Představte si, že cca 200 lidí nahněte do jedné budovy a na celý den je tam zavřete. Dáte jim k dispozici nějaké jídlo a několik přednáškových místností, mezi kterými se mohou pohybovat a celý den tam budou mluvit o webové analytice, datech, optimalizaci a marketingu. Pro někoho to zní jako námět na psychologický thriller... pro jiného jako hrozně nudná povinná událost, na kterou ho poslali z práce... pro mě to byla velmi inspirativní sobota v Londýně. Mluvím o ne-konferenci MeasureCamp a jejím šestém Londýnském vydání, na kterém jsem byl v březnu. Potom jsem si to zopakoval na MeasureCamp Praha (v komornějším počtu cca 80 lidí) a už se nemohu dočkat slovenského MeasureCampu (kapacita 80 - 100 lidí).
MeasureCamp Praha - panelová diskuse o atribučních modelech (foto z www.visibility-digital.cz/measurecamp-praha-12-zari-2015)
Co je to MeasureCamp?
- Je to ne-konference (podobné akce se označují také barcamp) - jsou tam přednášky, workshopy, diskuse jako na klasické konferenci ale tady není rozdíl mezi přednášejícími a účastníky. Kdokoli se ráno může rozhodnout, že udělá "session" a připne ji na tabuli do rozvrhu, kde je ještě místo (a místo se vždy najde).
- Založil ji Peter O'Neill v Londýně před třemi lety, od té doby se rozšířila do celého světa (Paříž, Praha, Hong Kong, Madrid...) a v Londýně už se chystá osmé pokračování. Teď je to už největší analytická akce na světě.
- Je zdarma a v sobotu
- Má velmi neformální a kolegiální atmosféru - všichni jsou tam, protože se chtějí podělit o své zkušenosti a díky tomu se velmi otevřeně diskutuje o problémech, strategiích, taktikách...
Pojďte na MeasureCamp Bratislava 6.2.2016!
MeasureCamp Londýn je skvělá akce, ale je to trochu od ruky. Proto se našlo několik dobrovolníků zapálených do analytiky a rozhodli jsme se zorganizovat MeasureCamp i v Bratislavě.
Absolvoval jsem několik konferencí o webu a digitální analytice (včetně špičkové SuperWeek.hu) a musím říct, že MeasureCamp má opravdu unikátní - komunitní atmosféru.
Samozřejmě záleží na lidech, kteří přijdou. Pokud chcete být jedním z nich, přihlaste se. Počet míst je limitovaný. Lístky budeme vydávat ve třech kolech, právě je venku prvních 30 lístků. Z nich už je sedm rezervovaných a musím říct, že jsou mezi nimi zajímavá jména ;). (Update: První várka lístků už je "vyprodaná", seznam přihlášených zveřejníme na webu bratislava.measurecamp.org, pro info dalších lístků sledujte twitter @MeasureCamp_SK)
Hledáme sponzory
MeasureCamp je sice zdarma ale to neznamená, že nic nestojí. Organizují ho dobrovolníci z několika slovenských firem a agentur, náklady jsou hrazeny ze sponzorského od partnerů. Pokud chcete podpořit zajímavou akci se světovým jménem a přitom posílit svou značku před stovkou profesionálů z webové a datové analytiky, optimalizace nebo digitálního marketingu, ozvěte se na peter.jakus@ui42.com ohledně možností partnerství.