
Najšport Case Study Jak jsme vytvořili marketingovou strategii, která přinesla klientovi žlutý dres
Klíčové mezníky spolupráce
Umelá inteligencia a jej nástroje prinášajú možnosť, ako e-shopom urýchliť expanziu na nové trhy a taktiež znížiť náklady s prekladom webu do rôznych jazykových mutácií. V ui42 máme navyše exkluzívny prístup do API rozhrania nástroja Chat GPT (na Slovensku ako jedny z mála). Prepojením nášho CMS BUXUS a API Chat GPT sme vďaka dobre sformulovaným promptom výrazne skrátili čas a znížili rozpočet klienta na expanziu.
Spolupráce ui42 a Nejsport
Všechno to začalo v roce 2018, kdy jsme pro klienta řešili redesign e-shopu a jeho migraci na CMS BUXUS. V roce 2022 jsme byli postaveni před nové zadání – sestavit marketingovou strategii a pomoci tak dlouholetému klientovi efektivněji dosahovat jeho business cílů. Jako one-stop shop agentura jsme se rozhodli využít potenciál našich specialistů v každé e-commerce sféře a posunout marketing a uživatelskou zkušenost - UX pro Nejsport na nový level.

Nová marketingová strategie pro Nejsport zahrnovala správu placených kampaní na Google a sociálních sítích, správu porovnávačů, optimalizaci pro vyhledávače, mediální nákup a strategii pro influencer marketing. Všechny tyto dílčí úkoly jsme řešili s důrazem na zlepšení uživatelské zkušenosti – UX (user experience).
Cíle spolupráce

Výsledky spolupráce a čísla

Vstupní Google Ads audit
Provedli jsme vstupní analýzu nastavení Google platforem a stávajících kampaní. Pomohlo nám to získat přehled o efektivitě a výkonnosti reklamních kampaní, identifikovat oblasti pro zlepšení a navrhnout opatření k optimalizaci.
Navrhli jsme XML feedy
Na začátek jsme vytvořili osm typů XML feedů, které klient promptně zapracoval do spuštění kampaní. Díky velkorysé datové podpoře a efektivní spolupráci jsme zvládli i nastavení kampaní, pro které je charakteristická častá změna – například. vyprodané či na druhé straně slabě prodávané termíny a celá ubytovací zařízení.
Efektivní automatizace PPC reklamy
Abychom zefektivnili celý proces nastavení a správy PPC kampaní, vsadili jsme na částečnou automatizaci – tool PPC Bee, který nám ušetřil hodiny mravenčí práce. Postupně se nám podařilo zapracovat zautomatizované vytváření množství typů kampaní, které uměly reagovat na zmíněné změny v reálném čase.
Výsledky spolupráce a čísla
- 36 %
průměrná hodnota objednávky
+ 45 %
konverzní poměr (CR)
- 36 %
průměrná hodnota objednávky
Kľúčové medzníky spolupráce

Vstupní Google Ads audit
Provedli jsme vstupní analýzu nastavení Google platforem a stávajících kampaní. Pomohlo nám to získat přehled o efektivitě a výkonnosti reklamních kampaní, identifikovat oblasti pro zlepšení a navrhnout opatření k optimalizaci.
Navrhli jsme XML feedy
Na začátek jsme vytvořili osm typů XML feedů, které klient promptně zapracoval do spuštění kampaní. Díky velkorysé datové podpoře a efektivní spolupráci jsme zvládli i nastavení kampaní, pro které je charakteristická častá změna – například. vyprodané či na druhé straně slabě prodávané termíny a celá ubytovací zařízení.
Efektivní automatizace PPC reklamy
Abychom zefektivnili celý proces nastavení a správy PPC kampaní, vsadili jsme na částečnou automatizaci – tool PPC Bee, který nám ušetřil hodiny mravenčí práce. Postupně se nám podařilo zapracovat zautomatizované vytváření množství typů kampaní, které uměly reagovat na zmíněné změny v reálném čase.
Klíčové mezníky spolupráce
Umelá inteligencia (AI – artificial intelligence) prináša spôsob, ako automatizovať procesy bez potreby ľudského zásahu. Dnes už je na trhu množstvo nástrojov, ktoré dokážu pomocou strojového učenia zefektívniť činnosti súvisiace s prácou okolo webstránky. Či už je to administratíva, programovanie, kreatívne procesy alebo dokonca automatizované odporúčanie (cross-sell a up-sell), ktoré zvyšuje konverzný pomer v e-shope. O tom, kde všade môžete umelú inteligenciu využiť hovoril náš COO, Viktor Doletina na online konferencii Website Story V.
AI a Chat GPT sú cesta, ako expandovať do zahraničia
Vstupní Google Ads audit
Provedli jsme vstupní analýzu nastavení Google platforem a stávajících kampaní. Pomohlo nám to získat přehled o efektivitě a výkonnosti reklamních kampaní, identifikovat oblasti pro zlepšení a navrhnout opatření k optimalizaci.
Navrhli jsme XML feedy
Na začátek jsme vytvořili osm typů XML feedů, které klient promptně zapracoval do spuštění kampaní. Díky velkorysé datové podpoře a efektivní spolupráci jsme zvládli i nastavení kampaní, pro které je charakteristická častá změna – například. vyprodané či na druhé straně slabě prodávané termíny a celá ubytovací zařízení.
Efektivní automatizace PPC reklamy
Abychom zefektivnili celý proces nastavení a správy PPC kampaní, vsadili jsme na částečnou automatizaci – tool PPC Bee, který nám ušetřil hodiny mravenčí práce. Postupně se nám podařilo zapracovat zautomatizované vytváření množství typů kampaní, které uměly reagovat na zmíněné změny v reálném čase.

Kontaktujte nás
-
Andrej Kajan
CEO
-
Petra Klemová
Sales & Marketing Specialist
-
Radka Páleš
Helpdesk