Klíčové slovo
Čo to znamená
Klíčové slovo označuje slovo nebo frázi, která nejlépe popisuje obsah webové stránky nebo článku a kterou uživatelé zadávají do vyhledávačů.
Viac info
Cílem klíčových slov je zlepšit pozici webové stránky v organických, tedy neplacených výsledcích vyhledávačů pro dané slovo nebo frázi. Správná volba klíčových slov může zlepšit relevanci webové stránky pro určitou cílovou skupinu a zvýšit návštěvnost. Je důležité zvolit správná klíčová slova, která souvisejí s obsahem stránky, mají dostatečný počet vyhledávání a zároveň jsou konkurenceschopná. Využívání příliš obecných klíčových slov může znamenat, že se stránka bude zobrazovat v obrovském množství výsledků vyhledávání, které jsou příliš obecné a nerelevantní. Na druhé straně, použití příliš specifických klíčových slov může znamenat, že stránka se nebude zobrazovat v dostatečném množství výsledků vyhledávání. Klíčová slova by měla být umístěna v různých částech webové stránky, jako jsou titulky, popisy a obsah, aby se zlepšila jejich relevance pro vyhledávače.
Nejnovější blogové články
Přípravy na Black Friday v plném proudu: Nezapomněli jste na nic?
-
15.10.2025
-
5 min čtení
Optimalizace dat v Ahrefs: Klíčem jsou MCP servery
-
13.10.2025
-
3 min čtení
Rychlost webů našich klientů jsme zlepšili o více než čtvrtinu.
-
08.10.2025
-
3 min čtení
Red flagy ve spolupráci s agenturou
-
06.10.2025
-
4 min čtení
ChatGPT Shopping: co to je, kdo ho má dnes a jak se na něj připravit (i mimo USA)
-
30.09.2025
-
3 min čtení
Na co si dát pozor při přechodu na novou e-commerce platformu: 6 nejčastějších chyb z praxe
-
29.09.2025
-
5 min čtení
Upterdam 2025: e-shop pro e-shopy, i celou komunitu
-
26.09.2025
-
2 min čtení
Co je to server-side Google Tag Manager a proč by vás měl zajímat?
-
18.09.2025
-
4 min čtení
Jak nastavit Facebook Conversion API
-
08.09.2025
-
3 min čtení
CRO: Jak škálovat výkon vašeho eshopu?
-
08.09.2025
-
12 min čtení
Kontaktujte nás
Potřebujete poradit?
Potřebujete poradit?
Nenechte si ujít novinky ze světa UX, programování, analytiky a marketingu.

Děkujeme za odběr!





