Jak jsme vytvořili marketingovou strategii, která přinesla klientovi žlutý dres

Koku Case Study Jak jsme vytvořili marketingovou strategii, která přinesla klientovi žlutý dres

Klíčové mezníky spolupráce

Umělá inteligence a její nástroje přinášejí možnost, jak e-shopům urychlit expanzi na nové trhy a také snížit náklady s překladem webu do různých jazykových mutací. V ui42 máme navíc exkluzivní přístup do API rozhraní nástroje Chat GPT (na Slovensku jako jedni z mála). Propojením našeho CMS BUXUS a API Chat GPT jsme díky dobře formulovaným promptům výrazně zkrátili čas a snížili rozpočet klienta na expanzi.

Spolupráce ui42 a Nejsport

Všechno to začalo v roce 2018, kdy jsme pro klienta řešili redesign e-shopu a jeho migraci na CMS BUXUS. V roce 2022 jsme byli postaveni před nové zadání – sestavit marketingovou strategii a pomoci tak dlouholetému klientovi efektivněji dosahovat jeho business cílů. Jako one-stop shop agentura jsme se rozhodli využít potenciál našich specialistů v každé e-commerce sféře a posunout marketing a uživatelskou zkušenost - UX pro Nejsport na nový level.

Nová marketingová strategie pro Nejsport zahrnovala správu placených kampaní na Google a sociálních sítích, správu porovnávačů, optimalizaci pro vyhledávače, mediální nákup a strategii pro influencer marketing. Všechny tyto dílčí úkoly jsme řešili s důrazem na zlepšení uživatelské zkušenosti – UX (user experience).

Cíle spolupráce

Výsledky spolupráce a čísla

Vstupní Google Ads audit

Provedli jsme vstupní analýzu nastavení Google platforem a stávajících kampaní. Pomohlo nám to získat přehled o efektivitě a výkonnosti reklamních kampaní, identifikovat oblasti pro zlepšení a navrhnout opatření k optimalizaci.

Navrhli jsme XML feedy

Na začátek jsme vytvořili osm typů XML feedů, které klient promptně zapracoval do spuštění kampaní. Díky velkorysé datové podpoře a efektivní spolupráci jsme zvládli i nastavení kampaní, pro které je charakteristická častá změna – například. vyprodané či na druhé straně slabě prodávané termíny a celá ubytovací zařízení.

Efektivní automatizace PPC reklamy

Abychom zefektivnili celý proces nastavení a správy PPC kampaní, vsadili jsme na částečnou automatizaci – tool PPC Bee, který nám ušetřil hodiny mravenčí práce. Postupně se nám podařilo zapracovat zautomatizované vytváření množství typů kampaní, které uměly reagovat na zmíněné změny v reálném čase.

Výsledky spolupráce a čísla

- 36 %

průměrná hodnota objednávky

+ 45 %

konverzní poměr (CR)

- 36 %

průměrná hodnota objednávky

Klíčové milníky spolupráce

Vstupní Google Ads audit

Provedli jsme vstupní analýzu nastavení Google platforem a stávajících kampaní. Pomohlo nám to získat přehled o efektivitě a výkonnosti reklamních kampaní, identifikovat oblasti pro zlepšení a navrhnout opatření k optimalizaci.

Navrhli jsme XML feedy

Na začátek jsme vytvořili osm typů XML feedů, které klient promptně zapracoval do spuštění kampaní. Díky velkorysé datové podpoře a efektivní spolupráci jsme zvládli i nastavení kampaní, pro které je charakteristická častá změna – například. vyprodané či na druhé straně slabě prodávané termíny a celá ubytovací zařízení.

Efektivní automatizace PPC reklamy

Abychom zefektivnili celý proces nastavení a správy PPC kampaní, vsadili jsme na částečnou automatizaci – tool PPC Bee, který nám ušetřil hodiny mravenčí práce. Postupně se nám podařilo zapracovat zautomatizované vytváření množství typů kampaní, které uměly reagovat na zmíněné změny v reálném čase.

Klíčové mezníky spolupráce

Umělá inteligence (AI – artificial intelligence) přináší způsob, jak automatizovat procesy bez potřeby lidského zásahu. Dnes už je na trhu mnoho nástrojů, které dokážou pomocí strojového učení zefektivnit činnosti související s prací kolem webové stránky. Ať už je to administrativa, programování, kreativní procesy nebo dokonce automatizované doporučení (cross-sell a up-sell), které zvyšuje konverzní poměr v e-shopu. O tom, kde všude můžete umělou inteligenci využít, mluvil náš COO, Viktor Doletina na online konferenci Website Story V.

AI a Chat GPT jsou cestou, jak expandovat do zahraničí

Vstupní Google Ads audit

Provedli jsme vstupní analýzu nastavení Google platforem a stávajících kampaní. Pomohlo nám to získat přehled o efektivitě a výkonnosti reklamních kampaní, identifikovat oblasti pro zlepšení a navrhnout opatření k optimalizaci.

Navrhli jsme XML feedy

Na začátek jsme vytvořili osm typů XML feedů, které klient promptně zapracoval do spuštění kampaní. Díky velkorysé datové podpoře a efektivní spolupráci jsme zvládli i nastavení kampaní, pro které je charakteristická častá změna – například. vyprodané či na druhé straně slabě prodávané termíny a celá ubytovací zařízení.

Efektivní automatizace PPC reklamy

Abychom zefektivnili celý proces nastavení a správy PPC kampaní, vsadili jsme na částečnou automatizaci – tool PPC Bee, který nám ušetřil hodiny mravenčí práce. Postupně se nám podařilo zapracovat zautomatizované vytváření množství typů kampaní, které uměly reagovat na zmíněné změny v reálném čase.

Kontaktujte nás

Naša agentúra sa riadi pravidlami a princípmi Férového tendra.
Děkujeme za odběr!
Brzy dostanete náš newsletter.
Ups! Tento email už je registrován
Email už máme v databázi, zkontrolujte si schránku nebo použijte jiný mail
Ups! Tento email je nesprávný
Email nemá správný formát
Ups! Neznámá chyba
Prosím, zkuste to později

Konzultace zdarma

S čím byste potřebovali pomoci?

Vyberte všechny možnosti, které se vás týkají

Potřebujete ještě s něčím pomoci?

Vyberte si další oblast

Zanechajte nám na vás kontakt

Formulář byl úspěšně odeslán.