Video je obrovskou součástí toho, proč si lidé užívají Instagram. Uživatelé ho používají k vyjádření svých myšlenek, spolupráci s ostatními a spojení se se svými sledujícími. Reels jsou i nadále rostoucí a důležitou součástí Instagramu a momentálně můžete do nich investovat ještě více.
Kratší, zábavná videa vám umožňují inspirovat se trendy, vyjádřit se publiku flexibilním (a zábavným) způsobem a posouvat kulturu vpřed. Reels jsou i nadále největším přispěvatelem k růstu používání Instagramu, protože lidé čím dál více sledují Reels, aby se bavili, prohloubili své zájmy nebo objevili nové uživatele.
Nový způsob sledování videa
Minulý rok Instagram odstartoval zjednodušení videa na Instagramu sloučením Feed Video a IGTV do jednoho formátu – Instagram Video – aby bylo vytváření a vyhledávání videí, která máte rádi, co nejjednodušší. V následujících měsících plánují investovat i do zjednodušování video formátů, díky čemuž bude vytváření a sledování videí na Instagramu ještě jednodušší – tak jako to už děláte s Reels.
Na začátku dojde k několika změnám ve způsobu, jakým lidé sledují videa na Instagramu na základě zpětné vazby, kterou Instagram dostal od uživatelů. Bez ohledu na to, jak budou videa vytvořena, budou mít možnost sledování přes celou obrazovku s možností ztlumit ho jemným poklepáním po obrazovce. Vývojáři Instagramu také pracují na jednotném způsobu sdílení videí, který spojuje nástroje na tvorbu a nabízí nové způsoby objevování obsahu.
Buďte kreativní s videem na Instagramu
Instagram přinesl i doporučení, jak vytvořit správné video, které na platformě zaboduje a získá si své sledující. Inspiřte se, ať z video obsahu získáte maximum.
Zvolte krátké video
Uživatelé Instagramu milují krátká, zábavná videa a vytváření Reels je nejlepší způsob, jak toho dosáhnout.
Zaměřte se na intenzivní prostředí
Optimalizujte svůj video obsah tak, aby se zobrazoval vertikálně, tedy na délku. To znamená použití svislých videí s vysokým rozlišením 9 x 16 bez okrajů, kde text nepokrývá většinu obrazovky.
První dojem je důležitý
Přitáhněte diváka do několika prvních sekund a udržte jeho zájem po celou dobu trvání videa. První tři sekundy jsou rozhodující.
Buďte konzistentní
Vytvořte si publikační kalendář, kterého se můžete držet. Nemusíte zveřejňovat video každý den, jen si zvolte tempo, které vám vyhovuje. Konzistence je klíčová!
Vyhněte se viditelně recyklovanému obsahu
Uživatelé chtějí na Instagramu vidět Reels videa, která jsou jedinečná a vyrobená pro Instagram. Taková videa se považují za nejzábavnější a nejinspirativnější. Vyhněte se proto zveřejňování Reels, které jsou viditelně recyklované z jiných aplikací (tj. obsahují vodoznaky).
Zvolte správný materiál
Aplikace Instagram nedoporučuje videa, která se zaměřují na citlivý obsah, stejně jako příliš komerční a propagační. Další informace najdete v Zásadách komunity a v Pokynech pro doporučení.
Videa na Instagramu jsou prostě a jednoduše velkým lákadlem a velmi používaným typem obsahu. Pokud nevíte, co by mělo Vaše video obsahovat, neváhejte nás kontaktovat a my Vám pomůžeme s celým obsahem pro Vaše sociální sítě.
Pokud nevíte, co by mělo Vaše video obsahovat, rádi Vám pomůžeme s obsahem na sociálních sítích.
Kontaktujte nás na sales@ui42.com