Klíčové slovo
Čo to znamená
Klíčové slovo označuje slovo nebo frázi, která nejlépe popisuje obsah webové stránky nebo článku a kterou uživatelé zadávají do vyhledávačů.
Viac info
Cílem klíčových slov je zlepšit pozici webové stránky v organických, tedy neplacených výsledcích vyhledávačů pro dané slovo nebo frázi. Správná volba klíčových slov může zlepšit relevanci webové stránky pro určitou cílovou skupinu a zvýšit návštěvnost. Je důležité zvolit správná klíčová slova, která souvisejí s obsahem stránky, mají dostatečný počet vyhledávání a zároveň jsou konkurenceschopná. Využívání příliš obecných klíčových slov může znamenat, že se stránka bude zobrazovat v obrovském množství výsledků vyhledávání, které jsou příliš obecné a nerelevantní. Na druhé straně, použití příliš specifických klíčových slov může znamenat, že stránka se nebude zobrazovat v dostatečném množství výsledků vyhledávání. Klíčová slova by měla být umístěna v různých částech webové stránky, jako jsou titulky, popisy a obsah, aby se zlepšila jejich relevance pro vyhledávače.
Nejnovější blogové články
Co je B2B a B2C a jaký je mezi nimi rozdíl?
-
24.04.2024
-
8 min čtení
13 Tajných nástrojů pro optimalizaci kampaní Google Ads: Jak na online dominanci?
-
17.04.2024
-
6 min čtení
Kolik z marketingového rozpočtu dávat na značku?
-
16.04.2024
-
6 min čtení
Co je PPC reklama a jaké typy kampaní v Google Ads známe?
-
15.04.2024
-
7 min čtení
SEO audit odhaluje slabá místa: Jak na kvalitní SEO analýzu?
-
15.04.2024
-
8 min čtení
Testování použitelnosti a jeho význam
-
15.04.2024
-
5 min čtení
13 zjištění, jak vylepšit formuláře na webových stránkách
-
08.04.2024
-
7 min čtení
5 Základů pro správné škálování vašeho e-commerce podnikání
-
02.04.2024
-
8 min čtení
Tento rok slavíme kromě jiného 27. výročí AI.
-
17.03.2024
-
6 min čtení
470 % nárůst návštěvnosti díky performance marketingové strategii
-
16.03.2024
-
1 min čtení
Nenechte si ujít novinky ze světa UX, programování, analytiky a marketingu.