Customer Experience

Vítejte v revoluci zákaznické zkušenosti! Vstupte do světa, kde vaši zákazníci nejsou jen čísla, ale nezaměnitelné osobnosti, které tvoří srdce vašeho podniku. S našimi inovativními řešeními pro zákaznický zážitek vytváříme most mezi vaší firmou a loajalitou zákazníků.

Prožijte nový standard v poskytování služeb – a nechte svůj byznys vynikat nad konkurencí. Vaši zákazníci si zaslouží to nejlepší, a my vám ukážeme, jak jim to poskytnout.

V ui42 jsme přesvědčeni, že úspěch produktu spočívá v poznání potřeb a očekávání konečného zákazníka. Každý projekt se proto snažíme začít zákaznickým výzkumem. Jedním z hlavních bodů kvalitativního uživatelského výzkumu je definování cílových skupin, zjištění jejich potřeb a očekávání (v rámci diskusních skupin). Součástí výzkumu bývá i pojmenování nedostatků a slabých míst v rámci aktuální webové stránky, vytvoření detailního popisu zákaznické "cesty webem" a průzkum očekávání cílové skupiny v oblasti benefitů a věrnostního systému. Chcete i vy lépe poznat vašeho konečného zákazníka?

CX a UX synergie

  • spokojených zákazníků

    100 +

    spokojených zákazníků

  • úspěšných projektů

    100 +

    úspěšných projektů

Hlavní důvody, proč je CX klíčové pro vaše podnikání

Zvýšená spokojnost zákazníků

Zvýšená spokojnost zákazníků

Zákazníci, kteří mají pozitivní zákaznickou zkušenost, jsou s větší pravděpodobností spokojeni s vaší společností a jejími produkty nebo službami. To může vést k zvýšenému prodeji, opakovanému nákupu a doporučení vašich produktů nebo služeb.

Snížení nákladů pro zákazníky

Snížení nákladů pro zákazníky

Dobré CX může snížit náklady na zákazníky tím, že zlepší efektivitu zákaznické podpory. To může vést k snížení nákladů na zákaznickou podporu a ke zvýšení zisku.

Zvýšená loajalita zákazníků

Zvýšená loajalita zákazníků

Zákazníci, kteří jsou spokojeni s vaším webem, e-shopem či produktem jako takovým, jsou většinou také loajální vůči vaší společnosti. To znamená, že budou pokračovat v nákupu vašich produktů nebo služeb i v budoucnosti.

Zvýšená konkurenceschopnost

Zvýšená konkurenceschopnost

CX může podnikům pomoci odlišit se od konkurence tím, že vytvoří jedinečné a nezapomenutelné zážitky či produkty pro své zákazníky. To může vést k zvýšení povědomí o značce, prodeje a tržní hodnoty.

Zvýšený prodej

Zvýšený prodej

Zákazníci, kteří mají pozitivní zákaznickou zkušenost, u vás s větší pravděpodobností nakoupí více. To může vést k zvýšení tržeb a zisku.

Zvýšená spokojnost zaměstnanců

Zvýšená spokojnost zaměstnanců

CX může pomoci vytvořit kulturu, která je zaměřena nejen na zákazníka, ale i zaměstnance. To může vést k jejich zvýšené spokojenosti, snížení fluktuace zaměstnanců a zlepšení celkové produktivity.

Množství e-shopů a webů nalévá nemalé investice do reklamy. Je sice pravda, že prosadit se v konkurenčním boji je složité. Avšak mnohé z nich zapomínají, že kromě kvalitního performance marketingu je potřeba zohlednit to nejdůležitější – svého zákazníka. Jak na to?

ui42 je one-stop shop agentura, což znamená, že poskytujeme komplexní řešení, kombinací kterým umíte uspět se svým projektem v online světě. V ui42 najdete vše pod jednou střechou – od vývoje webových řešení a eshopů na míru, přes propracovanou uživatelskou zkušenost, performance marketing až po digitální produkty z dílny ui42 vytvořené pro úspěch vašeho online podnikání.

Kontaktujte nás

Naša agentúra sa riadi pravidlami a princípmi Férového tendra.

 

Děkujeme za odběr!
Čeká vás ještě jeden krok. Klikněte na potvrzovací odkaz, který máte v e-mailu.
Ups! Tento email už je registrován
Email už máme v databázi, zkontrolujte si schránku nebo použijte jiný mail
Ups! Tento email je nesprávný
Email nemá správný formát
Ups! Neznámá chyba
Prosím, zkuste to později