Končící rok 2025 nás opět utvrdil, že byznysový svět je extrémně rychlý, náročný a plný změn.
Měli jsme v něm jeden cíl: Nejen v něm udržet tempo, ale to tempo i udávat. Být partnerem pro naše klienty do jakékoliv diskuse či výzev. Dělat věci lépe, smysluplněji a s jasným plánem.
Jednoduše nepanikařit a jít dopředu.
Fokus místo chaosu
V roce 2025 jsme si ještě přesněji nastavili, kde umíme klientům přinést reálnou hodnotu. Digitál pro nás není o tom, být všude, ale vědět proč a kde má smysl být.
Pracovali jsme na komplexních eCommerce řešeních, datových architekturách, UX a CX strategiích i výkonnostních kampaních. Brand, performance a technologie u nás fungují jako jeden systém, ne jako oddělené světy.
Projekty, které mají pokračování
Ačkoliv čísla sama o sobě nejsou cíl, hodně napoví. V roce 2025 jsme pracovali na více než 115 nových projektech a spustili přes 42 nových webů.
Mezi nimi například 15 webů porodnic pro skupinu AGEL, e-shop Louie na Shopify či desítky developerských projektů, které jsou rozpracované a postupně se budou nasazovat v prvním kvartálu 2026.
To, co mají tyto projekty společné, není typ klienta, ale holistický přístup: stavíme řešení tak, aby viděli další krok. Ne jen rychlý launch.
Kreativa, která nevzniká do šuplíku
Tento rok jsme rozběhli i nové kreativní oddělení, které nám umožnilo lépe propojovat strategii, design a komunikaci.
Vznikly rebrandy jako Belda a Prodoshop, ale i projekty, které přesahují komerční svět, například vánoční kampaň pro Ligu proti rakovině nebo spolupráce s neziskovou organizací Odpadnesh.
Protože věříme, že marketing má smysl tehdy, když něco mění a posouvá. Mění myšlení, chování, vnímání a posouvá limity, hranice.
Ocenění, partnerství a odborná komunita
V roce 2025 jsme získali čtyři ocenění: 2× Digital PIE, Top Rated v soutěži Zlatý středník a ocenění za design ve WebTop100. Bereme je nejen jako pozitivní zpětnou vazbu, že to, co děláme, dává smysl, ale i jako závazek.
Zároveň jsme opět obhájili statusy Google Premier Partner, Heureka Partner, Ecomail Partner a Mergado Partner.
Byli jsme viditelní na 20 stageích, od WebExpo, přes Upterdam, Lepší konference, Ecommerce Bridge, WUD až po další odborné eventy a přednášky na školách. A přitom jsme se učili i my na WebSummitu v Lisabonu či na setkání Google partnerů v Curychu, a mnoha dalších eventech, workshopech a přednáškách.
Sdílení know-how jako součást práce
V Biznislabe jsme v roce 2025 vydali 12 podcastových epizod, odučili desítky hodin na školách, workshopech a uzavřených skupinách a aktivně jsme se zapojovali do diskuse o tom, kam se digitál, marketing a eCommerce posouvají.
Přitom jsme budovali i značku ui42. Vytvořili jsme více než 150 videí na sociálních sítích, 10+ Case Studies a přes 100 blogů, odborných článků a mediálních výstupů ve třech jazycích. Bez pozlátka. Věcně. Srozumitelně.
To podstatné na konec
Během roku 2025 jsme našim klientům pomohli vytvořit růst v hodnotě 400 milionů eur ve 22 zemích světa. Je to výsledek dobře nastavené spolupráce, dat a důvěry.
Už téměř 29 let stojíme v centru eCommerce a digitálního světa. Ne proto, že by to bylo jednoduché. Ale proto, že umíme zachovat klid tehdy, když je kolem hluk, a vyrobit hluk tehdy, když jsou všichni ticho.
Těšíme se na další, pro nás kulatý rok. Na nové výzvy, nové projekty a nové plány. A věříme, že po této cestě budeme pokračovat spolu s vámi.
Děkujeme partnerům, klientům i přátelům za důvěru.
Nezapomeňte, Don’t panic and enjoy the 42 answer.