Bude letos MastersGate? Co s ním bude dál?
Tyto, i mnoho podobných otázek, týkajících se MastersGate, jsme v ui42 dostávali v poslední době čím dál více. Ten zájem nás, jako hlavních organizátorů minulých ročníků unikátního podujatí, nesmírně těší. A dnes už spokojeně můžeme prohlásit, že ačkoliv jsme se minulý rok rozhodli podujatí do online prostoru nepřesunout, tentokrát máme připravenou jinou odpověď.
MastersGate letos bude...
Avšak, právě tak, jak se v důsledku okolností s pandemií mění téměř vše, trochu jsme tento event pro všechny e-shopy, podnikatele i marketéry změnili i my.
Zažijte spolu s námi unikátní Website story.
Pohltí vás svým dějem a po jejím skončení budete bohatší nejen o dojmy, ale i nabité informace a know-how ze světa e-commerce. Na co se můžete těšit?
Website story přinese zajímavé témy, inspirativní rozhovory, případové studie a reálné příběhy, které stojí za slovenskými e-shopy
Spolu s naším hlavním partnerem – Slovenskou spořitelnou, jsme vzájemně zhodnotili spolupráci na uplynulých ročnících MastersGate-u jako úspěšnou. Proto je pro nás velkým potěšením, že se do toho vrhneme opět spolu. S novým konceptem a v novém, i když pro ui42 dobře známém online prostředí. Na platformě Ako na to, která nabízí užitečný obsah pro firmy a podnikatele, přineseme pod názvem Website story úspěšné příběhy webů, které prodávají.
Hlavní témata, v duchu kterých se Website story bude nést
Tak, jak bylo na MastersGate zvykem, i tentokrát se můžete těšit na reálné příklady a konkrétní příběhy značek či projektů, kterými se můžete inspirovat. Zkušenosti, cenné rady, case studies, doporučení a obohacující diskuse pod známým sloganem “E-shopy e-shopům” nevyprchají ani z nového konceptu.
Součástí budou, samozřejmě, i debaty a rady týkající se růstu e-shopů. Jelikož se v ui42 soustředíme hlavně na jejich akceleraci, podělíme se o cenné know-how, které využije nejeden majitel či provozovatel e-shopu. Spolu s odborníky v oblasti e-commerce vás provedeme po inspirativní cestě úspěšného e-shopu. Od vzniku až po vstup na evropský trh.
Nuže, a nakonec, si to své řekne i všudypřítomné téma Covid-19. Díky Website story se dozvíte, co všechno přinesl do online-u, ale i to, komu a hlavně jak se podařilo proměnit pandemii na příležitost.
Pro koho a od koho? Z Website story si svůj kousek může odnést kdokoliv. A dokonce zdarma
Plán pro rok 2020 byl jasný - MastersGate Academy. Bohužel, i v tomto případě zasáhla situace kolem pandemie. A právě to byl důvod, proč se letos dva hlavní organizátoři – ui42 a Slovenská spořitelna, rozhodli vytvořit nový koncept, který odpovídá aktuálním možnostem vzdělávání, konferencí a business kontaktů.
Prostřednictvím MastersGate-u jsme se vždy snažili přinést poutavé témy, případové studie, zajímavé řečníky. Účastníky vzdělávat, motivovat, inspirovat. A tyto základní ingredience bychom chtěli zachovat i ve Website story. A přinést to široké masě zájemců. Po roční pauze se těšíme na toto naše společné e-commerce podujatí.
Robo Hager, Marketing Director, ui42
E-commerce je jeden z mála segmentů, který rostl i v náročné době koronakrize. Několik firem pochopilo krizi jako příležitost růst a měnit svůj byznys. Pro Slovenskou spořitelnu je digitální svět také strategickým prostorem, ve kterém úspěšně rosteme – v George-u máme už 1 milion aktivních uživatelů a naši firemní klienti mají k dispozici moderní platební bránu či revoluční novinku Terminál v mobilu. Vždy se budeme snažit přinášet řešení, která pomáhají i e-commerce sektoru v podnikání. Zároveň se rádi inspirujeme jejich úspěšnými příběhy. Proto jsme se rozhodli spolu s ui42 rozjet nové podujatí Website Story, které, věřím, přinese nejen inspiraci, ale i důležité insighty, jak dělat moderní digi prodej.
Roman Jazudek, B2B Marketing Team Lead, Slovenská spořitelna
Pokud jste se chystali na loňský MastersGate a právě se ptáte, jestli je toto online podujatí určené i pro vás, odpověď je jednoznačná.
Website story je určená pro e-shopy všech kategorií. Nezáleží na tom, jestli právě začínáte nebo chcete růst, jestli vás je dohromady 5 nebo 50, dokonce ani na tom, jestli se zabýváte šperky nebo prodáváte vzduch v plechovce. Podujatí je zajímavé pro B2B i B2C obchodní zaměření a díky nabitým přednáškám a odborným diskusím si na své přijdou i marketéři, online marketéři a reklamní agentury.
A to nejlepší?
Spolu se Slovenskou spořitelnou jsme se rozhodli zpřístupnit všechny zmíněné informace zcela zdarma. Důvod? I takovýmto způsobem chceme přispět k vzdělávání a růstu e-commerce scény na Slovensku a podělit se o know-how, které posouvá dál nás i naše klienty.
Tak co, uvidíme se online na Website story?
Těšíme se na každého z vás.
Kdy a kde? 19.5.2021 v online prostoru.
Pro více informací nás sledujte, například na naší Facebook fanpage, informace a témata přednášek budeme postupně doplňovat.
Zatím, nechť se líbí – malá ochutnávka témat, resp. řečníků:
- Slovenská spořitelna - 10 dobrých doporučení na zdravý finanční start a růst e-shopu
- Holokolo.sk, Andrea Podstrelencová, CEO - Jak manažovat rozvoj a růst vlastního cyklistického e-shopu očima zkušené bývalé top manažerky z korporace
- Dedoles příběh, Richard Mareček: Co se můžeme naučit z kampaně Dedolesu, jak a proč funguje reklama Dedolesu. Inspirace pro velké i malé eshopy.
- Více inspirativních e-commerce příběhů a zkušeností úspěšných slovenských e-shopů - kompava.sk, najsport.sk, oblecsadoroboty.sk, bubulakovo.sk, ahooy.sk