Zpětná vazba
Čo to znamená
Zpětná vazba, nazývaná také zpětné hodnocení, je proces, při kterém jednotlivec, skupina nebo organizace vyjadřuje svůj názor na výkon druhé osoby, skupiny nebo organizace. Cílem zpětné vazby je zlepšit výkon, porozumět svým silným a slabým stránkám a dosáhnout pozitivních změn ve chování nebo výkonu.
Viac info
Je důležité, aby byla zpětná vazba konstruktivní a poskytovala informace, které mohou pomoci zlepšit výkon a dosáhnout stanovených cílů. Zpětná vazba může být součástí řídicího procesu, hodnocení výkonu, školení nebo jakékoli jiné situace, kde je potřeba zlepšit výkon nebo chování. Měla by být poskytnuta včas a pravidelně, aby byla efektivní a minimalizovaly se negativní důsledky pro výkon nebo psychický stav jednotlivce. Správně poskytnutá zpětná vazba může pomoci zlepšit produktivitu, motivaci a angažovanost, stejně jako zlepšit vztahy a komunikaci v organizaci nebo týmu.
Nejnovější blogové články
Co je web development a kdo je web developer?
-
03.05.2024
-
7 min čtení
Co je B2B a B2C a jaký je mezi nimi rozdíl?
-
24.04.2024
-
8 min čtení
13 Tajných nástrojů pro optimalizaci kampaní Google Ads: Jak na online dominanci?
-
17.04.2024
-
6 min čtení
Kolik z marketingového rozpočtu dávat na značku?
-
16.04.2024
-
6 min čtení
Co je PPC reklama a jaké typy kampaní v Google Ads známe?
-
15.04.2024
-
7 min čtení
SEO audit odhaluje slabá místa: Jak na kvalitní SEO analýzu?
-
15.04.2024
-
8 min čtení
Testování použitelnosti a jeho význam
-
15.04.2024
-
5 min čtení
13 zjištění, jak vylepšit formuláře na webových stránkách
-
08.04.2024
-
7 min čtení
5 Základů pro správné škálování vašeho e-commerce podnikání
-
02.04.2024
-
8 min čtení
Tento rok slavíme kromě jiného 27. výročí AI.
-
17.03.2024
-
6 min čtení
Nenechte si ujít novinky ze světa UX, programování, analytiky a marketingu.