Keep moving. Don’t panic.

Končící rok 2025 nás opět utvrdil, že byznysový svět je extrémně rychlý, náročný a plný změn.

Měli jsme v něm jeden cíl: Nejen v něm udržet tempo, ale to tempo i udávat. Být partnerem pro naše klienty do jakékoliv diskuse či výzev. Dělat věci lépe, smysluplněji a s jasným plánem.

Jednoduše nepanikařit a jít dopředu.

Keep moving. Don’t panic.
Keep moving. Don’t panic.

Končící rok 2025 nás opět utvrdil, že byznysový svět je extrémně rychlý, náročný a plný změn.

Měli jsme v něm jeden cíl: Nejen v něm udržet tempo, ale to tempo i udávat. Být partnerem pro naše klienty do jakékoliv diskuse či výzev. Dělat věci lépe, smysluplněji a s jasným plánem.

Jednoduše nepanikařit a jít dopředu.

Keep moving. Don’t panic.

Fokus místo chaosu

V roce 2025 jsme si ještě přesněji nastavili, kde umíme klientům přinést reálnou hodnotu. Digitál pro nás není o tom, být všude, ale vědět proč a kde má smysl být.

Pracovali jsme na komplexních eCommerce řešeních, datových architekturách, UX a CX strategiích i výkonnostních kampaních. Brand, performance a technologie u nás fungují jako jeden systém, ne jako oddělené světy.

Projekty, které mají pokračování

Ačkoliv čísla sama o sobě nejsou cíl, hodně napoví. V roce 2025 jsme pracovali na více než 115 nových projektech a spustili přes 42 nových webů.

Mezi nimi například 15 webů porodnic pro skupinu AGEL, e-shop Louie na Shopify či desítky developerských projektů, které jsou rozpracované a postupně se budou nasazovat v prvním kvartálu 2026.

To, co mají tyto projekty společné, není typ klienta, ale holistický přístup: stavíme řešení tak, aby viděli další krok. Ne jen rychlý launch.

Kreativa, která nevzniká do šuplíku

Tento rok jsme rozběhli i nové kreativní oddělení, které nám umožnilo lépe propojovat strategii, design a komunikaci.

Vznikly rebrandy jako Belda a Prodoshop, ale i projekty, které přesahují komerční svět, například vánoční kampaň pro Ligu proti rakovině nebo spolupráce s neziskovou organizací Odpadnesh.

Protože věříme, že marketing má smysl tehdy, když něco mění a posouvá. Mění myšlení, chování, vnímání a posouvá limity, hranice. 

Ocenění, partnerství a odborná komunita

V roce 2025 jsme získali čtyři ocenění: 2× Digital PIE, Top Rated v soutěži Zlatý středník a ocenění za design ve WebTop100. Bereme je nejen jako pozitivní zpětnou vazbu, že to, co děláme, dává smysl, ale i jako závazek.

Zároveň jsme opět obhájili statusy Google Premier Partner, Heureka Partner, Ecomail Partner a Mergado Partner.

Byli jsme viditelní na 20 stageích, od WebExpo, přes Upterdam, Lepší konference, Ecommerce Bridge, WUD až po další odborné eventy a přednášky na školách. A přitom jsme se učili i my na WebSummitu v Lisabonu či na setkání Google partnerů v Curychu, a mnoha dalších eventech, workshopech a přednáškách.

Sdílení know-how jako součást práce

V Biznislabe jsme v roce 2025 vydali 12 podcastových epizod, odučili desítky hodin na školách, workshopech a uzavřených skupinách a aktivně jsme se zapojovali do diskuse o tom, kam se digitál, marketing a eCommerce posouvají.

Přitom jsme budovali i značku ui42. Vytvořili jsme více než 150 videí na sociálních sítích, 10+ Case Studies a přes 100 blogů, odborných článků a mediálních výstupů ve třech jazycích. Bez pozlátka. Věcně. Srozumitelně.

To podstatné na konec

Během roku 2025 jsme našim klientům pomohli vytvořit růst v hodnotě 400 milionů eur ve 22 zemích světa. Je to výsledek dobře nastavené spolupráce, dat a důvěry.

Už téměř 29 let stojíme v centru eCommerce a digitálního světa. Ne proto, že by to bylo jednoduché. Ale proto, že umíme zachovat klid tehdy, když je kolem hluk, a vyrobit hluk tehdy, když jsou všichni ticho.

Těšíme se na další, pro nás kulatý rok. Na nové výzvy, nové projekty a nové plány. A věříme, že po této cestě budeme pokračovat spolu s vámi.

Děkujeme partnerům, klientům i přátelům za důvěru.
Nezapomeňte, Don’t panic and enjoy the 42 answer.

Jsou vám některé výrazy nejasné? Podívejte se na uičkovskou abecedu

Přečtěte si také

 

Děkujeme za odběr!
Čeká vás ještě jeden krok. Klikněte na potvrzovací odkaz, který máte v e-mailu.
Ups! Tento email už je registrován
Email už máme v databázi, zkontrolujte si schránku nebo použijte jiný mail
Ups! Tento email je nesprávný
Email nemá správný formát
Ups! Neznámá chyba
Prosím, zkuste to později