Louie | Case Study Když prémiové krmivo potká prémiovou platformu
Výsledky Louie.pet po migraci na Shopify
Po migraci na Shopify spustil Louie.pet jednu ze svých největších kampaní, která výrazně překonala obrat z předchozí vánoční sezóny. Výsledky týden po spuštění potvrzují spolehlivost našeho Shopify řešení při zvládnutí masivního návalu zákazníků bezprostředně po přechodu na novou platformu bez problémů.
+ 621%
Objednávek (YoY)
+ 700 %
Nových zákazníků (YoY)
9,93%
Konverzní poměr (Červen 2025)
- 47 %
Míra opuštění (YoY)
100%
Spárovaných událostí v Meta Ads
Louie + Shopify: Migrace, která zaručila bezproblémovou expanzi a udržitelný růst.
Představte si, že máte produkt, který zákazníci milují, ale vaše e-commerce platforma vás brzdí a nestíhá. Přesně v této situaci se ocitl Louie.pet - český výrobce a online prodejce prémiových krmiv.
Přehled projektu
-
Klient: Louie.pet
-
Odvětví: E-commerce, krmivo a potřeby pro domácí mazlíčky
-
Velikost společnosti: Střední e-shop (obrat cca 3+ mil. za 2024)
-
Doba spolupráce: Od 2025 - dosud
Naše služby
Ambice, které přerostly technologii
Louie.pet si na domácím trhu vybudoval pevnou pozici, ale právě v momentě, kdy bylo připraveno na expanzi a další rozvoj, narazilo na technologický strop. E-commerce platforma - skládačka různých modulů, která na začátku stačila - nedokázala držet krok a stala se překážkou v růstu. Každá změna vyžadovala týdny vývoje, technické bariéry blokovaly expanzi na nové trhy a nízká přesnost dat (přesnost na úrovni 30-50%) drasticky snižovala efektivitu marketingových kampaní.
Když dobré řešení přestane být dobré
Tato situace si vyžadovala strategickou změnu platformy. V ui42 jsme partnerem pro obě transformační cesty – ať už jde o custom řešení jako náš CMS BUXUS, nebo o optimalizovaný přechod na flexibilní platformy jako Shopify, která byla pro Louie.pet ideální volbou díky své škálovatelnosti a podpoře expanze.
Řešení pro Louie: Shopify - platforma, která roste s vámi
Proč jsme zvolili Shopify? Shopify není jen "další platforma". Je to nejrychleji rostoucí e-commerce technologie na světě, na které stojí více než 5 milionů aktivních e-shopů ve 170+ zemích. Platforma, která je vhodná jak pro začínající e-shopy, tak i pro etablované značky jako je Gymshark, Converse či Mattel.
Výhody Shopify
- Kompletní ekosystém, ve kterém najdete vše, co potřebujete: Online platforma, POS, AI marketing, platby, logistika a analytika.
- Rychlost nasazení s neomezeným množstvím customizace a enterprise funkcemi.
- Flexibilita: Možnost customizovat e-shop vlastním týmem do velké míry samostatně bez nutnosti zásahu programátora + 16 000 aplikací na Shopify store.
- Přizpůsobivost: Díky otevřenému ekosystému aplikací a API, což umožňuje neomezené rozšíření funkcionalit.
- Globální DNA: 100+ platebních bran, multiměnu, jazykové mutace a automatickou kalkulaci daní.
- Shopify investuje do budoucnosti: Investice přesahují 1,3 miliardy USD do výzkumu a vývoje.
- Flexibilita a přizpůsobivost: Otevřený ekosystém aplikací a API umožňuje neomezené rozšíření funkcionalit.
- Pokročilé reportování v ceně: Komplexní analytické nástroje a detailní reporty již v základních plánech.
- Eliminace rizika vendor lock-in: Možnost flexibilně změnit dodavatele služeb bez závaznosti.
- Robustní bezpečnost a spolehlivost: Bezplatné SSL certifikáty, PCI compliance zaručují bezpečné a stabilní prostředí.
Louie.pet - transformace nejen platformy, ale i celého byznysu
Pro Louie.pet jsme v ui42 navrhli strategii, která využívá plný potenciál Shopify a zároveň respektuje jedinečné potřeby klienta. Nešlo nám jen o technickou migraci z custom řešení – chtěli jsme vytvořit robustní prostředí, které bude podporovat jejich ambice na mezinárodní expanzi a efektivní provoz.
1. Bezproblémová migrace na Shopify bez výpadků
Zachovali jsme původní design a všechny funkce. Zákazníci si změny v designu nevšimli, ale backendová síla se změnila dramaticky.
2. Evropská expanze
Louie.pet jsme spustili na Shopify ve čtyřech zemích: Česko, Slovensko, Německo a Rakousko. Německý a rakouský trh byly pro klienta zcela nové, čímž jsme mu okamžitě otevřeli dveře k mezinárodním zákazníkům.
Kromě úvodního spuštění byl e-shop navržen a připraven tak, aby mohl otevírat další země a jazykové mutace během několika hodin.
3. ERP integrace na úrovni Shopify enterprise
Vyvinuli jsme custom middleware řešení, které dokáže propojit jakékoliv třetistranné systémy (ERP, CRM, marketingové nástroje,...) se Shopify bezproblémově a efektivně. V případě Louie.pet jsme propojili ERP systém Pohoda pro plynulý tok informací o objednávkách, zásobách a zákaznících.

4. Integrace Shopify Payments
Implementovali jsme Shopify Payments a řadu lokálních možností. Pro maximální konverze a lepší zákaznickou zkušenost na všech trzích jsme zavedli dynamické přepínání a testování platebních metod podle preferencí země (např. jiné v Německu než na Slovensku), což výrazně urychlilo checkout procesy.
5. Marketingová přesnost
Díky nastavení skriptů, pixelů, datalayeru a optimalizaci produktových feedů jsme dramaticky zvýšili efektivitu marketingových kampaní. Klíčové bylo zásadní zlepšení přesnosti Meta trackingu: z původních 30-50% jsme dosáhli téměř 100% přesnost. To proměnilo marketing z "házení šipek naslepo" na precizně cílené a měřitelné aktivity, které tvoří hlavní část marketingových výdajů.
6. Automatizace skladových zásob
Zatímco starý systém si vyžadoval manuální řízení zásob, se Shopify jsme přinesli kompletní automatizaci v reálném čase. Tento krok nejenže zásadně zvýšil provozní efektivitu, ale také otevřel cestu komplexním produktovým balíčkům (bundles), (které jsou propojené se single SKU) s automatickým rozpočítáváním cen, což optimalizovalo strategické možnosti prodeje a měření marže.

Výsledky za říjen 2025: Udržitelný růst i po půl roce od spuštění
Nejdůležitější je, že výkonnost platformy není vázána jen na velké akce. Data za říjen 2025 potvrzují, že robustnost Shopify a naše UX/systémové úpravy generují udržitelný, nadprůměrný růst i ve standardním provozním období.
+ 198%
Objednávek (YoY)
+ 216%
Nových zákazníků (YoY)
6,10 %
Konverzní poměr (Říjen 2025)
- 47%
Míra opuštění (YoY)