Affiliate marketing
Čo to znamená
Affiliate marketing je forma online marketingu, ve které společnost platí svým partnerům provizi za každou úspěšnou transakci, která byla realizována prostřednictvím jejich unikátního odkazu nebo kódu.
Viac info
Tento typ marketingu se využívá především v e-commerce, kde partneři propagují produkty nebo služby a získávají provizi za každý nákup nebo registraci, které se uskuteční prostřednictvím jejich odkazu. Affiliate marketing je proto pro obchodníky výhodný, protože jim umožňuje získávat nové zákazníky prostřednictvím partnerů, kteří mají již existující zákaznickou základnu nebo vysoký dosah na sociálních sítích. Partneři, kteří se rozhodnou propagovat produkty nebo služby, mají také z toho prospěch, protože mohou získat pasivní příjem z provize za každou realizovanou transakci. Navíc partneři nemusí mít vlastní produkt nebo službu a mohou se zaměřit na propagaci produktů jiných společností, což znamená, že nemusí mít vlastní náklady na vývoj, výrobu nebo skladování zboží.
Nejnovější blogové články
Co je B2B a B2C a jaký je mezi nimi rozdíl?
-
24.04.2024
-
8 min čtení
13 Tajných nástrojů pro optimalizaci kampaní Google Ads: Jak na online dominanci?
-
17.04.2024
-
6 min čtení
Kolik z marketingového rozpočtu dávat na značku?
-
16.04.2024
-
6 min čtení
Co je PPC reklama a jaké typy kampaní v Google Ads známe?
-
15.04.2024
-
7 min čtení
SEO audit odhaluje slabá místa: Jak na kvalitní SEO analýzu?
-
15.04.2024
-
8 min čtení
Testování použitelnosti a jeho význam
-
15.04.2024
-
5 min čtení
13 zjištění, jak vylepšit formuláře na webových stránkách
-
08.04.2024
-
7 min čtení
5 Základů pro správné škálování vašeho e-commerce podnikání
-
02.04.2024
-
8 min čtení
Tento rok slavíme kromě jiného 27. výročí AI.
-
17.03.2024
-
6 min čtení
470 % nárůst návštěvnosti díky performance marketingové strategii
-
16.03.2024
-
1 min čtení
Nenechte si ujít novinky ze světa UX, programování, analytiky a marketingu.