Výběr agentury je klíčový. Proč je one-stop shop nejlepší řešení pro váš projekt?
Máte online byznys a chcete, aby se mu dařilo? Potřebujete komplexní řešení, které vám pomůže zvýšit prodeje, zlepšit zákaznický servis a optimalizovat náklady? Potom jste na správném místě. ui42 je one-stop shop agentura, která poskytuje vše, co potřebujete k úspěchu.
Pojem one-stop shop agentura jsme si osvojili z jednoduchého důvodu. Přesně totiž charakterizuje to, kam se ui42 za 26 let působení na slovenské e-commerce scéně propracovalo. Co to tedy znamená?
One-stop shop je komplexní řešení, které dokáže být plnohodnotným partnerem při zrodu, vývoji a nakonec i zahraniční expanzi jakéhokoliv online projektu. Počínaje stabilním redakčním systémem pro projekty na míru, přes propracované UX testování, vývoj webů a aplikací, B2B řešení, produkty umělé inteligence, až po rozsáhlou škálu online marketingových aktivit.
To, co je však kromě množství služeb podstatné, je právě jejich přesah a pohled, jakým se na každý projekt v uičku dokážeme podívat.
Recept na úspěch? To je tým špičkových lidí a propojenost služeb
Vybrat si online marketingovou agenturu není jednoduché. Po roce 2020, který nakopl slovenský e-commerce raketovým tempem vpřed, narostl jejich počet jako hub po dešti. Jak tedy najít tu správnou, která nejefektivněji posune online projekt přímo k cíli? Odpověď je one-stop shop.
Důkazem, že to funguje, jsou právě výsledky, které ui42 jako stabilní partner mnohých lídrů na trhu a nadějných startupů dosahuje. V čem se tedy ukrývá tajemství úspěchu?
- propojenost nabízených služeb
- specialisté s přesahem do jiných oborů
To jsou právě dva klíčové body, z nichž nejvíce těží právě náš klient. Jinak řečeno, pokud dokáže marketér zpracovat zadání pro vývojáře tak, že první výstup odpovídá očekávání, ušetří majitel e-shopu nejen čas a náklady na vývoj/změny, ale (řekněme si upřímně) i nervy.
Další nepřekonatelnou výhodou je, že v případě in-house řešení v rámci jedné agentury není potřeba zadávat programování webu u jednoho dodavatele a na následný marketing či testování použitelnosti shánět někoho jiného. Jedním z úspěšných příkladů je i e-shop Najšport, který prošel komplexní digitální proměnou a výsledkem toho je 99% nárůst online prodeje a nárůst spokojenosti zákazníků.
Každý projekt je jedinečný. To nejdůležitější je vyzdvihnout jeho potenciál na tom správném místě
Většina klientů přichází do agentury s částečným zadáním. Naprogramovat aplikaci, vyřešit SEO, nastavit Google Analytics a pod. Nás však vždy zajímá více. Právě díky zkušenostem a přesahu jednotlivých oddělení dokážou naši projektoví manažeři řešit projekt s nadhledem. Pozadí webu/e-shopu, problémy, s kterými bojuje a především jeho cíle, jsou pro nás často informacemi, díky kterým dokážeme navrhnout řešení z komplexního pohledu.
Online projekt je totiž jako živý organismus, skládající se z několika částí. V ui42 dbáme na to, abychom klienta nasměrovali k dosažení cíle nejvýhodnější cestou.
Doporučit jiné řešení nebo službu, o kterou má potenciální klient zájem, je těžký oříšek. Ano, jednodušší cesta je vyhovět jeho požadavku, ocenit úkol, realizovat službu a více se nezajímat. To však není podpis, kterým v uičku označujeme smlouvy o spolupráci. Pro každý projekt se snažíme udělat maximum a najít cestu, která ho co nejefektivněji dovede k jeho cílům. I když to někdy znamená citlivě naznačit klientovi, že existují i jiné alternativy než ty, s kterými nás kontaktoval.
Andrej Kajan, CEO
Optimalizujeme nejen web, ale i rozpočet klienta
V momentě, jak poznáme zákulisí a cíl projektu, dokážeme analyzovat místa, kde je třeba rychle něco zalepit, slabiny, na kterých je třeba pracovat kontinuálně ale i části, díky kterým web postupuje. Optimalizace je proto u nás často skloňovaný pojem nejen v oddělení online marketingu. To, o co se vždy snažíme, je využít rozpočet našeho klienta efektivně a smysluplně.
Příkladem je automatizace v PPC kampaních. Ta uvolňuje ruce marketérům a získaný čas mohou tak věnovat jiné části online aktivit, které posunou projekt dál. Například posílení pozic v organickém vyhledávání, které účinně doplní placené reklamní kampaně.
I zde platí, že je propojenost služeb a orientace v nich skvělou výhodou, která ale není samozřejmostí v každé agentuře.
Dlouholeté zkušenosti nás naučily, že nejlepší výsledky dosahuje web v případě, pokud procesy fungují ve vzájemné návaznosti. A především s cílem uspokojit poptávku uživatele co nejpříjemnější cestou webem či e-shopem. A nejsme sami.
Právě uživatel stojí dnes v centru všech online aktivit. Dokonce i největší vyhledávač zajímá, zda se návštěvníkům webu načítají stránky dost rychle, zda odpovídají jejich otázkám a jaké překážky musí překonat, než vyřeší svůj dotaz. Průnik jednotlivých oborů (viz příklad SEO a UX, které se stává součástí optimalizace) je tedy trendem, který se vyplatí následovat.
Expanze do zahraničí není jen pro vyvolené, někdy je dokonce rychlejší cestou k dosažení cíle
Přesahem obory však zdaleka nekončíme. V ui42 zastáváme názor, že expanze nezná hranice. Často se stává, že právě v jiných státech je prostor uspět mnohonásobně reálnější a navíc je na něj potřebný i menší budget klienta.
Projekt postavený na kvalitním CMS dokáže rozvířit hladinu v několika zemích zároveň a růst spolu s nároky neustále napredujícího e-commerce. A vašimi sny. Pokud nepodceníte výběr agentury, podaří se vám nasměrovat prostředky na růst projektu efektivně a dosáhnout zvolených cílů mnohem dříve, než jste předpokládali.
Dokázat se podívat na každý projekt s takovýmto nadhledem, je výzva pro několik odborníků najednou. Nebo jednu one-stop shop agenturu, kde klidně můžete zakotvit a zároveň nechat svůj projekt vzlétnout. V ui42 si váš příběh a vize rádi vyslechneme.