Elektronický grafikon v BUXUSe zjednodušil práci v Aeolusu

Elektronický grafikon v BUXUSe zjednodušil práci v Aeolusu

Pozitivní přínos informatizace možno v současnosti sledovave všech oblastech našeho života. Vyspělé technologie nám ulehču výkon každodenních činností v domácnostech i na pracovištích, čím přispívají k celkově vyšší efektivitě práce. Jeden z pozitivních příkladů informatizace je i elektronický grafikon v CMS BUXUS naprogramovaný pro společnost Aeolus.

Papír vyměnili za BUXUS

Původní papírový rozpis jízd ve společnosti Aeolus nedávno nahradil moderní elektronický grafikon vytvořený v CMS BUXUS. Jednou z výhod zavedeného řešení je možnost na jednom místě sledovat a dělit se o informace o aktuálním vytížení všech vozidel. Společnost využívá autobusy pro vlastní zájezdy a pronajímá je i jiným organizacím. Pro efektivní řízení všech souvisejících činností je tak potřeba zajistit neustálou aktuálnost údajů informujících o tom, v jakém čase a na jakém místě se nacházejí jednotlivá vozidla a řidiči. 

Zadávání linek se všemi daty je pro společnost Aeolus na míru naprogramováno, není to jen o vyplnění informací do jednotlivých políček tabulky, co by se mohlo dělat např. i přes Google Sheet, ale jsou tam zakomponovány různé kontroly a automatické vyplňování dalších buněk podle vyplnění vstupního formuláře k jednotlivým trasám autobusů.

Zároveň je vyřešeno i nastavení práv a různých rolí uživatelů, pro které je tento grafikon připravený. Někteří uživatelé mají právo jen zadávat položky, jiní i měnit případně mazat. Tato práva jsou nastavená ne jen na celý grafikon ale specificky na jednotlivé jeho položky případně řádky, které představují jednotlivé jejich autobusy.

Dalším pozitivem elektronického grafikonu je možnost okamžitě upravit všechny požadované údaje a exportovat je do excelovského souboru, který lze jednoduše odeslat e-mailem a okamžitě ho mají k dispozici všichni zainteresovaní pracovníci. V porovnání s nepřehlednou a často popřečkávanou papírovou formou je tak elektronická verze grafikonu mnohem přehlednější a dostupnější pro všechny, kteří s ní pravidelně přicházejí do kontaktu.

Pomocí nově implementovaného technologického řešení dokážeme optimálněji vytížit všechny autobusy a jsme schopni okamžitě reagovat na případné změny v grafikonu.

Ověřené řešení

Elektronický grafikon vytvořený CMS BUXUS však není na trhu žádným nováčkem. Výborné zkušenosti s tímto řešením mají i pracovníci v cestovní kanceláři Turancar, kde ho využívají už téměř tři roky. Velmi nás těší, že díky spokojenosti s implementovaným řešením ve společnosti Turancar, ho majitel doporučil i firmě Aeolus. Pokud i vy hledáte nová nebo ověřená online řešení pro zefektivnění vašich podnikatelských činností, neváhejte nás kontaktovat, rádi vám se vším poradíme.

Na závěr několik zajímavostí v číslech

Se zástupci společnosti Aeolus jsme se bavili o tom, jak jim zavedené řešení ulehčilo pracovní fungování v praxi. Výsledkem našeho rozhovoru je několik zajímavých údajů, o které bychom se rádi podělili i v tomto blogu.

Kolik autobusů aktuálně využívá Aeolus a do jakých destinací pravidelně cestují?

Ve společnosti Aeolus v současnosti využíváme 10 tzv. incoming autobusů. Všechna vozidla pravidelně cestují hlavně do Francie, Itálie, Německa, Rakouska, Švýcarska, Maďarska, Nizozemska a České republiky.

Kolik cest společně absolvují?

Počet cest není vždy stejný. Jak je vidět na grafikonu, v dubnu to bylo například 22 skupin.

Jak se zefektivnila práce ve společnosti po zavedení grafikonu v systému CMS BUXUS?

V současnosti je ještě brzy na reálné zhodnocení efektivity práce. Už teď však můžeme jednoznačně říci, že implementované řešení výrazně zjednodušilo evidenci jednotlivých skupin a dostupnost informací o tom, na jakém místě se nacházejí jednotlivá vozidla a řidiči, jakož i údaje o tom, pro koho aktuálně pracují.

V čem spočívá největší přínos grafikonu pro společnost Aeolus?

Největší přínos samotného řešení vidíme v jeho jednoduchosti, přehlednosti a dostupnější evidenci skupin v autobusech. Slouží nám i jako podklad, který nám ulehčuje práci při fakturaci. V současnosti využíváme grafikon jen pro tzv. incoming autobusy, v blízké budoucnosti však plánujeme jeho rozšíření i na tzv. outgoing vozidla.

Kolik lidí v současnosti reálně pracuje s vytvořeným grafikonem?

Aktuálně slouží jako pomůcka pro čtyři naše pracovníky.

V případě, že vás také zaujalo uvedené řešení, nebo vám ve firmě chybí jiné zlepšení, které by vám ulehčilo běžné i netradiční činnosti, neváhejte se na nás obrátit. Kontaktujte nás, rádi vám se vším poradíme.

Přečtěte si také

Konzultace zdarma

S čím byste potřebovali pomoci?

Vyberte všechny možnosti, které se vás týkají

Potřebujete ještě s něčím pomoci?

Vyberte si další oblast

Zanechajte nám na vás kontakt

Formulář byl úspěšně odeslán.