CTA
Čo to znamená
CTA je zkratkou pro "Call To Action," což v překladu do češtiny znamená "volání k akci." Tímto termínem se označuje fráze nebo tlačítko, které slouží k vybízení k nějaké akci na webové stránce nebo v reklamě.
Viac info
Cílem je motivovat návštěvníka stránky nebo čtenáře reklamy k provedení konkrétního kroku, jako je například objednání produktu, registrace na odběr novinek, vyplnění kontaktního formuláře a podobně. CTA (Call to Action) je důležitým nástrojem pro dosažení konverze a úspěchu v online marketingu a reklamní kampani. Důležité je, aby tato výzva byla jasně formulovaná, srozumitelná pro návštěvníky stránky nebo čtenáře reklamy a aby byla výrazně umístěna na stránce nebo v reklamě.
Nejnovější blogové články
Co je B2B a B2C a jaký je mezi nimi rozdíl?
-
24.04.2024
-
8 min čtení
13 Tajných nástrojů pro optimalizaci kampaní Google Ads: Jak na online dominanci?
-
17.04.2024
-
6 min čtení
Kolik z marketingového rozpočtu dávat na značku?
-
16.04.2024
-
6 min čtení
Co je PPC reklama a jaké typy kampaní v Google Ads známe?
-
15.04.2024
-
7 min čtení
SEO audit odhaluje slabá místa: Jak na kvalitní SEO analýzu?
-
15.04.2024
-
8 min čtení
Testování použitelnosti a jeho význam
-
15.04.2024
-
5 min čtení
13 zjištění, jak vylepšit formuláře na webových stránkách
-
08.04.2024
-
7 min čtení
5 Základů pro správné škálování vašeho e-commerce podnikání
-
02.04.2024
-
8 min čtení
Tento rok slavíme kromě jiného 27. výročí AI.
-
17.03.2024
-
6 min čtení
470 % nárůst návštěvnosti díky performance marketingové strategii
-
16.03.2024
-
1 min čtení
Nenechte si ujít novinky ze světa UX, programování, analytiky a marketingu.