Customer Experience

Vítejte v revoluci zákaznické zkušenosti! Vstupte do světa, kde vaši zákazníci nejsou jen čísla, ale nezaměnitelné osobnosti, které tvoří srdce vašeho podniku. S našimi inovativními řešeními pro zákaznický zážitek vytváříme most mezi vaší firmou a loajalitou zákazníků.

Prožijte nový standard v poskytování služeb – a nechte svůj byznys vynikat nad konkurencí. Vaši zákazníci si zaslouží to nejlepší, a my vám ukážeme, jak jim to poskytnout.

V ui42 jsme přesvědčeni, že úspěch produktu spočívá v poznání potřeb a očekávání konečného zákazníka. Každý projekt se proto snažíme začít zákaznickým výzkumem. Jedním z hlavních bodů kvalitativního uživatelského výzkumu je definování cílových skupin, zjištění jejich potřeb a očekávání (v rámci diskusních skupin). Součástí výzkumu bývá i pojmenování nedostatků a slabých míst v rámci aktuální webové stránky, vytvoření detailního popisu zákaznické "cesty webem" a průzkum očekávání cílové skupiny v oblasti benefitů a věrnostního systému. Chcete i vy lépe poznat vašeho konečného zákazníka?

CX agentura

V ui42 se specializujeme na zlepšení nejen uživatelské zkušenosti (UX), ale i celkové zákaznické zkušenosti (CX). Pod pojmem CX si můžete představit soubor interakcí, které zákazník má s vaší společností, od prvního kontaktu až po poslední. Naším cílem je pomáhat podnikům porozumět potřebám svých zákazníků a vytvářet zkušenosti, které jsou pro ně hodnotné a příjemné.

CX a UX synergie

Pozrieť video

  • <p>spokojených zákazníků</p>

    100 +

    spokojených zákazníků

  • <p>úspěšných projektů</p>

    100 +

    úspěšných projektů

  • Hlavní důvody, proč je CX klíčové pro vaše podnikání

    Zvýšená spokojnost zákazníků

    Zvýšená spokojnost zákazníků

    Zákazníci, kteří mají pozitivní zákaznickou zkušenost, jsou s větší pravděpodobností spokojeni s vaší společností a jejími produkty nebo službami. To může vést k zvýšenému prodeji, opakovanému nákupu a doporučení vašich produktů nebo služeb.

    Snížení nákladů pro zákazníky

    Snížení nákladů pro zákazníky

    Dobré CX může snížit náklady na zákazníky tím, že zlepší efektivitu zákaznické podpory. To může vést k snížení nákladů na zákaznickou podporu a ke zvýšení zisku.

    Zvýšená loajalita zákazníků

    Zvýšená loajalita zákazníků

    Zákazníci, kteří jsou spokojeni s vaším webem, e-shopem či produktem jako takovým, jsou většinou také loajální vůči vaší společnosti. To znamená, že budou pokračovat v nákupu vašich produktů nebo služeb i v budoucnosti.

    Zvýšená konkurenceschopnost

    Zvýšená konkurenceschopnost

    CX může podnikům pomoci odlišit se od konkurence tím, že vytvoří jedinečné a nezapomenutelné zážitky či produkty pro své zákazníky. To může vést k zvýšení povědomí o značce, prodeje a tržní hodnoty.

    Zvýšený prodej

    Zvýšený prodej

    Zákazníci, kteří mají pozitivní zákaznickou zkušenost, u vás s větší pravděpodobností nakoupí více. To může vést k zvýšení tržeb a zisku.

    Zvýšená spokojnost zaměstnanců

    Zvýšená spokojnost zaměstnanců

    CX může pomoci vytvořit kulturu, která je zaměřena nejen na zákazníka, ale i zaměstnance. To může vést k jejich zvýšené spokojenosti, snížení fluktuace zaměstnanců a zlepšení celkové produktivity.

    Množství e-shopů a webů nalévá nemalé investice do reklamy. Je sice pravda, že prosadit se v konkurenčním boji je složité. Avšak mnohé z nich zapomínají, že kromě kvalitního performance marketingu je potřeba zohlednit to nejdůležitější – svého zákazníka. Jak na to?

    ui42 je one-stop shop agentura, což znamená, že poskytujeme komplexní řešení, kombinací kterým umíte uspět se svým projektem v online světě. V ui42 najdete vše pod jednou střechou – od vývoje webových řešení a eshopů na míru, přes propracovanou uživatelskou zkušenost, performance marketing až po digitální produkty z dílny ui42 vytvořené pro úspěch vašeho online podnikání.

    Kontaktujte nás

    Naša agentúra sa riadi pravidlami a princípmi Férového tendra.

    Konzultace zdarma

    S čím byste potřebovali pomoci?

    Vyberte všechny možnosti, které se vás týkají

    Potřebujete ještě s něčím pomoci?

    Vyberte si další oblast

    Zanechajte nám na vás kontakt

    Formulář byl úspěšně odeslán.