Vnímáte Facebook jako nástroj na peníze? Nebo ještě stále svou pozornost upínáte jen na počet likes, shares a komentářů? E-shopy disponují velkým množstvím dat, ale mají je často roztroušené v různých nástrojích nebo aplikacích. Měření a připisování konverzí přes Google Analytics a přes Facebook Pixel funguje na jiných atribučních modelech a tedy různě. Porovnávání těchto dat a následné vyhodnocování výsledků zabere zbytečně mnoho času. Jak se tedy popasovat s těmito výzvami?
Jedním z řešení může být například platforma ROI Hunter, která je považována za nejpokrokovější nástroj pro řízení Facebook PPC reklamy. Při správném využití tohoto nástroje můžete zvýšit svůj celkový obrat za pomoci Facebooku už od +10% a to v relativně krátké době po spuštění. Jak dokáže ROI Hunter pomoci v zlepšení efektivity e-shopům? Přečtěte si 5 důvodů, proč zapojit právě ROI Hunter!
Příkladem akcelerace obratů díky Facebook reklamě je úspěšný e-shop GymBeam. Díky nástroji ROI Hunter se e-shopu zvýšil celkový obrat o zmíněných 10% a to už po prvních měsících po nasazení. Takový úspěch se dostavil při kombinaci pokročilého remarketingu (zaměřeného na různé cílové skupiny) v kombinaci s kampaněmi, mířenými na nové zákazníky. Dalibor Cicman, zakladatel Gymbeam, a jeho vyjádření k zapojení Facebook PPC kampaní přes platformu ROI Hunter, jako k úspěšnému bodu akcelerace jejich businessu:
"Působím v segmentu, kde jsou naší konkurencí firmy s tržbami stovek milionů eur. Nám se však podařilo díky platformě ROI Hunter dostat efektivitu FB dynamic ads vysoko nad průměr tohoto odvětví."
Níže je konkrétní případová studie vítěze soutěže MastersGate GymBeam, který dokázal za poslední rok i díky zapojení platformy ROI Hunter výrazně akcelerovat a rozšířit své působení do Česka, Rumunska a Maďarska.
Samozřejmě, při vyhodnocení tohoto úspěchu je třeba brát do úvahy zajímavý produkt a rychloobrátkový segment. ROI Hunter je ale skvělý nástroj při navyšování celkových obratů i pro jiné segmenty, jako jsou například nábytek, cestovní kanceláře, fashion a mnohé další.
Chcete i vy vyzkoušet tento pokrokový nástroj pro placenou FB reklamu?
Neváhejte a napište mi na adriana.mucickova@ui42.com.