Koku Case Study Jak jsme vytvořili marketingovou strategii, která přinesla klientovi žlutý dres
Klíčové mezníky spolupráce
Umělá inteligence a její nástroje přinášejí možnost, jak e-shopům urychlit expanzi na nové trhy a také snížit náklady s překladem webu do různých jazykových mutací. V ui42 máme navíc exkluzivní přístup do API rozhraní nástroje Chat GPT (na Slovensku jako jedni z mála). Propojením našeho CMS BUXUS a API Chat GPT jsme díky dobře formulovaným promptům výrazně zkrátili čas a snížili rozpočet klienta na expanzi.
Spolupráce ui42 a Nejsport
Všechno to začalo v roce 2018, kdy jsme pro klienta řešili redesign e-shopu a jeho migraci na CMS BUXUS. V roce 2022 jsme byli postaveni před nové zadání – sestavit marketingovou strategii a pomoci tak dlouholetému klientovi efektivněji dosahovat jeho business cílů. Jako one-stop shop agentura jsme se rozhodli využít potenciál našich specialistů v každé e-commerce sféře a posunout marketing a uživatelskou zkušenost - UX pro Nejsport na nový level.
Nová marketingová strategie pro Nejsport zahrnovala správu placených kampaní na Google a sociálních sítích, správu porovnávačů, optimalizaci pro vyhledávače, mediální nákup a strategii pro influencer marketing. Všechny tyto dílčí úkoly jsme řešili s důrazem na zlepšení uživatelské zkušenosti – UX (user experience).
Cíle spolupráce
Výsledky spolupráce a čísla
Vstupní Google Ads audit
Provedli jsme vstupní analýzu nastavení Google platforem a stávajících kampaní. Pomohlo nám to získat přehled o efektivitě a výkonnosti reklamních kampaní, identifikovat oblasti pro zlepšení a navrhnout opatření k optimalizaci.
Navrhli jsme XML feedy
Na začátek jsme vytvořili osm typů XML feedů, které klient promptně zapracoval do spuštění kampaní. Díky velkorysé datové podpoře a efektivní spolupráci jsme zvládli i nastavení kampaní, pro které je charakteristická častá změna – například. vyprodané či na druhé straně slabě prodávané termíny a celá ubytovací zařízení.
Efektivní automatizace PPC reklamy
Abychom zefektivnili celý proces nastavení a správy PPC kampaní, vsadili jsme na částečnou automatizaci – tool PPC Bee, který nám ušetřil hodiny mravenčí práce. Postupně se nám podařilo zapracovat zautomatizované vytváření množství typů kampaní, které uměly reagovat na zmíněné změny v reálném čase.
Výsledky spolupráce a čísla
- 36 %
průměrná hodnota objednávky
+ 45 %
konverzní poměr (CR)
- 36 %
průměrná hodnota objednávky
Klíčové milníky spolupráce
Vstupní Google Ads audit
Provedli jsme vstupní analýzu nastavení Google platforem a stávajících kampaní. Pomohlo nám to získat přehled o efektivitě a výkonnosti reklamních kampaní, identifikovat oblasti pro zlepšení a navrhnout opatření k optimalizaci.
Navrhli jsme XML feedy
Na začátek jsme vytvořili osm typů XML feedů, které klient promptně zapracoval do spuštění kampaní. Díky velkorysé datové podpoře a efektivní spolupráci jsme zvládli i nastavení kampaní, pro které je charakteristická častá změna – například. vyprodané či na druhé straně slabě prodávané termíny a celá ubytovací zařízení.
Efektivní automatizace PPC reklamy
Abychom zefektivnili celý proces nastavení a správy PPC kampaní, vsadili jsme na částečnou automatizaci – tool PPC Bee, který nám ušetřil hodiny mravenčí práce. Postupně se nám podařilo zapracovat zautomatizované vytváření množství typů kampaní, které uměly reagovat na zmíněné změny v reálném čase.
Klíčové mezníky spolupráce
Umělá inteligence (AI – artificial intelligence) přináší způsob, jak automatizovat procesy bez potřeby lidského zásahu. Dnes už je na trhu mnoho nástrojů, které dokážou pomocí strojového učení zefektivnit činnosti související s prací kolem webové stránky. Ať už je to administrativa, programování, kreativní procesy nebo dokonce automatizované doporučení (cross-sell a up-sell), které zvyšuje konverzní poměr v e-shopu. O tom, kde všude můžete umělou inteligenci využít, mluvil náš COO, Viktor Doletina na online konferenci Website Story V.
AI a Chat GPT jsou cestou, jak expandovat do zahraničí
Vstupní Google Ads audit
Provedli jsme vstupní analýzu nastavení Google platforem a stávajících kampaní. Pomohlo nám to získat přehled o efektivitě a výkonnosti reklamních kampaní, identifikovat oblasti pro zlepšení a navrhnout opatření k optimalizaci.
Navrhli jsme XML feedy
Na začátek jsme vytvořili osm typů XML feedů, které klient promptně zapracoval do spuštění kampaní. Díky velkorysé datové podpoře a efektivní spolupráci jsme zvládli i nastavení kampaní, pro které je charakteristická častá změna – například. vyprodané či na druhé straně slabě prodávané termíny a celá ubytovací zařízení.
Efektivní automatizace PPC reklamy
Abychom zefektivnili celý proces nastavení a správy PPC kampaní, vsadili jsme na částečnou automatizaci – tool PPC Bee, který nám ušetřil hodiny mravenčí práce. Postupně se nám podařilo zapracovat zautomatizované vytváření množství typů kampaní, které uměly reagovat na zmíněné změny v reálném čase.
Kontaktujte nás
Chcete i vy jedinečnou marketingovou strategii?
-
Samuel Štassel
Sales Executive
-
Boris Henezi
Sales Executive