve v případě, že ho chcete snížit! Za málo peněz, hodně muziky – i tak se dá popsat ideální stav, kdy PNO klesá a tržby stoupají nahoru. V případě Kalis se nám to podařilo v extrémně krátkém čase. Už po prvních měsících spolupráce jsme zaparkovali vysoké PNO do garáže a vyrazili tím správným směrem.

Zadání a cíle spolupráce

Společnost Kalis s.r.o. nás oslovila na základě sympatií k one-stop shop konceptu a způsobu, jakým ui42 dosahuje raketové výsledky svých klientů. Zadání bylo jasné. Vyladit online reklamu v jednotlivých projektech v segmentu parkovacích kamer a dětských doplňků/hraček pro správný vývoj, zejména z pohledu performance marketingu. Jako hlavní cíl jsme si stanovili snížení podílu nákladů na obratu. 

Hlavní oblasti spolupráce

Klíčové milníky spolupráce

Uklidili jsme si data

Protože data jsou to nejdůležitější. Abychom performance marketing dostali do lepších čísel, zahájili jsme v účtech Analytics velký úklid v rámci všech projektů. Sloučili jsme GTM kontejnery, doplnili primární a sekundární konverze, nastavili rozšířené konverze v GA4 (Enhanced conversions) a pod. 

Určili jsme si klíčovou metriku

Kalis k nám přišel hned s několika projekty na doménách www.cuvaciekamery.sk, www.parkovaci-kamera.cz, www.vestys.hu, www.vestys.ro a www.joybex.sk, přičemž po zahájení spolupráce přidali mutace www.vestys.at a www.vestys.de. Abychom mohli sledovat dosažené výsledky, určili jsme si základní metriku pro vyhodnocování spolupráce, kterou byl v tomto případě podíl nákladů na obratu.

Zvýšili jsme ROAS na projektech Couvací kamery 

Zajímavým startovním bodem bylo, že klient dosud převáděl veškerý obrat dosažený díky PPC reklamě zpět do reklamy. Díky promyšlené strategii se nám však podařilo i se sníženými náklady na reklamu dosáhnout lepších nebo alespoň srovnatelných výsledků. Abychom dosáhli maximálního výkonu kampaní pro projekty Couvací kamery sk/cz/hu/ro, přerozdělili jsme rozpočty mezi nimi s cílem zvýšit ROAS. V momentě, kdy dosáhlo očekávané úrovně, ROAS jsme opět zvýšili. Kromě toho jsme optimalizovali texty v rámci kampaní o nová klíčová slova z dynamických reklam do search kampaní.

Zvýšili jsme obrat pro Joybex.sk

V rámci jednotlivých jazykových mutací pro projekt se vzdělávacími hračkami Joybex jsme do kampaní zakomponovali nové produkty. Nastavili optimální cílení, publika, zájmy a pod. Kromě toho jsme pro nové kategorie produktů vytvořili nové popisy a spustili cílené search kampaně. Výsledkem je zvýšení obratu při slovenské doméně a zlepšení výsledků (Impresion Share, Top of page rate a Abs. Top of page rate) pro českou doménu v mezi měsíčním porovnání.

Výsledky spolupráce a čísla

– 92,9 %

Snížení PNO na projektu vestys.ro v meziměsíčním srovnání  

– 99,9 %

Snížení PNO na projektu parkovacikamera.cz v meziměsíčním srovnání  

– 93,4 %

Snížení PNO na projektu cuvaciekamery.sk v meziměsíčním srovnání  

– 100 %

Snížení PNO na projektu joybex.sk v meziměsíčním srovnání       

Co je Kalis?

Kalis je společnost, která stojí za e-shopy www.cuvaciekamery.sk, www.parkovaci-kamera.cz, www.vestys.hu (a jejími mutacemi na několika trzích) a také www.joybex.sk. V úzkoprofilovém segmentu zobrazovací techniky (couvací kamery, monitory a pod.) se Kalis rychle dotahuje na první příčky v e-commerce nejen díky kvalitním produktům a jejich konfiguraci, ale také dobře nastavenému performance marketingovému mixu, aktuálně v rukou ui42. 

Shrnutí očima ui42

Projekty jako Couvací kamery a Joybex jsou ukázkou toho, jak dokáže i menší e-commerce projekt díky kvalitnímu performance marketingu výrazně snížit náklady na reklamu. My jsme to navíc dokázali v extrémně rychlém čase – za jeden jediný měsíc. Protože na dobrá čísla není třeba velké rozpočty, ale dobrou strategii a know-how. Díky ušetřeným prostředkům tak může projekt dosahovat nové mety a oslovit opět širší cílovou skupinu.  

Jak hodnotí naši spolupráci Kalis?

Velmi jasná a profesionální komunikace, díky které jsme s ui42 rychle dosáhli PNO na požadovanou úroveň. S ui42 jsme si od začátku sedli, pochopili, co chceme, a navrhli cestu, jak se tam dostat.

Kontaktujte nás

Naša agentúra sa riadi pravidlami a princípmi Férového tendra.

 

Děkujeme za odběr!
Čeká vás ještě jeden krok. Klikněte na potvrzovací odkaz, který máte v e-mailu.
Ups! Tento email už je registrován
Email už máme v databázi, zkontrolujte si schránku nebo použijte jiný mail
Ups! Tento email je nesprávný
Email nemá správný formát
Ups! Neznámá chyba
Prosím, zkuste to později

Konzultace zdarma

S čím byste potřebovali pomoci?

Vyberte všechny možnosti, které se vás týkají

Potřebujete ještě s něčím pomoci?

Vyberte si další oblast

Zanechajte nám na vás kontakt

Formulář byl úspěšně odeslán.