Facebook vydal nového průvodce o nákupním chování uživatelů

Facebook vydal nového průvodce o nákupním chování uživatelů

Zaměření na udržitelnost a potřebu jednat nyní, dokud není pozdě, se stává konečně prvořadým. Očekávání, že společnosti budou podporovat slova i činy, se stává čím dál důležitějším. Důležitost účelově orientovaných produktů a iniciativ zaměřených na udržitelnost značek a maloobchodníků už od začátku pandemie vzrostla, protože spotřebitelé čím dál více nakupují podle svých hodnot. Facebook vydal nového průvodce o nákupním chování uživatelů.

V roce 2022 se spotřebitelé budou snažit spojit se značkami, které odrážejí jejich vyvíjející se přesvědčení, a jsou ochotni zaplatit prémii za ekologické nebo udržitelné produkty, to tvrdí  studie Business Marketing Research and Intelligence US micro-shifts od společnosti Meta.

Protože trvale udržitelné produkty se stávají znakem prémiovosti, zejména mezi mileniály a generací X, kteří jsou v nejlepších letech utrácení nebo do nich vstupují, mají prozíravé značky zaměřené na udržitelné obchodní praktiky nejlepší pozici na to, aby zachytily poptávku spotřebitelů v roce 2022.

#1 E - Commerce

Spotřebitelé hledají značky, které ztělesňují jejich hodnoty, na základě kterých se rozhodují, kde budou nakupovat. Nejenže vkládají své peníze tam, kde jsou jejich hodnoty, ale čím dál více se zapojují do značek, které zveřejňují obsah spojený s jejich úsilím o udržitelnost.

#2 Travel

Cestovatelé jsou ochotni zaplatit prémii značkám, které se starají o životní prostředí. Mileniálové řídí tento posun, protože upřednostňují cestovní agentury, které využívají postupy šetrné k životnímu prostředí na kompenzaci svých uhlíkových stop.

#3 Electric Vehicles

Stále je před námi hodně práce, pokud jde o masové přijetí elektrických vozidel. Existují však náznaky rostoucí dynamiky, protože členství ve skupinách EV na Facebooku se neustále zvyšuje. Od roku 2019 do roku 2020 se roční členství EV Group zvýšilo o 99 %.

#4 CPG

Mileniálové a Gen X upřednostňují značky CPG zaměřené na snižování vlivu na životní prostředí. Příspěvky obsahující hashtagy související s udržitelností získaly 4,2krát více interakcí na příspěvek než jiné příspěvky od značek CPG.


#5 Retailers

Mladší spotřebitelé přijímají globální trh udržitelnosti, který se skládá ze zelených technologií a aplikací jako je čištění vody, protože jsou ochotni zaplatit více za nákupy u maloobchodníků, kteří nakupují produkty šetrně k životnímu prostředí a integrují udržitelné obchodní postupy.

Přečtěte si také

Konzultace zdarma

S čím byste potřebovali pomoci?

Vyberte všechny možnosti, které se vás týkají

Potřebujete ještě s něčím pomoci?

Vyberte si další oblast

Zanechajte nám na vás kontakt

Formulář byl úspěšně odeslán.