Top úspěchy v roce 2012 z dílny ui42

Top úspěchy v roce 2012 z dílny ui42

Buxus kompletně obnovený

Největší změnou v roce 2012 prošel náš redakční systém Buxus. V nové verzi 6.3.0 jsme provedli rekonstrukci, jakou Buxus ve své 13leté historii ještě nezažil, kdybychom se vyhnuli programátorské řeči (přepsaných 3500 Sql dotazů na prepared statements), je to jako bychom v domě vytrhali vodu, plyn, elektřinu a všechny rozvody udělali znovu a mnohem bezpečněji. K tomu jsme ještě přemalovali obývák a přebrousili parkety, aby byl Buxus Toolbar příjemnější a lépe se na něm chodilo. 

Programátorsky nejpropracovanější eshop: Hodinky.sk

Elektronický obchod zaměřený na hodinky a šperky, který přešel z konkurenčního redakčního systému na Buxus, jednoznačně patří mezi technicky nejvychytanější weby roku 2012. Více se můžete dočíst v naší novince Vychytaný eshop Hodinky.sk

 

Redesign roku: HNonline.sk

Při tvorbě nového designu jsme provedli 2 testování použitelnosti. V posledním kroku se čtenáři jednomyslně a nezávisle na sobě shodli na konzervativnější verzi designu. Ze strany klienta byl maximálně zodpovědný přístup, i přes opačnou preferenci udělali rozhodnutí na základě výsledků testování.

Po redesignu se zvýšila návštěvnost portálu. Redesign hnonline.sk se zařadil k nejúspěšnějším na Slovensku. Hned v první den spuštění více než 20 pochvalných reakcí na Facebooku (i od profesionálních designérů). 

Více v naší novince Nový design a testování použitelnosti pro Hospodářské noviny

 

Nejlepší StartUp roku: Pilulka24.sk

V polovině roku 2012 jsme spustili web internetové lékárny Pilulka24. 

Návštěvy a obrat

Takový úspěch naší eCommerce spolupráce nečekal ani klient. Nové nápady na neustálé zlepšování nám napadají každým dnem, proto se nesmírně těšíme na další rok :)

 

Nejefektivnější Facebook reklama a Vítěz soutěže ShopRoku 2012: Pneucom.sk

Podarilo se nám najít "trhlinu" na trhu. A to konkrétně na Facebooku, kde jsme nenašli žádnou reklamu na pneumatiky. Tak proč ne? V největší sezóně se nám podařilo dosáhnout přímo neuvěřitelného poměru nákladů na reklamu a obratu z Facebook reklamy, konkrétně 0.41% (náklady/obrat z Facebooku). 

ShopRoku

Vítězem soutěže ShopRoku 2012 v kategorii Auto Moto se stal obchod Pneucom.sk. Soutěž ShopRoku si klade za cíl vyhlásit nejoblíbenější eshopy mezi internetovou veřejností a především najít kvalitní obchody, představit důležitost kvality poskytovaných služeb a spokojenost zákazníků. Více v naší novince Buxus nezkazil ShopRoku 2012.

 

Největší nárůst prodeje: Vodoshop.sk

Ve srovnání s rokem 2011 měl elektronický obchod Vodoshop až 129% nárůst obratu

Návštěvy a obrat

 

10in1 nebo Eshop s nejširším záběrem různorodosti: Vždy.sk

Obchod vždy.sk vznikl spojením stránek autoradia.sk, tomtom.sk, kenwood.sk, flashmemory.sk, audison.sk, vivanco.sk, harmanshop.sk, navigacie.sk, elektromedia.sk a tdk.sk.

Přečtěte si také

Konzultace zdarma

S čím byste potřebovali pomoci?

Vyberte všechny možnosti, které se vás týkají

Potřebujete ještě s něčím pomoci?

Vyberte si další oblast

Zanechajte nám na vás kontakt

Formulář byl úspěšně odeslán.