Blog
Čo to znamená
Blogy se často používají jako platforma pro osobní nebo profesionální projev. Blog může být o libovolném tematickém okruhu, od osobních zážitků a názorů přes recenze, poradenství, diskuse až po vědecké a akademické texty.
Viac info
Často se používají také jako marketingový nástroj pro organizace, aby zvýšily povědomí o svých produktech a službách a získaly nové zákazníky. Většina blogů je organizována do chronologického pořadí a čtenář si může přečíst články v pořadí, v jakém byly zveřejněny. Blogování může být pro mnoho lidí kreativní a zábavnou aktivitou, stejně jako způsobem sdílení svých myšlenek s ostatními. Pro některé může být blogování také zdrojem příjmu, protože někteří bloggeři získávají prostřednictvím blogování příjmy z reklamy, affiliate marketingu a sponzorovaných příspěvků.
Nejnovější blogové články
ChatGPT Shopping: co to je, kdo ho má dnes a jak se na něj připravit (i mimo USA)
-
30.09.2025
-
3 min čtení
Na co si dát pozor při přechodu na novou e-commerce platformu: 6 nejčastějších chyb z praxe
-
29.09.2025
-
5 min čtení
Upterdam 2025: e-shop pro e-shopy, i celou komunitu
-
26.09.2025
-
2 min čtení
Co je to server-side Google Tag Manager a proč by vás měl zajímat?
-
18.09.2025
-
4 min čtení
Jak nastavit Facebook Conversion API
-
08.09.2025
-
3 min čtení
CRO: Jak škálovat výkon vašeho eshopu?
-
08.09.2025
-
12 min čtení
GEO je tady: podíl návštěvnosti e-shopů z AI asistentů vzrostl od začátku roku 8násobně
-
05.09.2025
-
2 min čtení
10 tipů, jak nezklamat na vrcholu e-commerce sezóny 2025
-
02.09.2025
-
16 min čtení
Jak prodávat přes marketplace?
-
26.08.2025
-
15 min čtení
I malý asistent dokáže udělat velké divadlo: návštěvnost z AI je kvalitnější, než si myslíte
-
21.08.2025
-
2 min čtení
Kontaktujte nás
Potřebujete poradit?
Potřebujete poradit?
Nenechte si ujít novinky ze světa UX, programování, analytiky a marketingu.

Děkujeme za odběr!





