Bannerová reklama
Čo to znamená
Bannerová reklama představuje určitou formu online reklamy, která se zobrazuje jako banner nebo reklamní panel na webové stránce.
Viac info
Bannerová reklama může mít různé formy, jako například statické obrázkové reklamy, animované reklamy nebo reklamy s interaktivními prvky. Tato forma placené reklamy na internetu v různých grafických podobách využívá mnoho rozměrů, aby se reklama co nejlépe zobrazovala uživatelům na různých místech po internetu. Cílem bannerové reklamy je pomocí vizuálně atraktivního reklamního panelu upoutat pozornost návštěvníků webové stránky a zároveň jim představit produkt nebo službu. Bannerová reklama se často používá v online marketingu jako součást komplexnější reklamní strategie a může být zaměřená na specifické publikum pomocí cílené reklamy.
Nejnovější blogové články
Co je web development a kdo je web developer?
-
03.05.2024
-
7 min čtení
Co je B2B a B2C a jaký je mezi nimi rozdíl?
-
24.04.2024
-
8 min čtení
13 Tajných nástrojů pro optimalizaci kampaní Google Ads: Jak na online dominanci?
-
17.04.2024
-
6 min čtení
Kolik z marketingového rozpočtu dávat na značku?
-
16.04.2024
-
6 min čtení
Co je PPC reklama a jaké typy kampaní v Google Ads známe?
-
15.04.2024
-
7 min čtení
SEO audit odhaluje slabá místa: Jak na kvalitní SEO analýzu?
-
15.04.2024
-
8 min čtení
Testování použitelnosti a jeho význam
-
15.04.2024
-
5 min čtení
13 zjištění, jak vylepšit formuláře na webových stránkách
-
08.04.2024
-
7 min čtení
5 Základů pro správné škálování vašeho e-commerce podnikání
-
02.04.2024
-
8 min čtení
Tento rok slavíme kromě jiného 27. výročí AI.
-
17.03.2024
-
6 min čtení
Nenechte si ujít novinky ze světa UX, programování, analytiky a marketingu.