Eshop systém Buxus jsme rozšířili o nový modul s názvem "Balík na poštu". Jde o novinku, která má být přínosem nejen pro poštu a nákupce přes internet, ale i pro samotné eshopy. O co vlastně jde? Při objednávce ve vašem eshopu dostane zákazník na výběr kromě klasických možností doručení balíku i možnost jeho doručení na libovolnou pobočku pošty. Díky tomuto modulu si může váš zákazník převzít svůj balík pohodlně na poště, kterou si zvolí a v čase, kdy mu to vyhovuje.
Vývoj a nasazení novinky do Buxusu si u nás objednala přímo Slovenská pošta, a. s., která zároveň pokryla všechny náklady na její vývoj. Pro naše zákazníky to znamená, že zaplatí jen za práci spojenou s nasazením modulu. Pro nové eshopy s novou verzí Buxusu půjde o částku 30 Eur, u starších webů náročnost nasazení oceníme individuálně. Důležitými parametry přitom jsou verze Buxusu a složitost eshopu.
Jste naším klientem a máte zájem o sponzorovanou funkci "Balík na poštu" pro svůj eshop? Neváhejte nás kontaktovat prostřednictvím svého projektového manažera nebo mailem na helpdesk@ui42.sk
Co nám o službě Balík na Poštu řekli zástupci Slovenské Pošty?
"Pokud zákazník obdrží zboží spolehlivě, včas a způsobem, který mu vyhovuje, je to vynikající předpoklad na to, aby ve vašem e-shopu nakoupil znovu a doporučil vás dál"
V poslední době výrazně rostou preference doručení na výdejní místa. Při službě Balík na poštu si zákazník může vybrat z více než 1400 pošt po celém území SR. To umožňuje, aby se zásilka dostala k zákazníkovi co nejblíže. V tom je Slovenská pošta jedinečná. Oblíbenost potvrzuje i podíl doručení balíků na poštu, který tvoří aktuálně 28% ze všech balíků, které doručujeme.
Proč balík na poštu?
- oslovíte všechny zákazníky, kteří raději upřednostňují osobní odběr na pobočce pošty
- oslovíte všechny vaše zákazníky, kteří jsou často na cestách nebo si nemohou svůj čas sladit s kurýrem
- oslovíte zákazníky, kteří nechtějí, aby příchod kurýra prozradil vánoční překvapení
- levnější poštovné
- jednoduchý podání přes ePodací list
Podrobnější informace najdete na posta.sk/informacie/balik-na-postu
Jaké jsou hlavní výhody pro zákazníky?
- časová flexibilita při vyzvedávání zásilky, která ho počká až 18 kalendářních dnů na zvolené poště
- volba libovolné pošty - výdejního místa, na kterou si balík přejí doručit
- SMS a email notifikace pro adresáta zdarma
- Track&Trace - sledování zásilky
- spolehlivost a rychlost i během Vánoc
- levnější poštovné
Jak tuto službu po více než 1,5 roku hodnotí na Hej.sk?
"Nad naše prvotní očekávání. Z pohledu početnosti je doručení na pobočky Slovenské pošty dnes stejně oblíbené jako doručení kurýrem na adresu a v některých měsících dokonce oblíbenější. Totiž, pro část našich zákazníků je nejvhodnější možnost, která je zároveň cenově výhodná. Široká pobočková síť dává možnost převzít zásilku každému podle jeho možností, často cestou z práce, když více než 80% městských poboček je otevřených do 18:00, případně v sobotu. Už více než 1,5 roku mají naši zákazníci možnost volby doručení na jednu z více než 1440 poboček Slovenské pošty podle jejich vlastního výběru."
Celé vyjádření eshopu Hej.sk si můžete přečíst zde.
Rádi byste se něco zeptali? Můžete se obrátit na odborníky Slovenské pošty:
048/ 619 31 51, e-mail: zakaznici@slposta.sk