Balík na poštu

Balík na poštu

Eshop systém Buxus jsme rozšířili o nový modul s názvem "Balík na poštu". Jde o novinku, která má být přínosem nejen pro poštu a nákupce přes internet, ale i pro samotné eshopy. O co vlastně jde? Při objednávce ve vašem eshopu dostane zákazník na výběr kromě klasických možností doručení balíku i možnost jeho doručení na libovolnou pobočku pošty. Díky tomuto modulu si může váš zákazník převzít svůj balík pohodlně na poště, kterou si zvolí a v čase, kdy mu to vyhovuje.

Vývoj a nasazení novinky do Buxusu si u nás objednala přímo Slovenská pošta, a. s., která zároveň pokryla všechny náklady na její vývoj. Pro naše zákazníky to znamená, že zaplatí jen za práci spojenou s nasazením modulu. Pro nové eshopy s novou verzí Buxusu půjde o částku 30 Eur, u starších webů náročnost nasazení oceníme individuálně. Důležitými parametry přitom jsou verze Buxusu a složitost eshopu.

Jste naším klientem a máte zájem o sponzorovanou funkci "Balík na poštu" pro svůj eshop? Neváhejte nás kontaktovat prostřednictvím svého projektového manažera nebo mailem na helpdesk@ui42.sk

Co nám o službě Balík na Poštu řekli zástupci Slovenské Pošty?

"Pokud zákazník obdrží zboží spolehlivě, včas a způsobem, který mu vyhovuje, je to vynikající předpoklad na to, aby ve vašem e-shopu nakoupil znovu a doporučil vás dál"

V poslední době výrazně rostou preference doručení na výdejní místa. Při službě Balík na poštu si zákazník může vybrat z více než 1400 pošt po celém území SR. To umožňuje, aby se zásilka dostala k zákazníkovi co nejblíže. V tom je Slovenská pošta jedinečná. Oblíbenost potvrzuje i podíl doručení balíků na poštu, který tvoří aktuálně 28% ze všech balíků, které doručujeme.

Proč balík na poštu?

  • oslovíte všechny zákazníky, kteří raději upřednostňují osobní odběr na pobočce pošty
  • oslovíte všechny vaše zákazníky, kteří jsou často na cestách nebo si nemohou svůj čas sladit s kurýrem
  • oslovíte zákazníky, kteří nechtějí, aby příchod kurýra prozradil vánoční překvapení
  • levnější poštovné
  • jednoduchý podání přes ePodací list

Podrobnější informace najdete na posta.sk/informacie/balik-na-postu

Jaké jsou hlavní výhody pro zákazníky?

  • časová flexibilita při vyzvedávání zásilky, která ho počká až 18 kalendářních dnů na zvolené poště
  • volba libovolné pošty - výdejního místa, na kterou si balík přejí doručit
  • SMS a email notifikace pro adresáta zdarma
  • Track&Trace - sledování zásilky
  • spolehlivost a rychlost i během Vánoc
  • levnější poštovné

Jak tuto službu po více než 1,5 roku hodnotí na Hej.sk?

"Nad naše prvotní očekávání. Z pohledu početnosti je doručení na pobočky Slovenské pošty dnes stejně oblíbené jako doručení kurýrem na adresu a v některých měsících dokonce oblíbenější. Totiž, pro část našich zákazníků je nejvhodnější možnost, která je zároveň cenově výhodná. Široká pobočková síť dává možnost převzít zásilku každému podle jeho možností, často cestou z práce, když více než 80% městských poboček je otevřených do 18:00, případně v sobotu. Už více než 1,5 roku mají naši zákazníci možnost volby doručení na jednu z více než 1440 poboček Slovenské pošty podle jejich vlastního výběru."

Celé vyjádření eshopu Hej.sk si můžete přečíst zde.

Rádi byste se něco zeptali? Můžete se obrátit na odborníky Slovenské pošty:

048/ 619 31 51, e-mail: zakaznici@slposta.sk

Přečtěte si také

Konzultace zdarma

S čím byste potřebovali pomoci?

Vyberte všechny možnosti, které se vás týkají

Potřebujete ještě s něčím pomoci?

Vyberte si další oblast

Zanechajte nám na vás kontakt

Formulář byl úspěšně odeslán.