ZAPOJTE SE DO SOUTĚŽE O UNIKÁTNÍ MARKETINGOVÉ KNIHU
V knize "Hrdinové digitální doby" vyzpovídaly autorky 28 významných osobností digitálního marketingu - včetně majitelů marketingových firem Zaraguza, Visibility, Google nebo Volis international.
Čeká vás 620 stran rozhovorů s průkopníky českého a slovenského online marketingu. Zjistíte, jak vybudovali vlastní úspěšný byznys z ničeho, mnohokrát z vlastního pokoje. V knize se dozvíte pozadí ze světa fungování marketingových firem a jejich klientů. Jsou to často nepublikované a zákulisní informace. Samozřejmě, podělili se i s kreativními nápady a postřehy, které jim proudily hlavou při budování značky.
JAK SE ZAPOJIT DO SOUTĚŽE?
Napište do FACEBOOK komentář odpověď na otázku: "Jaké trendy očekáváte v digitálním světě v nejbližším roce?" Ve vašich odpovědích se snažte být opravdu kreativní :) Výherce vylosujeme 14.2.2020.
Jeden výtisk unikátní publikace do soutěže věnuje osobně jeden z 28 digitálních hrdinů, náš CEO @Pavol Adamčák. Kniha bude samozřejmě darována s jeho autogramem a osobním věnováním.
Obsah rozhovoru s Pavlem Adamčákem, CEO ui42 digital:
- Na jaké trhy jsi už dostal své klienty?
- Proč automatizace? Jak funguje váš vlastní nástroj na automatické bidding, který jste si sami vyvinuli?
- Vzděláváte se interně? Vzděláváte klienty i trh? Jak to děláte?
- Když otevíráte nový trh, jdete tam poprvé, jak se na to připravíte? Jak dlouho to trvá?
- Co je pro tebe v roli ředitele nejtěžší?
- Máte výraznou konkurenci v tomto směru?
- Jaký je váš byznys model?
- Máte i vzdělávací programy?
- Kolik seniorů máš v týmu?
Nechejte si ujít šanci, ale přesto si chcete knihu přečíst?
Více informací o knize i o tom, jak si ji objednat: Chci si koupit knihu