ROI (Return on Investment)
Čo to znamená
ROI je zkratka pro návratnost investice z anglického Return on Investment, která představuje poměr mezi ziskem a náklady na investici. Tento ukazatel se používá k měření úspěšnosti investice a pomáhá podnikům posoudit, zda jsou jejich investice ziskové nebo ne. ROI se vypočítá jako poměr zisku k nákladům na investici.
Viac info
ROI se často používá v digitální marketingové strategii k měření úspěšnosti kampaní, stejně jako k posouzení návratnosti investice do určitých technologií nebo projektů. Vyšší ROI znamená, že investice je zisková, zatímco nižší ROI naznačuje, že investice je nezisková nebo dokonce může být ztrátová. ROI může být důležitým ukazatelem pro podniky a investory při rozhodování o budoucích investicích a marketingových strategiích. Správné měření ROI může pomoci podnikům zlepšit jejich výkon a zvýšit ziskovost.
Nejnovější blogové články
Když prémiové krmivo potká prémiovou platformu
-
02.12.2025
-
1 min čtení
Black Friday 2025 v číslech: eCommerce trh hlásí meziroční pokles o 10 %, ale zdaleka nejde o černý scénář
-
02.12.2025
-
4 min čtení
GEO je tady: podíl návštěvnosti e-shopů z AI asistentů vzrostl od začátku roku 8násobně
-
05.11.2025
-
4 min čtení
Case study Kompava: ONE-STOP-SHOP jako nástroj škálování byznysu: 420% růst na polském trhu
-
05.11.2025
-
1 min čtení
Státní svátky a dny pracovního klidu na Slovensku v roce 2026
-
31.10.2025
-
3 min čtení
Výpadek Packety a Clarity otestoval e-commerce. ui42 obstálo
-
30.10.2025
-
2 min čtení
Budování značky a výkon nemusí jít proti sobě, chtějte Brand Performance
-
22.10.2025
-
4 min čtení
Novinka: Seznamte se – toto jsou kreativci z ui42
-
21.10.2025
-
3 min čtení
Přípravy na Black Friday v plném proudu: Nezapomněli jste na nic?
-
15.10.2025
-
5 min čtení
Optimalizace dat v Ahrefs: Klíčem jsou MCP servery
-
13.10.2025
-
3 min čtení
Kontaktujte nás
Potřebujete poradit?
Potřebujete poradit?
Nenechte si ujít novinky ze světa UX, programování, analytiky a marketingu.
Děkujeme za odběr!