7 důvodů, proč byste neměli přihlásit svůj e-shop do soutěže MastersGate

7 důvodů, proč byste neměli přihlásit svůj e-shop do soutěže MastersGate

Událost roku v oblasti on-line podnikání se nezadržitelně blíží. Už na jaře tohoto roku budeme znát vítěze unikátní soutěže MasterGate, kteří získají roční akcelerační program v hodnotě několik tisíc eur. Nepřijdou zkrátka ani ostatní soutěžící, kteří už jen samotnou registrací získávají několik výhod a množství nových příležitostí. Pokud však ještě stále váháte, zda se do této soutěže přihlásit, přinášíme vám 7 důvodů, proč by MastersGate pro vás mohla být ztrátou času. Registrace soutěžících e-shopů bude uzavřena totiž už 31.1.2017.

1. Nepotřebujete získat roční akcelerační program

Akcelerační program představuje sérii školení, auditů a analýz od zkušených agentur zaměřený na to, aby vašemu podnikání pomohl růst a posunul ho na vyšší level. Soutěž MastersGate bude mít hned tři vítěze v každé z tří kategorií, kteří získají tento program. Za zmínku určitě stojí i loňský vítěz Dedoles, kterému se díky akceleračnímu programu podařilo zvýšit svůj obrat o desetitisíce eur. Pokud však máte pocit, že rozvoj, akcelerace a celkové zlepšení vašeho byznysu pro vás není to pravé, akcelerační program nevyužijete.

2. Nechcete dostat slevu na skvělou MastersGate e-commerce konferenci

MasterGate e-commerce konference je unikátní event spojený s vyhlášením soutěže Mastersgate. Jako soutěžící dostanete slevu na tuto jedinečnou konferenci a budete se moci zúčastnit různých zajímavých přednášek a naučných workshopů. Pokud však neradi dostáváte slevy, nechcete se učit novým věcem a setkávat se se špičkovými odborníky, tato konference není nic pro vás.

3. Nechcete zviditelnit svůj e-shop MastersGate je soutěž především pro ty, kteří se chtějí zviditelnit.

Účastí v soutěži se můžete zviditelnit před veřejností, potenciálními partnery nebo investory a zároveň ukázat kvalitu vašich služeb a jedinečnost produktů. Váš e-shop má určitě svůj příběh, který by zaujal nejednoho potenciálního zákazníka či obchodního partnera. Proto pro vás MastersGate není vhodná příležitost, pokud chcete zůstat v ústraní a nemáte zájem rozšířit své obchodní kontakty.

4. Balíčky služeb šité na míru jsou pro vás zbytečné

Firmy jako DHL, Fulfillment, Zásilkovna, Bigname, KPMG, Superfaktura, Besteron, Pricemania, profit365 nebo SAEC pro vás mohou poskytnout služby, audity nebo slevy přesně podle vašich potřeb tak, aby to pro vás bylo co nejvýhodnější. Je však možné, že upřednostňujete standardizované balíčky a individuální, profesionální přístup považujete za zbytečný.

5. Další feedback je pro vás nepodstatný

Feedback ve formě kritiky, ale i pochvaly je základem napredování v každém podnikání. Všichni finalisté soutěže získají na finále feedback od odborné poroty, navíc se každý soutěžící může porovnat s ostatními soutěžícími, po případě osobně setkat na konferenci a získat nové kontakty v e-commerce sféře. Pro vás však feedback může být nepodstatný a názory špičkových odborníků vás jednoduše nezajímají.

6. Konzultace od úspěšných slovenských a českých agentur jsou pro váš e-shop zbytečné

Online podnikání je náročné a neustále se v něm musí zlepšovat. Vy však dodatečné konzultace ohledně brandingu, analytiky, sociálních médií, logistiky, PR nebo UX považujete za přežitek. Roční profesionální mentoring od agentur jako např. ui42, daren&curtis, ui42 digital, Volis International, Acomware nebo Medio Interactive vyhrát nechcete, protože nemáte zájem o růst vašeho byznysu.

7. Už nepotřebujete dodatečné know – how z praxe

Vítězové i finalisté soutěže získají celodenní akcelerační školení, z kterých si odnesou cenné know – how, které pomůže jejich e-shopu růst. Vy však můžete být v situaci, kdy žádné nové poznatky, nápady a návody nepotřebujete, protože ve vašem e-shopu všechno funguje tak, jak má a nemusíte nic zlepšovat.

Už si nemyslíte, že soutěžit v MastersGate je zbytečné? Neváhejte tedy ani sekundu a přihlaste se už DNES. Uzávěrka přihlašování do soutěže je totiž už 31.1.2016.

Přečtěte si také

Konzultace zdarma

S čím byste potřebovali pomoci?

Vyberte všechny možnosti, které se vás týkají

Potřebujete ještě s něčím pomoci?

Vyberte si další oblast

Zanechajte nám na vás kontakt

Formulář byl úspěšně odeslán.